Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Marecki2922

DX 90

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marecki2922    53
Napisano (edytowany)

Proszę o pomoc , w moim deutzu zaczeło jakis czas temu jęczeć coś w hydraulice ale wszystko działało poprawnie

Teraz znacznie ciężej kręci się kierownicą Co może być przyczyną ? :(

Edytowano przez Marecki2922

Sprzedam siewnik do kukurydzy kuhn maxima 4 , zasiał około 500 ha stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ddeutzdx110    0

No właśnie sprawdz poziom oleju u mnie w DX110 też tak jęczy jak jest malo oleju. dolewam i wszytko gra. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

witam mam podobny problem , tylko w Deutz DX 4.70 , u mnie kreci sie kierownicą lekko tylko pozostala hydraulika nie dziala. glównie ciagnik pracuje w ładowaczu i jest mi potrzebny. olej jest czysty i filtr wymieniony, wiec padla raczej pompa tylko czemu dziala wspomaganie??? jesli ktos wie czy da rade bez problemu wymienic pompe to prosze o podpowiedz.

Edytowano przez sylwek20prosto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    53

Witam ,dzieki za podpowiedzi .

Oczywiscie olej jest i filtr też OK ale oleju było mało i się chyba zapowietrzył i bardzo długo się odpowietrzał

i nadal ciężko się kręci , może wie ktoś jakie ciśnienie powinna dawać pompa , po co jest połączenie hydrauliki wspomagania z hydrauliką podnośnika , no i jeśli to będzie pompa :( to jaka wersja jast najlepsza

nowa pompa

regeneracja starej czy szukać urzywanej

Jeśli ktoś przerabiał ten temat to proszę o podpowiedź


Sprzedam siewnik do kukurydzy kuhn maxima 4 , zasiał około 500 ha stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.