robert698

MF 698 problem z pompa zebata podwujna

Polecane posty

robert698    0

mam problem. Zalozylem nowa pompe zembatom i nie dziala. chcialem sie dowiedziec czym lub jak jest napedzana.

Bardzo zalezy mi na szybkiej odpowiedzi

Edytowano przez robert698

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    11

pompa zębata ma napęd od pompy tłoczkowej za pomocą kół zębatych i jest odpowiedzialna za przedni naped, WOM i hydraulikę zewnętrzną a tłoczkowa za podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

paul190    0

Pewnie nie może pociągnąć oleju. Wymieniałem w swoim starym MF-ie i mechanik twierdził, że nie trzeba jej zalewać. Zapiąłem przewody i zonk - nic nie działa. Odkręciłem górny przewód na pompie, wlałem olej do niej, zmontowałem i o dziwo ożyła. Wszystko działa jak trzeba. Spróbuj ją zalać i dopiero uruchomić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert698    0

pompa zębata ma napęd od pompy tłoczkowej za pomocą kół zębatych i jest odpowiedzialna za przedni naped, WOM i hydraulikę zewnętrzną a tłoczkowa za podnośnik

a tloczkowa pompa z kad ma naped

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    11

pompa zebata jest osadzona na wałku który wychodzi ze skrzyni biegów i z tamtąd czerpie napęd ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert698    0

Własnie o to mi chodzilo. wielkie dzieki :)

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pabelo    0

mam mf 590 i tez mam problem z pompa hydr. zewn.a mianowicie jak sie rozgrzeje to tur wolno podnosi co robic?

 

słyszałem ze mozna jakos zwiekszyc wydajnosc laczac pompe tloczkowa z ta od hydrauliki zew. i wtedy tur by mi szybciej chodził moze ktos sie orientuje jak to zrobic prosze o kontakt 508346980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialas0369
      Witajcie. Posiadam mf3625 I mam problem z napędem.  Ciężko u nas z mechanikiem innym niż do c330/360. Może ktoś z was pomoże choć nakierowac gdzie szukać.  Mianowicie przy załączonym napędzie i jeździe przy skrecaniu w prawym kole coś harczy (jakby coś gdzieś tarlo). Na jeździe prosto jest cicho. Bez włączonego napędu jest cicho.  Dodatkowo ostatnio nie mogę wyłączyć napędu, mimo że kontrolka gaśnie to przód ciągnie. 
    • Przez Stiv
      Czy moglby ktos mi powiedziec jaka jest moze byc przyczyna niedziałajacego recznego i jak go naprawic model ciagnika to 3060
    • Przez MasseyFerguson6170
      Witam podczas pracy w  polu przy nawracaniu straciłem możliwość skręcenia kierownicą co może być przyczyną?  Jest możliwość jazdy i podnosnik działa ale nie ma możliwości skrętu ani w prawo ani w lewo
    • Przez crypto
      Witam.
      Nigdzie nie mogę znaleźć informacji dlatego proszę o pomoc i wyrozumiałość. W jaki sposób w tych przekładniach realizowane jest rozłączenie napędu przy użyciu pedału sprzęgła. Jeżeli wciskamy pedał sprzęga to rozłączmy jedno z dwóch sprzęgieł przekładni nawrotnej? Rozumiem że w takim razie musimy mieć oddzielne zasilanie olejowe tych sprzęgieł, które będziemy obsługiwać przy użyciu pedału sprzęgła (a raczej jego potencjometru). Czyli gdzieś musi być elektrozawór, który za to zasilanie odpowiada. Pytanie zasadnicze gdzie on jest?? Mam MFa 6490 z DYNA 6 i próbuję to zlokalizować. Problem jest taki, że ciężko ruszyć ciągnikiem przy użyciu pedału sprzęgła tzn. sprzęgło niby bierze w połowie skoku ale trzeba je pod koniec bardzo powoli puszczać, bo inaczej ciągnik mocno szarpie. Jest tam zapewne elektozawór sterowany PWM, może się zacina i przez brak płynności jego działania są te szaprnięcia.
      Robiłem wielokrotnie kalibrację potencjometru sprzęgła i nic nie pomaga. Ta sama procedura zastosowana w 5430 zadziałała, po tym zabiegu sprzęgło zaczęło brać trochę niżej a zakres pomiędzy początkiem łapania sprzęgła a pełnym zasprzęgleniem sie wydłużył. Dzięki temu ruszanie stało się łatwiejsze i właśnie nie trzeba już mocno uważać jak szybko puszcza sie pod koniec sprzęgło.
      Ktoś wie gdzie jest ten elektorzawór od pedału sprzęgła?
    • Przez Mlody98
      Cześć. Problem z podnośnikiem ehr - dotychczas wszystko było sprawne, zdjąłem błotniki tylne, złożyłem spowrotem i od tego czasu podnośnik na przycisk wewnątrz reaguje następująco: pozycja w dół, dioda świeci że podnosi w górę i ewidentnie takie nadaje zadanie bo ciągnik aż obniża trochę obroty i słychać że Clay czas próbuje podnosić mimo że pozycja jest max, na pozycji zerowej dokładnie to samo, natomiast na pozycji podnoszenia swieci się dioda że opuszcza w dół, pompa nie pompuje, ciągnik wraca do swoich obrotów bez obciążenia ale nic więcej się nie dzieje. Nie wyświetla żadnego kodu błędu, odpiąłem przyciski w błotnikach bo myślałem że któryś zwiera ale nadal to samo, nawet na odpietych. W czym problem? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj