Skocz do zawartości
sybi

Mercator -rwie pas młocarni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sybi    0

Mam problem z Mercatorem , a mianowicie ciagle mi rwie paski od napedu bebna młucarni (te dwa takie same). Zakładajac nowe paski nie sa one tak samo naszpanowane choc powinny. Teraz przed sezonem wyjełem bemben zmienilem łozyska . Na kołach wariatora wymienilem plastikowe tulejki. Załozylem nowe oreginalne pasy claasa i dalej jest to samo pierwszy pas od kombajny jest luzniejszy. To kolo wariatora na ktorym pas jest luzniejszy jest trosze wytarte w miejscu w ktorym chodzil pas , ale nie wiem czy jest to wina tego. Te drugie dwa kolo na wale jezdnym tez przegladnelem i nie wygladaja zle . Juz nie wiem co mam zrobic ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Może masz krzywo koła spasowanie byś musiał przesunąć, albo masz całe koła przesunięte na wale i jak dostaje obrotów to sie rwą


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

Ojciec miał to samo tylko przy Senatorze i okazało się że minimalnie było krzywo koło ustawione od młocarni i dlatego cięło pasy bo szedł krzywo i trzeba po prostu sobie siąść spokojnie i delikatnie regulować ;) my się z tym 2 dni męczyliśmy ale efekt był ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sybi    0

Czyli jak zakładam te dwa kola to pobijajac kin moge je przesynac za daleko? To i tak nie tłumaczy tego ze na jednym kole pasek nizej siedzi i przez to jest bardziej luzny i pod wplywem opbrotow ma drgania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
navaho13    1

u mnie rwało jak dawałem za duże obroty bębna i tez jeden jest trochę luźniejszy, ale jak nie przekraczam 1100 obrotów to pasy wytrzymują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    93

Kolego zadzwoń do firmy agro-jan tam ci chłopaki doradzą znajdziesz poprzez Google. Ja ze swojej strony ci powiem że coś jest nie tak z tymi kołami wariatora jak sam napisałeś są wytarte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciejk76    1

ja miałem to samo i okazało się że krzywy był wałek wyprostował sie rurą musisz przystawić kawałek metalu do koła pokręcić ręcznie i zobaczyć czy jest jakieś bicie wystarczy ok.1 cm i będzie rwał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybi    0

Zdejmujac teraz te kola uszkodzilem os i teraz jest bicie .Wczesniej os byla prosta . Ale to nie zmienia faktu ze dalej nie wiem gdzie jest blad i dla czego te kola nie rozchodza i schodza sie tak samo i jeden pas jest luzniejszy. W katalogu wypatrzylem ze te kola sa skrecane na dwa sposoby 1 to na sroby M 18 i na srobie jest tulejka a 2 sposob to na szpilki o takich samych wymiarach . Na wale jezdnym te z ktorymi wspolpracuje beben mam skrencone na takie szpilik i nie wiem czy poprzedni wlasciciel nie zamienil szpilek na sroby. I mam takie jeszcze pytanie jak os kupic na beben z agro jana polskiej produkcji za 650 zł czy za 800 zl u innego dostawcy Włoska...

Edytowano przez sybi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    809

Krzywy wał albo szprycha na kołach jest wytarta i tnie Ci pasy, albo są za luźne, w senatorze mieliśmy właśnie uszczerbek na kole, który jeden pas ciął, a drugi od obciążenia sie palił,


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybi    0

to kolo na ktorym mam zawsze luzniejszy pas ma w jednym miejscu (tam gdzie najczesciej chyba chodzil pas)wytarte i jest to ubytek 1.5 mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    809

Czyli musisz zrobić to samo co i my w senatorze, czyli zmienić koła. taniej CI to wyjdzie niż zmienianie pasów co chwile


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szymonidas9
      Czy jest mozliwosc spuszczenia calej wody z bloku ? Model to chyba mercedes om 421 tzw V-ka.
      Wiem ze trzeba wykrecic blache od zbiornika i tam jest dojscie zeby odkrecic jakby kranik z tym ze nie zlatuje wszystko, a ze dolalem wody to najlepiej byloby cala.. Jest gdzies pod spodem jakis kranik czy cos?
    • Przez Eryko
      Jakie są rożnice pomiędzy 96 hydro. a 98sl? myślę nad kombajnem do gospodarstwa jak i na usługi.
    • Przez Rafi1
      Witam ostatnio zalupilem claasa dominatora na vx z 1999 roku kabina lexionowska i mam problem bo nie moge wyłaczyc hedru bez wylaczenia mlocarni  najpierw wlaczam mlocarnie i moge wlaczyc i wylaczyc przyciskiem n jesli zalacze rowniez heder to potem samego hedra nie moge wylaczyc i teraz pytanie do was czy tak w tych mogdelach jest czy cos jest nie tak prosze o odpowiedzi i rady urzytkownikow takiej maszyny 
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez ZbigniewKowalski
      Witam
      Stoję przed zakupem dominator 98s i chciałem zapytać czy ma ktoś opis tego wyświetlacza co na zdjeciu.
      Chodzi o te pionowe lampki po lewej i prawej ABC, jak się zapali maszynę to kilka mruga na pomarańczowy. 
      Będzie to mój pierwszy kombajn mile widziane jakieś podpowiedzi na co szczególnie zwrócić uwagę.
      Oglądałem pierwszy całkiem w ładnym stanie cena z transportem około 70k.
      W sobotę jadę oglądać drugi za około 45k ten ma trochę lakier podniszczony ale dokładnie będę widział na miejscu.
      Obydwa 88r perkins
       



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.