Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moglibyście się wypowiedzieć, czy warto zastanowić się nad kupnem tego modelu traktora?

Jeśli chodzi o wyposażenie to standard nie ma chyba siedzenia pneumatycznego ani amortyzowanej przedniej osi

przebieg 4100

rok produkcji 2005

silnik już common rail

Jeśli chodzi o stan traktora to jest wizualnie w idealnym stanie , wszystko sprawne, ogumienie jest nowe

cena to 150000 brutto

I tak się zastanawiam pomalutku co z tym zrobić :)

Opublikowano

Zgadzam sie z damianmmmm bo po 4000 nie trzeba jeszcze zmieniać opon :blink: Licznik pewnie cofany... To od rolnika jest czy od handlarza ?? Bo kazdy wie jacy oni są wypicuja ze wszystko cacy tylko jak przyjdzie cos robic to porażka :(

Opublikowano

Mam takowy ciągnik rok 2006 i mam nakręcone nim tylko 1500mtg i powiem, że opony wyglądają jak nowe, tylko, że ja to glównie na polu nim pracuję... A nowe opony ma pewnie dlatego że pracował sporo w transporcie... A ciągnik to sobie bardzo chwale, jest bardzo ekonomiczny i jedyną awarią jaką miałem to był przerwany kabelek w siedzeniu pneumatycznym i jeden przegrzany styk od wentylatora

Opublikowano (edytowane)

no tak szczerze mówiąc jest to ciągnik dany w rozliczeniu do serwisu i teraz serwis wystawił.

 

W ramach informacji zdecydowałem się na ten traktor noi szczerze mówiąc jak narazie nie żałuję. Zrobił (u mnie) 300 mth została jeszcze tylko orka zimowa pod buraki.

Jeśli chodzi o awarie jakie powychodziły od czasu jak go nabyłem:

- traktor nie dostawał paliwa pod obciążeniem (myślałem, że filtry) ale finalnie doszłem, że był zapchany filtr, który znajduję się w zbiorniku na końcu rurki ssącej. Wyrzuciłem go i dorobiłem przed samymi filtrami zwykły "ursusowki" odstojnik:). Dodatkowo uruchomiłem wskaźnik paliwa, który nie działał a wymagał jedynie dociśnięcia sondy do matrycy rezystancyjnej aby ponownie zacząć działać.

-ciekło z lewej piasty na przodzie po rozgrzaniu (minimalnie ale jednak). Uznałem, że nie warto się tym zajmować póki sezonu nie skończymy, a więc spuściłem olej z niej i zalałem gęściejszym i jak narazie efekt w postaci braku przecieku.

- wariuje czujnik wody w paliwie raz pokazuje raz nie (a po sprawdzeniu oczywiście wody nie ma). Narazie go zostawiłem bo 300 złotych to trochę niewspółmierny wydatek.

-Wymieniłem filtry hydrauliki (niestety chyba na własną prośbę ponieważ podłączyłem się pod agregat bez wcześniejszego wydmuchania węży hydrauliki i wyciśnięcia do końca z siłownika oleju). Ponieważ po jakimś czasie od tego zdarzenia zaczął mi strasznie "trząść" ramieniami podnośnika. Gdy dotknąłem filtr hydrauliki pod traktorem podczas podnoszenia niemiłosiernie wpadał w wibrację. Po wymianie jak ręką odjął (jest nauczka). Pompa nie dostawała wystarczającej ilości oleju, który był blokowany przez zapchany filtr.

- podczas siewu okazało się, że funkcja automatycznego WOM nie działa. Normalnie się włącza i wyświetla kontrolka aktywności tej funkcji ale gdy podnoszę wom nadal się kręci ( a powinien odłączać). Pomyślimy na zimę nad tym.

- funkcja stałych obrotów silnika jest bardzo fajną sprawą ale przycisk odpowiedzialny za zmianę ilości obrotów jest w złym miejscu (w tylnej części). Dlatego planuję przeniesienie go bardziej do przodu bądź pokuszę się o zastąpienie go innym przełącznikiem, który umieszczę w okolicy przycisków podnoszenia opuszczania ramion tylnych (możliwe, że w miejsce przycisku HTS, którego nie posiadam oczywiście:) )

- irytujące jest zamykanie drzwi ponieważ raz zamkną się w normalny sposób (bez zbytniego użycia siły) a raz trzeba mocnawo trzasnąć aby zaskoczyły w pełni. Dodatkowo gumy uszczelniające w pewnych miejscach wymagają ściśnięcia bo lubią się obluzować.

- miałem problem z masą ponieważ po wciśnięciu stopu ginęły mi kierunkowskazy. Po rozebraniu tylnej lewej lampy do zera okazało się, że jest przebicie w module, do którego wkłada się wtyczkę od jednej strony ,a żarówki od drugiej. Wystarczyło odciąć odpowiednią ścieżkę w module i dolutować kabelek masy stopu i na końcu połączyć go z odpowiednim kablem przychodzącym od strony traktora i gotowe :P

- klimatyzacja słabo chłodziła (czynnika było za mało). W tym modelu zalecane jest 1100g czynnika chłodzącego. Po dobiciu hula aż miło.

- wymieniłem akumulator ponieważ stary był na skraju wyczerpania.

- zapieczona była smarowniczka na łączniku osi przedniej z ramą - wymieniona.

- fotel miał niesprawny układ możliwości zablokowania poruszania się siedziska podczas pracy w przód i tył. Trzeba było rozmontować fotel i wstawić nowy sztywny drut i połączyć go z wajchą odpowiedzialną za blokadę.

- był problem na początku po kupnie, że nie raz podczas próby ruszenia na biegach polowych wyskakiwał symbol N na wyświetlaczu. Możliwe było tylko ruszenie za pomocą sprzęgła. Ale znikło gdy traktor zaczął pracować w polu (możliwe, że była jakaś rurka olejowa przytkana w rejonie synchronizatorów).

 

Noi wszystko w tym temacie :]

Edytowane przez daizor
Opublikowano

Mielismy TS 125 A. Sprzedany przy przebiegu okolo 4 tys godzin. Ciagnik przez okres ten sprawowal sie praktycznie bezawaryjnie. Na koniec zaczal szwankowac przelacznik rewersu pod kierownica, co bylo strasznie irytujace. Radze uwazac na wysokosc tego potwora. Kilkakrotnie o malo nie urwalismy komina o rure wysypu w Dominatorze 88. Ciagnik niestety okazal sie za slaby do agregatu bezorkowego o szerokosci 3 metrow. Odpowietrzenie tego cuda to byla istna meka. Po 6 latach eksploatacji opony mialy ponad 50 % bieznika.

Opublikowano

No a właśnie moje doświadczenia z odpowietrzaniem były bardzo pozytywnie zaskakujące. Wystarczy popuścić dosłownie jedną śrubę i podpompować i palił od razu (mój szczery szyderczy uśmiech gdy dwóch "znawców" kazało popuszczać wszystkie dojścia rurek paliwa do wtryskiwaczy co nie skutkowało oczywiście niczym- bezcenny). Czemu są tańsze tego nie wiem po prostu aczkolwiek jest ich nieporównywalnie mniej od TM w ogłoszeniach. Sam jeździłem za TM podczas kupna ale finalnie kupiłem tego i jestem zadowolony (szczeże polecam instrukcje serwisową do niego ponieważ jest tam wiele bardzo pomocnych informacji). Jeśli zastanawiasz się nad kupnem to możesz sięodezwać na tel. 726777347 napewno ci podpowiem na co zwrócić uwagę (użytkuję go już parę lat i dość sporo uwag odnośnie sprawdzania ewentualnego zakupu).

Opublikowano

cześć robert widzę ze sledzisz temat myślisz o kupnie takiego co sądzisz o takim z 2005r ja też się rozglądam tylko zastanawiąm czy uzywany nie będzie się sypał częśći i serwis są drogie zeby niezrobiłą się zniego skarbonka ze trzeba dokładać a nowy są drogie


cześć Robert zakupiłeś cjągnik ja też zastanawian się nad ciągnikiem mam na myśli new holland john D masseyF claas koło 140km tulko niewiem jak uzywany bedą biegać czy niebędą się sypać i otworzy się skarbonka jak będą się psuć nowe są drogie

Opublikowano

Nie wygląda  źle , sprawdz koniecznie  działanie przedniego napędu.  Ile ma godzin  nastukane ?? Zobacz  czy górny łącznik nie jest  zgięty.  Skrzynia  ec będzie dosyć  głosna ( wyje) ale  to jedna z  najtrwalszych skrzyń.  Nie powinien  szarpać przy zmianach biegów  oraz przy zmianie kierunku jazdy.

Opublikowano

Dzięki, jutro jadę go sprawdzić w polu z talerzówką, to napęd sie sprawdzi, no własnie ta skrzynia mnie trochę odstrasza, bo nie powiem działa i nic nie szarpie na żadnym zakresie, ale właśnie nie wiem jakie to wytrzymałe, bo pewnie w naprawie drogie strasznie. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam w TS135 mam założony radar pod ciągnikiem (ten od uślizgu kół ). Ale jest odłączony, znaczy wtyczka od radaru jest zaizolowana, i od strony ciągnika tam gdzie się ja wpina również. Moje pytanie czy ktoś zna ewentualny powód rozłączenia tego ? Ewentualnie czy coś uszkodzę lub popsuje jak to podłącze ? Ciągnik mam od 2 tygodni, no i wiadomo jak to jest na początku, tym bardziej że praktycznie stoi w garażu bo nie ma roboty.

Opublikowano (edytowane)

Pewnie uszkodzony i pokazuję błędne wskazania. Wówczas prędkość brana jest z czujnika obrotów. Podepnij, nic nie powinno się stać. U mnie w tym roku w T7 też wariował ale to przez konkretne zabrudzenie ziemią. Szkoda że nie mam fotek przed myciem jak wyglądał po orce po burakach...

Edytowane przez alvaroalvaro78

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czekaj_0
      Witam mam problem z ciagnikiem nh t6050 a mianowicie mam biegi polowe wbita chce ruszyc ciagnie przez 10cm i wyswietla N na ekranie i wbija na luz czasami biegi zalapia i jest mormlanie podkresle ze przy szosowych nie ma tego problemu wie ktos czemu tak sie moze dziac?
    • Przez pio46
      Witam T 6050 przestał pokazywać prędkość jazdy , wyświetla się 0,00. Jaka może być przyczyna , gdzie szukać czujnika prędkości?
    • Przez Czekaj0
      Od jakiegoś czasu w moim new holland t6050 slychać dziwne stukanie w okolicach prawego boku silnika, podczas pracy na wolnych obrotach tego nie ma albo jest tak cicho że tego nie słychać podczas wkrecania się na obroty bez obciążenia słychać lecz gdy obroty przestaną rosnąć tylko będą np na najwyższych to z powrotem tego nie słychać, przy obciążeniu np pod górkę słychać to cały czas, turbina nowa zawory wyregulowane prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny 
    • Przez Patrykxd
      Witam powie mi ktoś jak spuścić płyn chłodniczy ww wymienionym modelu? Jest jakiś korek spustowy czy trzeba wąż odkręcić? I jaki płyn najlepiej zalać?
    • Przez niesmialy83
      Wie ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . Na przekręconym kluczyku na zapłon, przytrzymuje przycisk "h"- lewy z prawej strony i ustawiam godzinę, ale tylko do 12 godz. 

       
      Czy muszę kliknąć jakiś dodatkowy przycisk? 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v