Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Michail94

Skrzynia biegów MF 590

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

Michail94    0
Napisano (edytowany)

Witam. Mam takie pytanie czy jak w mf 590 wbije się np bieg do przodu to dlaczego wtedy ciągnik nie chce lecieć do tylu na wciśniętym sprzęgle tak samo jest ze wstecznym biegiem jak jest wbity to nie leci do przodu. Jakie to ma zadanie? Czy da się to "wyłączyć"? Czasem potrzeba żeby ciągnik poleciał w inna stronę niż jest wbity bieg. Proszę o pomoc.

Edytowano przez Michail94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mlatek    0

Jesli chodzi ci o to ze stoisz z lekkiej gorki i nie chce jechac dlatego bo cie blokuja hamulce. A jezeli stoisz na rownym i masz sprzegło to dziwne zeby jechal ? A jezeli chcesz tak to zrob zeby ci sprzeglo ciagło to bedzie jechal : O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michail94    0

Sprzęgło nie ciągnie bo łapie w samej górze, hamulce tez nie trzymają bo jak się wybije bieg to ciągnik jedzie. Więc problem tkwi gdzieś indziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Mlatek    0

To chyba normalne ze pojedzie wystarczy lekki opor i bedzie stal. Takze nie patrz tez pod tym kontem trzeba brac pod uwage wszystko a to jest najbardziej prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafal0079    1

te typy tak mają bo już ci muwię ty masz wzmacniacz mometu i jak ciśnienia niema to jest na połuwce a sam pisałeś że jak połowkę włonczysz to zez góry leci jak by na luzie był a ciśnienie jest jak traktor zapalisz to pompa podaje i wtedy masz biegi pełne nawet na zaciąg go nieodpalisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michail94    0

Chodzi mi oto ze jak mam bieg do przodu na zającu na wciśniętym pedale sprzęgła (bo na żółwiu leci) np 1 to nie poleci wtedy do tylu jak jest pod górkę i moje pytanie jest takie czy to normalne??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


gejc76    0

Witam też coś takiego posiadam w mf 550 na początku było ciężko się przyzwyczaić ,ale po pewnym czasie da się z tym żyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

magik26    0

mnie wylatuje trójka jadac od gory czy moze ktos pomoze mi ten problem rozwiazac, powiem jak zdiołem dekiel od góry to roche rozchdza sie treby czy wstarczyło by jka pdkładke podłozyc czy cos innego .

 

mnie wylatuje trójka jadac od gory czy moze ktos pomoze mi ten problem rozwiazac, powiem jak zdiołem dekiel od góry to roche rozchdza sie treby czy wstarczyło by jka pdkładke podłozyc czy cos innego .mf 590

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ben87    1

jak jedziesz do góry i ci wylatuje trójka to sprawdź najpierw sprężynki zatrzasków i same zatrzaski. wymiana może pomoc ale problem siedzi pewnie w zużytych lożyskach ... robiłem to u siebie. a jaką masz skrzynie?

 

ja mam do sprzedania jeszcze skrzynie 8 biegową. bo wymieniłem na 12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bogus56    44

Mam tak samo w masseyu 675, że na zającu tak sie zachowuje jak by do końca nie wysprzęglał, a na zółwiu jest normalnie wiec na to wychodzi, że multipower tak ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

magik26    0

skrzynie mam 12x4,pod gorę jak jade to jest wszystko wporzadku ,tylko jak z gory jade to wylaatuje, ndmienie ze jak jest jeszcze skrzynia zimna to niewyleci ta 3-ka, tyko jak ciepla jest mf 590, sprezynki zatrzasków mam rozumiec przy wodzikach sprawdzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ben87    1

tak chodzi o sprężyne zatrzaskow przy wodziku. może być pęknięta albo czubek zatrzasku już starty ( porównaj z innym). jeśli to nie pomorze to wina może być w synchronizaorze ( zużyty skoro mowisz że zembatki się rozjeżdżają....) kolejna wada możer być w ym koszu od połbiegow. ale nie wiem która dżwignia Ci wyskakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

magik26    0

dzwignia glówna co sie wbija biegi,nadmienie jeszcze ze jak sie rozgrzeje to mi kontrolka mróga a nawet czasami swieci od niskiego cisnienia ale naped wom pólbiegi dzialaja, ta kontrolka to jest od półbiegów skoro jest tam sprzodu skrzyni, a co moze byc złego z koszem skoro półbiegi działaja czyzby tam cisnienie lekko ucikało,to co by trzeba było zrobic przy tym koszu,dzis zagladne do tych sprezynk zatrzsków z góry dzieki za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×