Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do ciągnika to super sprzęt ,mam przyjemność jeździć doradem ale 76km super sprawa i szybki ciągnie 45km/h ,mocny przy wożeniu kuku niema problemu z przyczepą TO88 z nadstawkami, jak kupisz to nie pożałujesz.Ta firma jest pożądna.No chyba ,że ten twój jest dobity. ;)

Opublikowano

Kiedyś w prasie był opisywany Dorado z przebiegiem chyba 15tys mtg i w ciągniku naprawiane rzeczy tylko z winy [błędów] użytkowników ;)

Ogólnie ciągnik należy do sprawdzonych i oszczędnych konstrukcji.

Jak nie było nic w nim kombinowane to będziesz jeździł a jeździł :)

Opublikowano

Moze ktos oszczedzi czasu jak przeczyta ten post.

 

Dotyczy http://otomoto.pl/same-dorado-85-deutz-lamborgini-nie-zetor-fendt-deere-fahr-deutz-A75905.html

 

Dzwoniac dzien wczesniej do sprzedajacego zapewnil ze wszystko dziala w 100%.

 

Podczas ogladania co dostrzeglem:

 

-silnik- od samego poczatku do momentu rozgrzania sadzil mocno blekitem z wydechu, nie dzialajacy wogole wskaznik temperatury

-napedy dzialajace jednak caly ciagnik, umyty a widac ze juz wszedzie sie pocil

-problemy z chamulcami zapalajaca sie kontrolka hamulca i napedow

-klimatyzacja nie sprawna

-chydraulika dzialajaca jednak rozdzielacze lejace olejem sporo wyciekow ciezko bylo cos sprecyzowac

-oponki wiadomo wymiana

-srodek w srednim stanie ale ciagnik ma 4000 mtg a nie 3500, ksiazki nawet nie ogladalem nie mialo to sensu zbyt wiele wyciekow i zniszczen

 

Brakowalo tylko sprawdzenia kompresji, ale zapomnielismy aparatu.

 

Sprzet ogladany z kolega co ma same silvera od nowosci wiec "cos sie zna"

 

Ciagnik mocno zniszczony i kupujacy musi byc gotowy na spore inwestycje po zakupie.

Sprzedajcy oczywiscie na niczym sie nie zna, on tylko sprzedaje:)

Mina jak cholera

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v