Mozambik

Tuleja cylindra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mozambik    0

Witam, do mojej 30 do tłoków dostaje się woda, uszczelki wymienione i chodził przez 10 minut i znów woda.

W sklepie jak byłem po uszczelki kupiłem filtr oleju i paliwowe. Zapytałem się też czy ma tuleje cylindrowe. Powiedział że czeska x zł a polska x zł. I mam pytanie jaka jest różnica pomiędzy tulejami. Jakaś dużą czy po prostu Polska bo droższa ma większą cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Ty chyba naprawde jestes z Mozambiku. Przeczytaj 3 ostatnie zdania, zastanów się i napisz o co ci chodzi.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    14

to masz problem ale zapewne puściła ci uszczelka pod głowicą bo jak by ci puściły oringi na tulei to byś miał wodę w oleju a co maja z tym wspólnego filtry paliwowe bo nie jarze a oczyściłeś krawędzie po starej uszczelce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mozambik    0

Sorry może źle napisałem. paliwowe nic nie mają do rzeczy.

 

Widać pęknięcie na tulei, są do wymiany. W oleju woda była także. W pytaniu mi chodzi o to czy jest różnica pomiędzy czeską a polska tuleją cylindra? Jakość materiałów i wykonanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Za to zdanie :

Jakaś dużą czy po prostu Polska bo droższa ma większą cenę.

 

powinieneś dostać medal :)

Ubawiłem się jak nigdy :)

 

 

Co do tulei - to czy naprawdę występują czeskie tuleje do C-330 ?


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Po co się droczyć... kupuj polskie mahle takie moje zdanie nigdy na nich się nie przejechałem, zetorowskie też b.dobre tyle że droższe


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
    • Przez Konik165
      Witam mam problem dość spory. Zetor 5211 to znaczy silnik zetora pracuje w innej maszynie. Był zamrożony po rozmrożeniu i wymianie broków w głowicy było przez miesiąc wszystko ok. Po miesiącu woda w oleju. Do sprawdzenia pojechały głowice okazało sie ze jedna peknieta,wymieniłem i to samo. Rozebrałem oddałem blok to wciśniecia tulei od nowa bo myślałem że to uszczelki pod tulejami.Dla bezpieczeństwa kupiłem nowe tuleje. Po złożeniu całości na wolnych obrotach wydawało sue że bedzie ok na wiekszych olej biały. Rozebrałem po raz kolejny myślałem że blok pekniety pod tuleja ale tam wszystko wygląda ok. Blok pekniety miedzy tulejami od góry ale jak rok temu robiłem remont też tak było i do zamrożenia było ok.  Prosze o pomoc ma ktoś jakiś pomysł blok nie do dostania używany nowy majątek. Nie chciał bym tego wyrzucac rok temu wszystko nowe szlif wału. nowe panewki tuleje tłoki pierścienie. 
    • Przez bizonbs
      Hej Panowie. Mam 30stke która służy mi do nawozów i do opryskiwacza ale zaczęła się grzać. Problemem był rozwalony w drobny mak termostat. Wymieniłem - założyłem nowy. Okazało się że się nie otwiera i od strony grzybka uwalona jest blaszka(sprężyna) ... Założyłem drugi nowy termostat... Po 2 miesiącach zacięty. 
       
      Mam dosyć. Wiem, że ludzie jeżdżą bez termostatów. Co kładziecie zamiast termostatu i jak montujecie. Mam dosyć wymieniania termostatów co 2 miesiące i wkurzania się na mój najlepszy ciągnik. 
       
      Tak wiem że powinien być termostat ale mam już dosyć pałowania się z tym. 
    • Przez Adik_ziel
      przy najlżejszej pracy np: bronowaniu czy ciągnięciu pustej przyczepy 4,5t strasznie szybko sie nagrzewa jak myślicie przyczyna mogą być pierścienie?
    • Przez Lukas1995
      Witam jestem tu nowy jakie luzy zaworowe powinny być przy Zetor 16145 ssący i a jaki wydechowy ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj