Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kravter    36

na jakiej zasadzie one sie zmieniaja ?? jak obroty spadna do xx to wtedy mi go zmniejszy czy sam musze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

w zależności od ciągnika przełącza się dżwignią lub guzikami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartek72511    42

Chodzi Ci o dynashift, tak? bynajmniej u mnie w 3085 są 4 półbiegi w gałce przy kierownicy i to samemu się zmienia, nie wydaje mi się żeby to zmienili ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

tak dynashift 4 polbiegi ale cos na aukcjach o tym mf pisze ze ma zmieniane pod obciazeniem to wlasnie nie wiem czy on sam ma zmieniac czy ja musze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

jak a automatyke to sam zmieni jak nie ma to ty zmieniasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Biegi zmieniane pod obciążeniem -> biegi zmieniasz sam bez użycia sprzęgła, chyba że masz automatykę zmiany, ale w tych MF jej nie było.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    2

Dopiero seria 62XX miała automatykę. Teraz trochę żałuje że nie wzięliśmy jakiegoś z tej serii zamiast 61XX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

a ja mam 8120 i nie zaluje ;p (wiecej bajerow wieksze prawdopodobienstwo awari) wole sam pilnowac kiedy zmienic niz ma to robic za mnie koputer i bedzie mi szarpal bo akurat ustawi sie obciazenie na granicy jakiegos biegu i bedzie mi szarpal wyzszy nizszy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

zgadza się, 4 półbiegi w Dynashifcie super sprawa i mało awaryjna skrzynia. Żadnych powershiftów w używkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

jezdzilem z pracownikiem takim na NH automat na prasie i wlasnie on ma kompa nie? i jjak tlok udeza to jest przeciazenie i schodzi bieg tlok wroci to on podnosi bieg i tak w kolko az obiad wraca tak szarpie :D caly dzien pojezdzic i przod tyl przod tyl :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszz566    14

Właśnie w sprawie skrzyni Dynashift chciałem się zapytać czy to dobre skrzynie. Czy często ulegają awariom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Moim zdaniem jedne z lepszych skrzyń w modelach 3XXX polecam sam taką mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2795x    0
(edytowany)

Witam mam pewien problem w moim MF, otóż od pewnego czasu zaczęły mi znikać półbiegi(głownie A i B ) i na miejscu półbieg A mam D a na półbiegu B mam C czyli w czasie jazdy to wygląda tak D-C-C-D. Możecie mi poradzić gdzie szukać przyczyny ? Problem ten występował stopniowo najpierw półbiegi znikały jak był ciągnik rozgrzany teraz nawet jak jest zimny. Dodam że to model 8130.

Edytowano przez dawid2795x

Sprzedam przyczepkę gospodarczą. Proszę pisać na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Witaj:) jakim olejem go zalales?? Musisz popatrzec czy przy elektromagnesach te wtyczki nie zasniedzialy, rowniez jeszcze zobaczyc polaczenia przy komputerze co jest pod kabina, jak sprawdzisz i okaze sie ze jest w porzadku to sprobuj jeszcze elektromagnesy po zamieniac wez na chwile np od wom i od blokady i zaloz je zamiast tamtych, wtedy znow sprawdz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    2

Jeśli jest wersja z jednym półbiegiem to np. podczas orki jak już zaczyna ostro schodzić z obrotów czyli występuje pełne obciążenie mogę włączyć? Niby po to jest ale jak zaleca się używanie według instrukcji? mf 3080

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

ja mam z 1 polbiegiem jak jade na pustio i daje zeby jechal szybciej to bez sprzegla ale w dol ze sprzeglem bo szarpie ale w transporcie np pod gore tez daje bez bo zdazy go juz wychamowac i nie szarpie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    2

A nie jest czasem tak że półbieg sie zmienia zależnie od ciśnienia hydraulicznego i tak np D jest zupełnie bez cisnienia C z małym B z wiekszym a A z najwiekszym? Bo to wyglada tak jakbyś miał słabą pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

1hej mam problem mały z mf 3080 jak włóczę wałek pochodzi chwile i przestaje wszystko chodzi mi oprócz womu dodam do tego ze przedni napęd blokada Mstów i półbiegi chodzą jak zegarek ? co moze być i jak to naprawić ? 

 
Edytowano przez kris14
Pkt. 1.4 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.