Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
andrzej2257    113

Mnie jakoś deutze odrażają w mojej wsi strasznie narzekają na nie jednemu koledze 3 razy skrzynia padła a 2 kupił nowego i to samo y chodziło o wałki ja nie przepadam za tymi ciągnikami z wyglądu ok ale z awaryjnością wg. mnie nie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

M600 to przyjazna maszynka, jak jest miękka oś i kabina to się śmiga aż miło B)

Przy cięższych maszynach trzeba dorzucać dobry balast z przodu, ponieważ ciągnik jest relatywnie krótki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Theursus3p    3

Aktualnie polecam tą markę ciągników, na pewno nie będziesz zawiedziony . . . Jak będziesz o niego dbał to wszystko będzie ok:) Znam też przypadki Deutz Fahr które są awaryjne dzięki swoim właścicielą . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    139

I chyba bardziej awaryjne są modele poniżej 100km bo Mki dość niezawodne są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pavlo1706    14

jeździłem takim Deutzem u znajomego, przód amortyzowany, kabina też, jednym słowem świetny ciągnik, nie narzeka na spalanie i na awaryjność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endzit    26

Witam

Panowie powiecie coś więcej o tych ciągnikach?

w przyszłym tygodniu podpisuje umowę na modernizację, a na pierwszym miejscu w zestawieniu mam M 600 DCR. ... Mogę jeszcze zamienić na np. 6630 bo to ten sam przedział mocy. rozmawiam z ludźmi i jedni chwalą to , drudzy tamto, jeszcze inni że to bubel. I bądź tu człowieku mądry. A to jest zakup na lata nie będzie możliwości wymiany.

w zeszłym roku wybrałem Avero 240 i muszę powiedzieć po tych paru godzinach pracy że to był dobry ruch... Oby więcej było takich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JaniszChrobak
      Witam panowie mam problem z deutz fahr 4.68 . Mianowicie problem polega na tym. Ze strasznie wolno dziala.mi hydraulika w turze wspomaganie tez ciezko . Nie mam pojecia co jest oleju juz dolalem 20l . Pompe zalozylem nowa ..i dalej kiepsko nawet 1.5t nie podnsie. Moze ktos mi cos doradzi
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.