Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

problem Massey Ferguson 187

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    39

a skąt jesteś bo wiem gdzie jest 87-emka na częśći, to prawie to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ovi    39

patrzyłem w swoim ferdku 87 to koło pasowe jest blaszane a u ciebie rzeliwne. A jaka średnica wałka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickboss    1

Witam. Na tym kole pasowym moga byc kolki ( sprezynowe) zabezpieczajace kolo jeden na zewnatrz drugi od strony lozyska. Ale nie jestem pewien czy sa ( w mf 86 byly napewno).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mocno nagrzej razem z osią i woda ostro, ale tak żeby nie lać na oś. Po 15 min idzie każe koło, a jak nie to operację powtórz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli koniecznie chcesz ciąć to ładnie rozetnij cienką tarczą piastę pomiędzy szprychami i wtedy zejdzie. Później pospawaj tylko nie elektrodą żeliwną a "kwasówką". Jeżeli Ci już pękło to zrób tak samo, ale wytnij miejsce na spaw. Będzie trzymać. Mnie rozpadło się od sieczkarni. Pospawałem (właściwie to mechanik spawał "kwasówkami") i już dwa sezony trzyma, a tam obroty i siła znacznie większe.

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopper5    20

Cześć. Jeszcze tydzień temu było ogłoszenie na allegro i na zdjęciu było to koło tylko musze poszukać nr tel bo ja szukam odrzutnika do słomy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pmirekbmw    0

najpierw zacznij od sciągniecia chedera bo i tak tego łożyska nie wymienisz inaczej i będziesz miał lepszy dostęp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrzak    16

Może masz gdzies nieszczelnosc w układzie paliwowym i łapie powietrze i schodzi ropa spowrotem do zbiornika. Ja tak miałem w Claasie. Łapał powietrze na filtrze paliwa


Wiesz co sie liczy?????
Szacunek ludzi kierownicy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrzak    16

Możliwe. A jak on ci postoi te pare godzin to w wezykach paliwowych jest paliwo???

Edytowano przez astrzak

Wiesz co sie liczy?????
Szacunek ludzi kierownicy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrzak    16

Na 99% masz gdzies nieszczelny układ


Wiesz co sie liczy?????
Szacunek ludzi kierownicy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopper5    20

Byłem wczoraj za częściami do 186 i stoi u tego gostka 187 do rozbiórki. Jak by ktoś potrzebował jakiś części to na PW.Gostek sprowadza z norwegi klamory i tu je rozbiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andreas2010    0

usterka naprawiona to ssanie nie odbijało i nie mogł zapailic pompke paliwowa zmienilem niepotrzebnie a nawet moze i dobrze bo stara troche przeciekala teraz tylko w pole dzieki za odpowiedzi ktore umocnily mnie tylko w przekonaniu ze to najlepsze forum rolnicze smile.gif

temat do zamkniecia.

 

Kolego mam taki sam problem z mf 187. Mógłbyś mi powiedziec w którym miejscu jest to SSANIE?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Pietras892
      rok Temu kupiłem 29xp. bardzo fajna maszyna chciałbym sie zapoznać z waszymi spostrzeżeniami na temat tego sprzętu gdyż ostatno pojawia się ich coraz więcej na naszych polach
    • Przez kamillo123
      Witam,
      Czy ktoś z Was posiada informację jak podpiąć linkę obrotów młocarni w kombajnie Massey Ferguson 507, ponieważ mam zerwaną. Pytam się ponieważ zakupiłem ten kombajn a nie wiem, jak należy ją podpiąć od strony młocarni, nie od obrotomierza. Drugie pytanie to odpowietrzenie lewego hamulca, jak go odpowietrzyć, z prawym nie miałem problemu natomiast z lewym mam.
    • Przez dawid297
      Witam ,niedawno kupiłem mf 38 rok 1995 datavision, i pojawił mi się problem podczas koszenia ,a więc gdy silnik chodzi na wolnych obrotach i młocarnia jest wyłączona to jest okej, Natomiast gdy włączę młocarnie ,komputer zaczyna wariować , raz pokazuje obroty raz nie , zaczyna gubić kontakt z czujnikami koszenia jak i silnika. Czy z was ktoś może mi coś podpowiedzieć ? Z góry dziękuje za szybką odpowiedź
    • Przez torotoro25
      Witam, 
      Jaki jest luz zaworowy w MF 520 silnik Perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez matidi
      Siemka!!!!! Czy ktos z was spotkał sie z takim kombajnem co mozecie o nim powiedziec??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.