Skocz do zawartości
aras2010

renault 110 54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aras2010    0
Napisano (edytowany)

witam wszystkich !!

mam pare pytań pierwsze to co to za wajchy za siedzeniem z prawej strony te zaznaczone na foto.Na drógim zdjęciu jest filter powietrza i niewiem czy tam coś zgniło ? może ktoś podrzuci fotke.jak sprawdzić olej w przednich zwolnicach w jakiej pozycji powinien być ten korek bo on jest do góry albo na dole jak się koło obraca.gdzie moge kupić licznik motogodzin?

post-26773-0-40135800-1306411214_thumb.jpg

post-26773-0-47943900-1306411225_thumb.jpg

Edytowano przez aras2010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    193

w filtrze powinien być odwadniacz i taki dziubek gumowy który się zamyka pod wpływem zasysanego powietrza, natomiast co do wlewu oleju jak masz korek na zwolnicy od strony zewnętrznej to zawsze ustawiasz go tak aby był w połowie i tyle ma być oleju do poziomu wlewu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysio55    2

ta wajcha za siedzieniem masz masz regulację prędkości opadania podnośnika

 

to wjcha za siedzieniem 1 to regulację prędkości opadania podnośnika

 

czy mógłbyś zrobić fotkę gdzie no jest podłączona ta wajch 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

aras2010    0

ta wajcha nr 2 to chyba blokada mostu bo idzie z prawej strony koło reduktora i po zaciągnięciu na zdięciu A powinna zaczepić sie o zapadke B która połaczona jest z pedałem hamulca tyle że nie mogę tak zaciągnąć zeby wskoczyło na zapadke może ktoś ma taką dzwignie i trzeba ją włączać podczas jazdy ? .Możę ktoś podrzucić zdjęcie tego filtra jak powinien wyglądać ten skraplacz a może to zaspawam żeby syfu nie ciągło.

post-26773-0-50071600-1306429640_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

Ja się dołączę do dyskusji...chodzi mi o tego gumowego "dziubka" - to on powinien być tak pęknięty? bo dzisiaj zakleiłem dziubka silikonem...hmmmm

Mam dwa motocykle i w nich są podobne dziubki ale "zamknięte"....i wg instrukcji to jest miejsce na ewentualne nieczystości i olej....może tu jest trochę inaczej.....instrukcji do Reni niestety nie mam :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

ile dales jesli mozna wiedziec? jak nie chcesz tu, to mozesz na PW ;)


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    193

to ma być przecięte tak jak pisałem jak pracuje sielnik to i tak podciśnienie go zassa a jak ie pracuje to może coś sspłynąć ewentualnie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowca0007    0
(edytowany)

Mam pytanie chodzi mi o to jak się wyłącza przedni napęd kolega ma die renie jedna 90 km i druga 150 km ale ma troszkę starsze jedna chyba **14 i **54 on ma wajchę przy siedzeniu koło zółtej dźwigni włączania womu u mię jest wycięte ale niema wajchy więc ie wiem na dole tam gdzie włącza i wyłącza chodzi mi pod skrzynią jest rurka i włącza się chyba przez elektor zawór ale jest przycisk trochę wytarty jest coś jakby do wyłączania napędu ale jak go nacisnę to się świeci i mi asz się troszkę przytopił od światła i nic napęd dalej chodził nie wiem czy coś zardzewiało załączam zdjęcia

 

 

to jest na dole pod skrzynią załancza napent ale niewiem od czego

 

mam dwa zdięcia le ich nie moge zamieścić bo na forum przekroczyłem rozmiar z pierwszym ale jak się go włancza bo jak pisałem to kolegi renie z 94 i 90 mają wajchy a moja z 97 nie ma wwięc nie wiem

post-29826-0-76467200-1308422436_thumb.jpg

Edytowano przez hodowca0007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maly2000
      Witam!
      Na dołach przeciął mi się kabel od zasilania w prąd do fotela kierowcy. połączyłem kable, ale dalej nie ma zasilania, a problem w tym, że kable idą pod wykładzinę. Wie ktoś może dokąd biegną te kable, bo nie mogę ich zlokalizować? Czy może któryś bezpiecznik jest do fotela? 

    • Przez michalll2532
      Witam!mam problem ze wspomaganiem w Reni. Mianowicie chodzi o to ze po rozgrzaniu się oleju tak ze nie da się dotknąć rurek,pompy wspomaganie zanika. Zwiększenie obrotów także nic nie daje praktycznie nie da się przekręcić kierownicy.hydraulika działa dobrze cisnienje w granicy 180-190 bar.zdażylo się raz ze podczas wywozu obornika nie mogłem wyłączyć wom "olej goracy ".no ale bardziej chodzi mi o te wspomaganie ,bo po kilku godz pracy szczególnie w gorące dni jest problem ze skretem .sprawdziłem ciśnienie na wyjściu od pompy wspomagania na zimnym 45-50 bar.na rozgrzanym jeszcze nie patrzyłem ale mam zamiar sprawdzić po większej pracy. Orbitrol wymieniłem.może ktoś miał taki problem.dodam ze zalany jest olej agrol.jakie powinno być ciśnienie na wyjściu na wspomaganie?czy może być to wina pompy,oleju bądź innej rzeczy?jaka jest wydajność pompy hydraulicznej I od wspomagania?dodam że na zimnym oleju wspomaganie działa całkiem nie źle choć wydaje mi się ze powinno bardziej płynnie działać.
    • Przez leo10
      witam posiada aresa 697.skrzynia biegów taka sama jak w masseyu  dyna-6 . skrzynia 50km/h. nie posiadam hamulcy hydraulicznych tylko pneumatyczne. potrzebuje hydrauliczne. czy jest możliwość założenia hydraulicznych
      przejrzałem katalog czesci na stronie claasa i myślę że nie muszę mieć żadnego zaworu do hamulcy hydraulicznych.
      posiadam taki blok zaworowy do hamulcy. w miejscu zielonym idą rurki do zaworu hamulcy pneumatycznych. miejsce czerwone jest zaślepione. na zdjęciu z katalogu widać że są podłączone hamulce hydrauliczne.na zdjęciu bloku zaworu widać zaślepione miejsce. czy mógłby ktoś z użytkowników  sprawdzić jak ma u siebie(tylko ze skrzynią 50km/h)skrzynie 40 mają inne sterowanie. dziękuje za pomoc


    • Przez Rafii
      KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.