aras2010

renault 110 54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aras2010    0
Napisano (edytowany)

witam wszystkich !!

mam pare pytań pierwsze to co to za wajchy za siedzeniem z prawej strony te zaznaczone na foto.Na drógim zdjęciu jest filter powietrza i niewiem czy tam coś zgniło ? może ktoś podrzuci fotke.jak sprawdzić olej w przednich zwolnicach w jakiej pozycji powinien być ten korek bo on jest do góry albo na dole jak się koło obraca.gdzie moge kupić licznik motogodzin?

post-26773-0-40135800-1306411214_thumb.jpg

post-26773-0-47943900-1306411225_thumb.jpg

Edytowano przez aras2010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    205

w filtrze powinien być odwadniacz i taki dziubek gumowy który się zamyka pod wpływem zasysanego powietrza, natomiast co do wlewu oleju jak masz korek na zwolnicy od strony zewnętrznej to zawsze ustawiasz go tak aby był w połowie i tyle ma być oleju do poziomu wlewu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysio55    2

ta wajcha za siedzieniem masz masz regulację prędkości opadania podnośnika

 

to wjcha za siedzieniem 1 to regulację prędkości opadania podnośnika

 

czy mógłbyś zrobić fotkę gdzie no jest podłączona ta wajch 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

aras2010    0

ta wajcha nr 2 to chyba blokada mostu bo idzie z prawej strony koło reduktora i po zaciągnięciu na zdięciu A powinna zaczepić sie o zapadke B która połaczona jest z pedałem hamulca tyle że nie mogę tak zaciągnąć zeby wskoczyło na zapadke może ktoś ma taką dzwignie i trzeba ją włączać podczas jazdy ? .Możę ktoś podrzucić zdjęcie tego filtra jak powinien wyglądać ten skraplacz a może to zaspawam żeby syfu nie ciągło.

post-26773-0-50071600-1306429640_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

Ja się dołączę do dyskusji...chodzi mi o tego gumowego "dziubka" - to on powinien być tak pęknięty? bo dzisiaj zakleiłem dziubka silikonem...hmmmm

Mam dwa motocykle i w nich są podobne dziubki ale "zamknięte"....i wg instrukcji to jest miejsce na ewentualne nieczystości i olej....może tu jest trochę inaczej.....instrukcji do Reni niestety nie mam :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

ile dales jesli mozna wiedziec? jak nie chcesz tu, to mozesz na PW ;)


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    205

to ma być przecięte tak jak pisałem jak pracuje sielnik to i tak podciśnienie go zassa a jak ie pracuje to może coś sspłynąć ewentualnie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowca0007    0

Mam pytanie chodzi mi o to jak się wyłącza przedni napęd kolega ma die renie jedna 90 km i druga 150 km ale ma troszkę starsze jedna chyba **14 i **54 on ma wajchę przy siedzeniu koło zółtej dźwigni włączania womu u mię jest wycięte ale niema wajchy więc ie wiem na dole tam gdzie włącza i wyłącza chodzi mi pod skrzynią jest rurka i włącza się chyba przez elektor zawór ale jest przycisk trochę wytarty jest coś jakby do wyłączania napędu ale jak go nacisnę to się świeci i mi asz się troszkę przytopił od światła i nic napęd dalej chodził nie wiem czy coś zardzewiało załączam zdjęcia

 

 

to jest na dole pod skrzynią załancza napent ale niewiem od czego

 

mam dwa zdięcia le ich nie moge zamieścić bo na forum przekroczyłem rozmiar z pierwszym ale jak się go włancza bo jak pisałem to kolegi renie z 94 i 90 mają wajchy a moja z 97 nie ma wwięc nie wiem

post-29826-0-76467200-1308422436_thumb.jpg

Edytowano przez hodowca0007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek1312
      Witam rozważam zakup ciągnika Renault i prosił bym o parę opinii i wskazówek czy warto kupić i na co zwrócić uwagę. I czym się różni model 110.14 od 110.54 Gość mówił że będzie miał renowke 110 i nie wiem co tam dalej dokładnie ale ponoć 92 rok i skrzynia z 3 polbiegami i tu pytanie jak one mają z tymi polbiegami na jakiej zasadzie to działa? I jak jest z pod nośnikiem u nich czy lepiej szukać z ehrem?
    • Przez PiotrRapacki
      Witam,
      Kupiłem niedawno renault ares 610 i mam pytanie odnosnie półbiegów a mianowicie mam do wymiany filtry hydrauliki i gdy przekraczam ciągnikiem jakies 28 km/h jadąc 4 biegiem na zającu i 4 półbiegu sam zrzuca mi półbieg na 3 po zapaleniu sie kontrolki od filtrów. Czy to jest normalne? Po wymianie filtrów to zniknie czy mam sie zacząc martwić?
    • Przez Bobas233
      Wotam . Pytanie kieruje do posiadaczy tych ciagnikow a mianowicie. Wedlug mnie podnosnik nie podnosi maszyny na taka wysokosc jak trzeba . Pług dzwiga jakies do 10cm nad ziemie i dalej jjz nie pojdzie . Patrzalem na inne modele u innych użytkowników to dzwiga duzo wyżej . Co może być przyczyna ? Silowniki wspomagające sa za krótkie ? Prosze o.jakas pomoc w tej sprawie;)
    • Przez las4341
      Podczas jazdy z wyłączonym napędem zauważyłem szarpanie przednich kół , jeżeli załącze przedni napęd szarpanie ustaje . Co to może być ? Winne są luzy na sworzniach ?
    • Przez DEMONxXx
      Witam jak wygląda tryb awaryjny skrzyni Tractonic 24/8 w Renault 110-155.54?
      Pytam bo w mrozy giną mi połówki działa tylko rewers i nie wiem czy to tryb awaryjny czy może jakaś awaria.
      Dodam ze półówki i rewers są na tych samych przesówkach wiec raczej mechanicznie nie ma problemu raczej w elektryce lub elektronice
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.