Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Grzeslav100

Czujniki Dominator 106

Polecane posty

Grzeslav100    17

Mam problem z czujnikami w Dominatorze 106. Konkretnie mam pytanie czy po załączeniu młócarni , lub przed jej włanczeniem powinny palić się kontrolki (liczby obrotów siekacza, przenośnika skośnego, przenośnika ziarna, kłosowego, wytrząsaczy) a później gasnąć? W moim przypadku po załączeniu młócarni i przyrzadu żniwnego zapala sie kontrolka wytrząsaczy a gdy wejdzie na wyższe obroty gaśnie. Natomiast kontrolki od przenośnika pochyłego i ziarna palą sie caly czas, nie gasną. A przenośnika kłosowego wcale sie nie zapala. Może ktoś wie wiecej na temat tych czujników i zasady działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    10

Przed załączeniem młocarni nie mogą się palić żądne kontorlki oprócz tych zielonych pokazujących straty aczkolwiek też tylko po jednej zielonej. Natomiast po włączeniu młocarni na wolnych obrotach wszystkie inne które świecą na czerwono oprócz zapełnieniac 100% zbiornika powinny się świecić i zgasnąć jak dasz gaz na maxa. To są kontrolki wskazujące żę wszędzie są odpowiednie obroty, nic sie nie ślizga i nie zapycha także jak bedziesz miał zjechane pasy i będą się ślizgały napędy również zapali się kontrolka co również będzie widoczne na konsoli środkowej. Podsumowując: po włączniu na wolnych wszystkie świecą; gaz na maxa gasną. Jeżeli w ogóle sie nie zapalają to musisz sprawdzić i wyregulować odległość czujników od osi albo wymienić czujniki. Mam nadzieje że podałem to w formie którą każdy zrozumie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czapla197    0

A co jest jeśli żadna kontrolka się nie świeci przed i po włączeniu młocarni (wszystkie czujniki wyczyszczone i odpowiednio ustawione) ma ktoś może do tego jakiś schemat albo wie ktoś gdzie to jest podłączone ? Z góry dziękuje za odpowiedz


Claas Dominator 86 Claas Axos 320 Lamborghini R4.105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz1995
      Mógłby ktoś wrzucić fotke gazu ręcznego w claasie consulu. ma ktoś może do sprzedania albo jakieś namiary na sieczkarnie do claasa consula.Jakie oleje lejecie do niego.
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Krisman1985
      Witam, czy ktoś z obecnych forumowiczów jest w posiadaniu Instrukcji Napraw do 108 Sl. Najlepiej w pdf. Istnieje coś takiego jak katalog części do tego kombajnu?
    • Przez DEVBOL
      Witam, elektronikowi udało się postawić mojego bordinformatora w kombajnie CLAAS 108SL, jak kupiłem juz nie właczał się, teraz odpala się, reaguje na przyciski, reaguje na czujnik odpuszczania hederu, ale nie liczy chyba czasu, tzn. mialem wlaczonego chyba z kilka minut na niby opuszczonym hederze i caly czas sa wszystkie wartosci 0:00 i 0.00, kombajnu jeszzce nie odpalałem, sprawdzałem na właczonym zapłonie, jeśli by ktoś był bardziej w tym temacie lub w temacie elektroniki w tym kombajnie proszę o kontakt lub odp.
    • Przez jonybrawo8
      Witam czytalem na forach i probowalem znalezc odpowiedz ale żaden z tematow nie dotyczyl do konca mojego problemu. Mam silnik mercedesa ok 160km problem polega na tym ze na zimn dymin mocno na biało podobno jest to normalne w mercedesie ok ale jak sie rozgrzeje po 10 min bialy dym znika i pojawia sie niebieski dymek. Podczas jazdy po szosie pod gore dymienie sie nasila. W polu jeszcze nim nie pracowalem. Czy niebieski dym to wina ukladu zasilania: pompa, wtryski itp czy moze pierścionki. Nie wiem gdzie szukac
×