Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no cóż zetor nie dba o jakość aby sztuka jak najniższym kosztem i tyle, a w sumei czego się spodziewać po odlewniach które odlewają zwolnice zewnętrzne i inne podzespoły de zetorów te same od 30 ponad lat, pozatym najśmieszniejsze jest to że zetor prowadził kontrole jakości w modelach 7341 a w proximach juz nei ma kontroli jakości, do tego co napewno wszyscy mi przyznają zetor niechętnie uznaje wady fabryczne

 

Może masz troche racji ale przyznaj że każda marka tak robi nie tylko Zetor cięcie kosztów odbija się na materialach. Nawet zachodnie ciągniki nie mają takich materiałów jak kiedyś. Teraz ciągnik ma chodzić 10 gora 15 lat i idzie na złom.

Opublikowano

taa w dzisiejszych czasach ciagniki niczym sie nie różnią pod względem materiałów i awaryjności, tylko im droższy tym droższe przeglądy i droższe częsci w przyszłości, dlatego kupowac co natańsze na rynku i szybko zmieniać na nowe <_<

Opublikowano

piszcie co chcecie ale ja bym wziol jakiegos uzywanego niestarego kupisz nowego to odrazu dostajesz po d*pie <_< tylko jak dasz pieniadze za niego i tp jaki by niebyl ten ciagnik tyle ze moze najmiej sie dostaje po FENDZIE bo one maja take ceny jakie maja ale tu jest mowa o ZETORZE i dlatego powinienes brac uzywanego STARE JARE :lol: <_<

Opublikowano

Mój kolega ma takie zdanie że wolał by starego fendta z przebiegiem 12tys mtg niż nowego Zetora, wyśmiałem go. Ja na twoim miejscu kupił bym tą Fortere nowe jest nowe ,a jak kupisz starego to nie wiesz jak był użytkowany , traktor może być wizualnie ładny a silnik może ci po paru mth taki numer zrobić że będziesz żałował swojej decyzji.A przez ile lat byś zrobił tą Forterą 7tys mtg przez 5lat czy przez 15 , my mamy nowego Zetora i jeszcze sie nic nie zepsuło powaznego a drobne usterki się zdazają np:czujnik od paliwa ale to jest drobnostka.

Opublikowano

Siemka jestem tu nowy. Mój ojciec właśnie kupił nowego zetora Proxima 8441. Jeździliśmy za nim przed świętami ale po nowym roku mają go przywieść z turem prawdopodobnie 100. Chciał kupić coś używanego ale jak polatał i zobaczył jakie to złomy np. pojechał do okolic Zambrowa tam facet sprzedawał JD z turem za 70 000zeta i gdy go odpalił i podnosił tura to JD gasł a rocznik to 1999 i za takiego złoma 70 000zeta??? Jednak kupić nowego to jest lepiej niż np. takiego złoma. W starym będziesz siedział nocami aby go zrobić tak jak mojego kumpla z wioski kupił Sama ok. 150KM rocznik może 1980 jak nie starszy ;) i wszyscy z niego się śmieją a jak kupisz nówke to będą gadać że np. ktoś z rodziny ci pożyczył ale lepiej to niż siedzieć i go remontować nocami

Opublikowano

Witamy. Gratuluje zakupu ;) Mysle ze narazieza wczesnie na porownywanie np starego Fendta z tymi Zetorami nowymi. One zazwyczaj jeszcze malo mth maja nakreconych w porownaniu do takiego JD czy Fendta rocznik 92. Zobaczymy jak one beda smigac przy stanie licznika 10k mth. Mysle ze te stare Fendty przezyja Proximy i Forterry. Nie jestem wrogiem Zetora ale skoro temat o Zetorach to nie bede mieszal innych marek. Ale podobne zdanie mam o Farmerach , farmtrakach i nowych Ursusach.

Opublikowano

wiadomo ze nowy bedzie lepszy,nieważne jaka konstrukcja,ważne jak kto szanuje i dba o maszyne....i napewno jakiś 17 letni fendt nie bedzie żywotniejszy od nowego zetora ;) (wg.mnie)

Opublikowano
Jaki jest według was lepszy zetorek Nówka Forterra 11441?? czy jakiś starszy ale mocniejszy??

 

Piszcie i udzielajcie się ;):D

forterra napewno bo proxima to zmodyfikowana 60tka z niepewnym przodem wiem bo moba mam

Opublikowano

ciekawi mnie skad wy wiecie jakich zetor uzywal materialow kiedys a jakich dzisiaj. jak czytam ten temat to jak bym slyszal starych chlopow ode mnie ze wsi jakie to wszystko kiedys bylo lepsze hehe pozdr for all

Opublikowano

Jak kupisz używkę to nawet w razie jakiejś awarii łatwo naprawić do Zetora części nie są drogie i są łatwo dostępne ale z drugiej strony kupić nówkę i na ładnych kilka lat masz głowę spokojną.

 

"Krzychu" wiadomo że używka będzie dotarta oby nie była tylko zatarta :D taki żart ;).

Opublikowano

Jak dla mnie tro troche dziwny temat bo jesli kogos stac na nowego Zetora to co tu sie duzo zastanawiac wiadomo ze co nowe to zawsze nowe ty to urzytkujesz od poczatku i wiesz co masz.

A uzywany to zawsze uzywany jest ryzyko ze moze się psuc lub cos w tym stylu.

 

Jakbym miał kase to wiadomo ze brałbym nowy ciągnik i nad uzywanym sie nie zastanawiał ale ze sytuacja na polskiej wsi jes jaka jest to duzo rolników musi kupowac uzywki.

Opublikowano

Jeżeli używka ma mieć 15 lat(mówię o pewnym JD z turem) i ledwo odpala a dodatkowojak podnosi tur to gaśnie to ja za takie h******* dziękuje bardzo i za to jeszcze prawie 80000 zł chce to niech on jego sobie weźmie albo wsadzi w cztery litery

Opublikowano
Jeżeli używka ma mieć 15 lat(mówię o pewnym JD z turem) i ledwo odpala a dodatkowojak podnosi tur to gaśnie to ja za takie h******* dziękuje bardzo i za to jeszcze prawie 80000 zł chce to niech on jego sobie weźmie albo wsadzi w cztery litery

Jeden egzemplarz przekreśla pozostałe kilka milionów, musiałeś bardzo daleko po niego jechać że odcisnął na Tobie takie piętno ;)

 

Sprawa nie jest taka prosta jak sie wydaje, to że kogoś stać na nowy ciągnik nie oznacza że musi taki kupić, może sensowniej jest wziąć używke, a za reszte wymienić część parku maszynowego bądź przeznaczyć na inne inwestycje.

Opublikowano
Jeden egzemplarz przekreśla pozostałe kilka milionów, musiałeś bardzo daleko po niego jechać że odcisnął na Tobie takie piętno :)

 

Sprawa nie jest taka prosta jak sie wydaje, to że kogoś stać na nowy ciągnik nie oznacza że musi taki kupić, może sensowniej jest wziąć używke, a za reszte wymienić część parku maszynowego bądź przeznaczyć na inne inwestycje.

W wiosce kumpla ojciec kupił sama 150KM niewiem jaki model i go postawili do stodoły i odmalowali i co niedziela siedzą i go remontują a wydali na niego z 70000zł a gospodarstwo mają nie większe niż 30ha tylko dużo robią u innych ludzi a pozatym mają 2 bizony i 2 koszą. jednym u siebie a drugim na usługach

Do tego sama mają pługi 4 zagonowe i chyba orzą na 4*40 a ziemie mają takie jak ja między IV a VI. kupili by 5 zamiast 4

Opublikowano

Kiedyś, jeszcze jak nie byłem zarejestrowany na tym forum to przeglądałem sobie galerie zetora, był to pochmurny wieczór. Przeglądałem, przeglądałem i zobaczyłem zegar z zetora 5211, a na tym zegarze 45 tyś. mth. Może ktoś dałby link z tym zegarem bo nie chce mi się teraz szukać. Wniosek: myślę, że nowy zetor nie przebije starego. A może? Czas pokaże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v