Skocz do zawartości
aras2010

renault 110 54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aras2010    0
Napisano (edytowany)

witam wszystkich !!

mam pare pytań pierwsze to co to za wajchy za siedzeniem z prawej strony te zaznaczone na foto.Na drógim zdjęciu jest filter powietrza i niewiem czy tam coś zgniło ? może ktoś podrzuci fotke.jak sprawdzić olej w przednich zwolnicach w jakiej pozycji powinien być ten korek bo on jest do góry albo na dole jak się koło obraca.gdzie moge kupić licznik motogodzin?

post-26773-0-40135800-1306411214_thumb.jpg

post-26773-0-47943900-1306411225_thumb.jpg

Edytowano przez aras2010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

w filtrze powinien być odwadniacz i taki dziubek gumowy który się zamyka pod wpływem zasysanego powietrza, natomiast co do wlewu oleju jak masz korek na zwolnicy od strony zewnętrznej to zawsze ustawiasz go tak aby był w połowie i tyle ma być oleju do poziomu wlewu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysio55    2

ta wajcha za siedzieniem masz masz regulację prędkości opadania podnośnika

 

to wjcha za siedzieniem 1 to regulację prędkości opadania podnośnika

 

czy mógłbyś zrobić fotkę gdzie no jest podłączona ta wajch 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

aras2010    0

ta wajcha nr 2 to chyba blokada mostu bo idzie z prawej strony koło reduktora i po zaciągnięciu na zdięciu A powinna zaczepić sie o zapadke B która połaczona jest z pedałem hamulca tyle że nie mogę tak zaciągnąć zeby wskoczyło na zapadke może ktoś ma taką dzwignie i trzeba ją włączać podczas jazdy ? .Możę ktoś podrzucić zdjęcie tego filtra jak powinien wyglądać ten skraplacz a może to zaspawam żeby syfu nie ciągło.

post-26773-0-50071600-1306429640_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

Ja się dołączę do dyskusji...chodzi mi o tego gumowego "dziubka" - to on powinien być tak pęknięty? bo dzisiaj zakleiłem dziubka silikonem...hmmmm

Mam dwa motocykle i w nich są podobne dziubki ale "zamknięte"....i wg instrukcji to jest miejsce na ewentualne nieczystości i olej....może tu jest trochę inaczej.....instrukcji do Reni niestety nie mam :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

ile dales jesli mozna wiedziec? jak nie chcesz tu, to mozesz na PW ;)


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

to ma być przecięte tak jak pisałem jak pracuje sielnik to i tak podciśnienie go zassa a jak ie pracuje to może coś sspłynąć ewentualnie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowca0007    0

Mam pytanie chodzi mi o to jak się wyłącza przedni napęd kolega ma die renie jedna 90 km i druga 150 km ale ma troszkę starsze jedna chyba **14 i **54 on ma wajchę przy siedzeniu koło zółtej dźwigni włączania womu u mię jest wycięte ale niema wajchy więc ie wiem na dole tam gdzie włącza i wyłącza chodzi mi pod skrzynią jest rurka i włącza się chyba przez elektor zawór ale jest przycisk trochę wytarty jest coś jakby do wyłączania napędu ale jak go nacisnę to się świeci i mi asz się troszkę przytopił od światła i nic napęd dalej chodził nie wiem czy coś zardzewiało załączam zdjęcia

 

 

to jest na dole pod skrzynią załancza napent ale niewiem od czego

 

mam dwa zdięcia le ich nie moge zamieścić bo na forum przekroczyłem rozmiar z pierwszym ale jak się go włancza bo jak pisałem to kolegi renie z 94 i 90 mają wajchy a moja z 97 nie ma wwięc nie wiem

post-29826-0-76467200-1308422436_thumb.jpg

Edytowano przez hodowca0007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez leszek1981
      Witam . Posiadam renie 15554 , skrzynia tractoshift ,sprzęgło szarpie w obu kierunkach jazdy .Elektrozawory  działają lecz potencjometr sprzęgła  lub komputer zle nim steruje to znaczy ; 
      przy wciśniętym pedale cofnie zawór proporcjonalny (rozłonczy sprzęgło) .lecz gdy puszczamy pedał to wbija cewka zawór bez stopniowego włączenia. Ma tak od zakupu (rok) macie jakiś pomysł czy szukać dobrego fachowca z komputerem .ZAMOŚĆ.
    • Przez kingkenny131092
      Witam, zakupiłem własnie ciągnik Renault Ares 825 z 2000r , i chciałbym prosić bardziej obeznanych uzytkowników ciągników Renault o pomoc w nauce obsługi tego ciągnika. Może jesteście w stanie dac mi jakies wskazówki co do użytkowania , eksploatacji czy serwisowania tego ciągnika?
    • Przez fernie476
      Witam, mam problem z elektropilotem w swoim aresie. Wszystko pracowało normalnie, później podczas pracy elektopilotem drżały dzwignie mechaniczne do obsługi sekcji(te na rozdzielaczu). A teraz joystick działa tylko zaraz po uruchomienu ok 1min i przestaje pracować. Na panelu zaczyna migać lamka parę sekund, później świeci ciągle, dopóki nie ruszę joystickiem. Mechanik elektronik stwierdził awarię cewki elektozaworu?, niby że tam jest mikroprocesor i coś mogło się spieprzyć. Na pytanie co mogło być przyczyną awarii stwierdził że drgania itp, choć wydaje mi się  to dziwne, szczególnie te drgania przed awarią. Czym one mogły być spowodowane?? Czy skoki napięcia też mogły uszkodzić cewkę? bo nieraz zapala  się kontorlka z piorunem i akumulatorem?? szczególnie przy częstej pracy z rewersem (gdzieś czytałem że to może być wina któregoś czujnika przy sprzęgle)
    • Przez 2000pawelXYZ
      Czy da się podłączyć obrotomierz, taki na linkę w renault 110.14?
×