Zaloguj się, aby obserwować  
paul7

Przerabiabie wału

Polecane posty

corrado    360

Mam rozumieć że chodzi Ci o wałek przekazu mocy?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skamp    0

jeśli o WOM. to po prostu kup końcówkę tą co jest na krzyżaku i wymień.


Myślenie Nie Boli!!!
Najpierw pomyśl... Potem dopiero pisz posta lub zakładaj nowy temat.

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Skamp    0

@zorzyk2 właśnie o to mi chodziło :)


Myślenie Nie Boli!!!
Najpierw pomyśl... Potem dopiero pisz posta lub zakładaj nowy temat.

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paul7    1

Mam rozumieć że chodzi Ci o wałek przekazu mocy?

 

Tak.

 

Widlaki nowe na zatrzask kasy tyle koszt co 30 do 40 % wartości nowego wałka

 

Więc właśnie o to mi chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    360

Jest możliwość przerobienia tego. Najpierw musisz pozbyć się pierścienia do zabezpieczeń następnie załóż wałek na WOM od ciągnika lub innej maszyny zaznacz w którym miejscu ma być zabezpieczenie. Następnie wytnij w tym miejscu a właściwie natnij otwór tak aby schowała się w niego śruba 10 czyli na 17 klucz , choć będzie to zależeć o wałka a właściwie od widełek bo są grubsze i cieńsze, więc tu musisz robić to sprawdzając po prostu jak głęboko wchodzi śruba jeśli już otwór będzie gotowy tzn. śruba będzie na tyle głęboko w widełkach że zabezpieczy wałek przed spadnięciem. Zaczynamy wtedy następną fazę pracy musimy wtedy stoczyć bądź spiłować śrubę w miejscu powyżej miejsca zabezpieczanego gdy już to mamy naspawujemy na wycięte miejsce na widełkach zabezpieczenie aby śrubę można tam było włożyć. Śruba musi być na tyle długa aby można było założyć na nią sprężynę, nakręcić i skontrować nakrętki i aby mogła pracować tak jak oryginalne zabezpieczenie sprężynowe. Jeśli coś podeślę zdjęcia.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sitnepres
      Cześć. 
      Od jakiegoś czasu przymierzam się do założenia sadu na 1,5h polu, które nie było uprawiane od 30lat . Miałem niby kupować jakiś traktor. Ale z tego względu, że zajmuję się przetwórstwem drewna mam do dyspozycji ładowarkę teleskopową JCB 530-70. Naszła mnie myśl, że może w jakiś sposób można doposażyć ją o tylni TUZ a może i nawet WOM.
      Przesyłam zdjęcie tyłu ładowarki.

    • Przez JurekS
      Witajcie dzielni konstruktorzy sprzętów "made in stodoła" :lol: sami wiecie ze nowy chwytak do bel to spory wydatek, ale odrobina dobrych chęci i troche złomu wystarcza zeby zrobić sobie taki samemu (a przynajmniej taką mam nadzieje:P:P) tak czy inaczej chciałem się za coś takiego wziąć. Przeglądając oferty na allegro widze różne konstrukcje i wyposaazenie ( 1 lub 2 siłowniki) moje pytanie jest takie z czego podpasowac takei siłowniki i która konstrukcja wydaje sie najlepsza?? piszcie co radzicie:)
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam po głowie chodzi mi pomysł na zrobienie mikroładowarki przegubowej z niedużym silnikiem diesela od jakiegoś samochodu (np.golfa 2) i skruconych mostach od poloneza albo żuka. Mosty myślę napędzać napędem hydraulicznym to znaczy do silnika podepnę bezpośrednio pompę hydrauliczną (mam nową o wydajności 90 litrów na minute przy 3000 obrotach myślę że samochodowy silnik tyle rozwinie obrotów)puszczę to przez rożdzielacz i do silników hydraulicznych. I tu pojawia się problem jakie silniki zastosować do tego zeby dały radę napędząć cały pojazd na przykład podczas wypychania obornika czy nabierania ziemi łyżką i zeby osiągnąc chociaż prędkość max 10km/h, jak te silniki połączyc ze sobą równolegle czy moze szeregowe no i jak sterowac pretkościa tego pojazdu.
    • Przez pawcio21
      hej mam małe pytanie może ktoś się orientuje jaki jest materiał dawany w klepisku
      ( zwykły płaskownik czy jakiś specjalnie hartowany )  chodzi o płaskownik ten co ma tak dużo drutów poprzeczny  zaznaczony na czerwono:)

    • Przez pawelk2002
      Dzień dobry chciałbym prosić o pomoc w budowie mojej nowej przyczepki jednoosiowej do C-330 która będzie mi służyła do przywiezienie drzewa,ziemniaków oraz różnorodnych ładunków jak to na wsi wszystko się trafi. Aktualna moja przyczepka ma wymiary szerokość 1m długość 1,75m wysokość 0,6m. Jest to niewielka przyczepka po moim dziadku która służyła mi do końca tego roku i niestety już jej czas minął. Planuję zrobić przyczepkę o wymiarach szerokość 1,5m długość 2,5m wysokość 0,4m. W przyczepce przydały by mi się hamulce na korbkę tzw. hamulec ręczny który będę mógł zaciągnąć podczas zjazdu drogą polną jest niestety u nas dość stromo a drogi zaniedbane i zarośnięte i nie wiem od czego taki układ jezdny zaadoptować. I zastanawiam się od czego mógłbym wykorzystać układ jezdny do mojej przyczepki?? Oraz nie jestem pewien co wybrać na ramę by nie było za dużo ani za mało.  Z góry za pomoc oraz cenne wskazówki byłbym wdzięczny co pomogło by mojemu tacie wykonać taką przyczepkę 
      Dziękuje i pozdrawiam Paweł :) 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.