Skocz do zawartości
BartekDolnyslask

6630 wolniejszy niz inne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
inne
Lukasz5714    11

To tak jak widziałem u jednego użytkownika że jego Powerka leci 45km a moja 39-40km a wszystko ma takie same.Tez nie mam pojęcia czemu tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor1111    2

słuchajcie panowie a co moze byc jak ciągnik podskakuje gdy sie nim jedzie od 34-39 km/h chodzi o jd6600 jak na pelnym gazie to juz jest wsio ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    0

A zobacz też czy kolega nie ma przypadkowo niższych obrotów, lub w komputerze możesz mieć inaczej ustawione niż kolega. Wydaje mi się w tym tkwi przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    827

Może to wyda się głupie ale ciśnienie w ogumieniu też swoje robi :P

Nie no, ciśnienie nie zmieni ci prędkości o 5km/h.

Może kolega ma lżejszą nogę :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem dwoma i w obu pedał w podłoge i jeden 38 a drugi 43. wszystko identyczne. obroty też takie same 2200. Gdy go kupił też jeździł nim 43 na godzine. po zimie coś jest nie tak. ja mam 700mtg a on 600

Edytowano przez BartekDolnyslask

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    59

Taa,zależy też czy w oponach masz powietrze letnie czy zimowe.

 

 

Co chciałeś wnieść swoją wypowiedzią mądrego do tematu?

 

Skoro przed zimą było ok, a teraz jeździ wolniej to sprawdź to ciśnienie, może jednak to będzie to bo co mogło się innego zmienić prze zimę <_< ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    0

A kolega nie wyjmował akumulatora, lub mu całkowicie nie padł ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    0

Wydaje mi się że tak jak akumulator był wyjmowany, to się wszystkie ustawienia, kalibracje itp. pousuwały. Sądzę że w tym może tkwić przyczyna, ale nie wiadomo może tkwić w czymś banalniejszym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Napewno, nie. Przeciez jak sie spawie albo robi cos z maszyna przy ciagniku to odczepia sie klemy od akumulatora. Nic wtedy sie nie dzieje, jedynie radio sie rozkoduje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już nie mam pojęcia co to może być? może to coś z filtrami paliwa. bo ciągnik stracił troche na "bucie" słabo sie zbiera nawet na pusto spod świateł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Masz w nim Comon Rail ? Moze to jakosc paliwa zrobiła z niego takiego "muła"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

inne moje ciągniki chodzą normalnie. mam 7820 i 7830 i swojego 6630, a kolega tankuje u mnie.

Edytowano przez BartekDolnyslask

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni0402    10

mam troche inne pytanie premium na maksa idze 43 tak?:)

a comfort ile na maxa pójdzie??:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niuniek1    56

słuchajcie panowie a co moze byc jak ciągnik podskakuje gdy sie nim jedzie od 34-39 km/h chodzi o jd6600 jak na pelnym gazie to juz jest wsio ok

Koledze pronar skakał po drodze jak jechał na pełnym gazie to upuścił powietrza i tera jest ok :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

6910 tez idzie 43 km/h Jezdzi nawet 43.5km//h ale juz wiecej nie chce B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązałem. ogranicznik obrotów szwankował. pokazywało max obroty a ten ogranicznik je obniżał. teraz znów jeździ 43km/h. To takie małe pokrętło obok pokrętła od klimy.

 

dzięki wszystkim za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×