Skocz do zawartości

Polecane posty


kravter    36

na jakiej zasadzie one sie zmieniaja ?? jak obroty spadna do xx to wtedy mi go zmniejszy czy sam musze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


Bartek72511    41

Chodzi Ci o dynashift, tak? bynajmniej u mnie w 3085 są 4 półbiegi w gałce przy kierownicy i to samemu się zmienia, nie wydaje mi się żeby to zmienili ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

tak dynashift 4 polbiegi ale cos na aukcjach o tym mf pisze ze ma zmieniane pod obciazeniem to wlasnie nie wiem czy on sam ma zmieniac czy ja musze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


MDSikor    6

Biegi zmieniane pod obciążeniem -> biegi zmieniasz sam bez użycia sprzęgła, chyba że masz automatykę zmiany, ale w tych MF jej nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mateusz1995    2

Dopiero seria 62XX miała automatykę. Teraz trochę żałuje że nie wzięliśmy jakiegoś z tej serii zamiast 61XX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

a ja mam 8120 i nie zaluje ;p (wiecej bajerow wieksze prawdopodobienstwo awari) wole sam pilnowac kiedy zmienic niz ma to robic za mnie koputer i bedzie mi szarpal bo akurat ustawi sie obciazenie na granicy jakiegos biegu i bedzie mi szarpal wyzszy nizszy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmermf    78

zgadza się, 4 półbiegi w Dynashifcie super sprawa i mało awaryjna skrzynia. Żadnych powershiftów w używkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

jezdzilem z pracownikiem takim na NH automat na prasie i wlasnie on ma kompa nie? i jjak tlok udeza to jest przeciazenie i schodzi bieg tlok wroci to on podnosi bieg i tak w kolko az obiad wraca tak szarpie :D caly dzien pojezdzic i przod tyl przod tyl :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mateuszz566    14

Właśnie w sprawie skrzyni Dynashift chciałem się zapytać czy to dobre skrzynie. Czy często ulegają awariom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



dawid2795x    0

Witam mam pewien problem w moim MF, otóż od pewnego czasu zaczęły mi znikać półbiegi(głownie A i B ) i na miejscu półbieg A mam D a na półbiegu B mam C czyli w czasie jazdy to wygląda tak D-C-C-D. Możecie mi poradzić gdzie szukać przyczyny ? Problem ten występował stopniowo najpierw półbiegi znikały jak był ciągnik rozgrzany teraz nawet jak jest zimny. Dodam że to model 8130.

Edytowano przez dawid2795x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

micro16    21

Witaj:) jakim olejem go zalales?? Musisz popatrzec czy przy elektromagnesach te wtyczki nie zasniedzialy, rowniez jeszcze zobaczyc polaczenia przy komputerze co jest pod kabina, jak sprawdzisz i okaze sie ze jest w porzadku to sprobuj jeszcze elektromagnesy po zamieniac wez na chwile np od wom i od blokady i zaloz je zamiast tamtych, wtedy znow sprawdz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Lukasz82    2

Jeśli jest wersja z jednym półbiegiem to np. podczas orki jak już zaczyna ostro schodzić z obrotów czyli występuje pełne obciążenie mogę włączyć? Niby po to jest ale jak zaleca się używanie według instrukcji? mf 3080

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

ja mam z 1 polbiegiem jak jade na pustio i daje zeby jechal szybciej to bez sprzegla ale w dol ze sprzeglem bo szarpie ale w transporcie np pod gore tez daje bez bo zdazy go juz wychamowac i nie szarpie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mateusz1995    2

A nie jest czasem tak że półbieg sie zmienia zależnie od ciśnienia hydraulicznego i tak np D jest zupełnie bez cisnienia C z małym B z wiekszym a A z najwiekszym? Bo to wyglada tak jakbyś miał słabą pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



1hej mam problem mały z mf 3080 jak włóczę wałek pochodzi chwile i przestaje wszystko chodzi mi oprócz womu dodam do tego ze przedni napęd blokada Mstów i półbiegi chodzą jak zegarek ? co moze być i jak to naprawić ? 

 
Edytowano przez kris14
Pkt. 1.4 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×