daizor

Używany New Holland TS 135A

Polecane posty

daizor    23

Moglibyście się wypowiedzieć, czy warto zastanowić się nad kupnem tego modelu traktora?

Jeśli chodzi o wyposażenie to standard nie ma chyba siedzenia pneumatycznego ani amortyzowanej przedniej osi

przebieg 4100

rok produkcji 2005

silnik już common rail

Jeśli chodzi o stan traktora to jest wizualnie w idealnym stanie , wszystko sprawne, ogumienie jest nowe

cena to 150000 brutto

I tak się zastanawiam pomalutku co z tym zrobić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

no fakt ale sugerujesz, że kręcony licznik czy co innego>?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2601    3

Zgadzam sie z damianmmmm bo po 4000 nie trzeba jeszcze zmieniać opon :blink: Licznik pewnie cofany... To od rolnika jest czy od handlarza ?? Bo kazdy wie jacy oni są wypicuja ze wszystko cacy tylko jak przyjdzie cos robic to porażka :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldus11    1

Mam takowy ciągnik rok 2006 i mam nakręcone nim tylko 1500mtg i powiem, że opony wyglądają jak nowe, tylko, że ja to glównie na polu nim pracuję... A nowe opony ma pewnie dlatego że pracował sporo w transporcie... A ciągnik to sobie bardzo chwale, jest bardzo ekonomiczny i jedyną awarią jaką miałem to był przerwany kabelek w siedzeniu pneumatycznym i jeden przegrzany styk od wentylatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23
Napisano (edytowany)

no tak szczerze mówiąc jest to ciągnik dany w rozliczeniu do serwisu i teraz serwis wystawił.

 

W ramach informacji zdecydowałem się na ten traktor noi szczerze mówiąc jak narazie nie żałuję. Zrobił (u mnie) 300 mth została jeszcze tylko orka zimowa pod buraki.

Jeśli chodzi o awarie jakie powychodziły od czasu jak go nabyłem:

- traktor nie dostawał paliwa pod obciążeniem (myślałem, że filtry) ale finalnie doszłem, że był zapchany filtr, który znajduję się w zbiorniku na końcu rurki ssącej. Wyrzuciłem go i dorobiłem przed samymi filtrami zwykły "ursusowki" odstojnik:). Dodatkowo uruchomiłem wskaźnik paliwa, który nie działał a wymagał jedynie dociśnięcia sondy do matrycy rezystancyjnej aby ponownie zacząć działać.

-ciekło z lewej piasty na przodzie po rozgrzaniu (minimalnie ale jednak). Uznałem, że nie warto się tym zajmować póki sezonu nie skończymy, a więc spuściłem olej z niej i zalałem gęściejszym i jak narazie efekt w postaci braku przecieku.

- wariuje czujnik wody w paliwie raz pokazuje raz nie (a po sprawdzeniu oczywiście wody nie ma). Narazie go zostawiłem bo 300 złotych to trochę niewspółmierny wydatek.

-Wymieniłem filtry hydrauliki (niestety chyba na własną prośbę ponieważ podłączyłem się pod agregat bez wcześniejszego wydmuchania węży hydrauliki i wyciśnięcia do końca z siłownika oleju). Ponieważ po jakimś czasie od tego zdarzenia zaczął mi strasznie "trząść" ramieniami podnośnika. Gdy dotknąłem filtr hydrauliki pod traktorem podczas podnoszenia niemiłosiernie wpadał w wibrację. Po wymianie jak ręką odjął (jest nauczka). Pompa nie dostawała wystarczającej ilości oleju, który był blokowany przez zapchany filtr.

- podczas siewu okazało się, że funkcja automatycznego WOM nie działa. Normalnie się włącza i wyświetla kontrolka aktywności tej funkcji ale gdy podnoszę wom nadal się kręci ( a powinien odłączać). Pomyślimy na zimę nad tym.

- funkcja stałych obrotów silnika jest bardzo fajną sprawą ale przycisk odpowiedzialny za zmianę ilości obrotów jest w złym miejscu (w tylnej części). Dlatego planuję przeniesienie go bardziej do przodu bądź pokuszę się o zastąpienie go innym przełącznikiem, który umieszczę w okolicy przycisków podnoszenia opuszczania ramion tylnych (możliwe, że w miejsce przycisku HTS, którego nie posiadam oczywiście:) )

- irytujące jest zamykanie drzwi ponieważ raz zamkną się w normalny sposób (bez zbytniego użycia siły) a raz trzeba mocnawo trzasnąć aby zaskoczyły w pełni. Dodatkowo gumy uszczelniające w pewnych miejscach wymagają ściśnięcia bo lubią się obluzować.

- miałem problem z masą ponieważ po wciśnięciu stopu ginęły mi kierunkowskazy. Po rozebraniu tylnej lewej lampy do zera okazało się, że jest przebicie w module, do którego wkłada się wtyczkę od jednej strony ,a żarówki od drugiej. Wystarczyło odciąć odpowiednią ścieżkę w module i dolutować kabelek masy stopu i na końcu połączyć go z odpowiednim kablem przychodzącym od strony traktora i gotowe :P

- klimatyzacja słabo chłodziła (czynnika było za mało). W tym modelu zalecane jest 1100g czynnika chłodzącego. Po dobiciu hula aż miło.

- wymieniłem akumulator ponieważ stary był na skraju wyczerpania.

- zapieczona była smarowniczka na łączniku osi przedniej z ramą - wymieniona.

- fotel miał niesprawny układ możliwości zablokowania poruszania się siedziska podczas pracy w przód i tył. Trzeba było rozmontować fotel i wstawić nowy sztywny drut i połączyć go z wajchą odpowiedzialną za blokadę.

- był problem na początku po kupnie, że nie raz podczas próby ruszenia na biegach polowych wyskakiwał symbol N na wyświetlaczu. Możliwe było tylko ruszenie za pomocą sprzęgła. Ale znikło gdy traktor zaczął pracować w polu (możliwe, że była jakaś rurka olejowa przytkana w rejonie synchronizatorów).

 

Noi wszystko w tym temacie :]

Edytowano przez daizor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertmoczko    10

Też zastanawiam sie nad tym ciągnikiem Jest ich pare na allegro Dziwi mnie zawsze cena bo w porównaniu z TM to są o wiele tańsze.... jest jakiś powód ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Mielismy TS 125 A. Sprzedany przy przebiegu okolo 4 tys godzin. Ciagnik przez okres ten sprawowal sie praktycznie bezawaryjnie. Na koniec zaczal szwankowac przelacznik rewersu pod kierownica, co bylo strasznie irytujace. Radze uwazac na wysokosc tego potwora. Kilkakrotnie o malo nie urwalismy komina o rure wysypu w Dominatorze 88. Ciagnik niestety okazal sie za slaby do agregatu bezorkowego o szerokosci 3 metrow. Odpowietrzenie tego cuda to byla istna meka. Po 6 latach eksploatacji opony mialy ponad 50 % bieznika.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

No a właśnie moje doświadczenia z odpowietrzaniem były bardzo pozytywnie zaskakujące. Wystarczy popuścić dosłownie jedną śrubę i podpompować i palił od razu (mój szczery szyderczy uśmiech gdy dwóch "znawców" kazało popuszczać wszystkie dojścia rurek paliwa do wtryskiwaczy co nie skutkowało oczywiście niczym- bezcenny). Czemu są tańsze tego nie wiem po prostu aczkolwiek jest ich nieporównywalnie mniej od TM w ogłoszeniach. Sam jeździłem za TM podczas kupna ale finalnie kupiłem tego i jestem zadowolony (szczeże polecam instrukcje serwisową do niego ponieważ jest tam wiele bardzo pomocnych informacji). Jeśli zastanawiasz się nad kupnem to możesz sięodezwać na tel. 726777347 napewno ci podpowiem na co zwrócić uwagę (użytkuję go już parę lat i dość sporo uwag odnośnie sprawdzania ewentualnego zakupu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoza    10

cześć robert widzę ze sledzisz temat myślisz o kupnie takiego co sądzisz o takim z 2005r ja też się rozglądam tylko zastanawiąm czy uzywany nie będzie się sypał częśći i serwis są drogie zeby niezrobiłą się zniego skarbonka ze trzeba dokładać a nowy są drogie


cześć Robert zakupiłeś cjągnik ja też zastanawian się nad ciągnikiem mam na myśli new holland john D masseyF claas koło 140km tulko niewiem jak uzywany bedą biegać czy niebędą się sypać i otworzy się skarbonka jak będą się psuć nowe są drogie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0

Odgrzeję kotleta, jakieś opinie dodatkowe? bo jutro jadę, najprawdopodobniej takiego kupić, już dziś go oglądałem zadbany, ale mało info w necie jakieś porady czy warto, wklejam link do ciągnika : 

 

https://www.olx.pl/oferta/new-holland-ts-135-a-max-wyposazenie-full-tuz-opony-90-CID757-IDrdIMw.html#4d268a885a

Edytowano przez Chleb0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    20

Nie wygląda  źle , sprawdz koniecznie  działanie przedniego napędu.  Ile ma godzin  nastukane ?? Zobacz  czy górny łącznik nie jest  zgięty.  Skrzynia  ec będzie dosyć  głosna ( wyje) ale  to jedna z  najtrwalszych skrzyń.  Nie powinien  szarpać przy zmianach biegów  oraz przy zmianie kierunku jazdy.


New Holland T7.185; New Holland T6050 Plus; New Holland T6050 RC; New Holland T5060; New Holland TC5050; Kverneland 150S x 2 ; Kverneland Exacta HL; Unia Kombi ; Apollo 16 ; Pottinger 3003 S i pare innych "zabawek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0

Dzięki, jutro jadę go sprawdzić w polu z talerzówką, to napęd sie sprawdzi, no własnie ta skrzynia mnie trochę odstrasza, bo nie powiem działa i nic nie szarpie na żadnym zakresie, ale właśnie nie wiem jakie to wytrzymałe, bo pewnie w naprawie drogie strasznie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0

Witam w TS135 mam założony radar pod ciągnikiem (ten od uślizgu kół ). Ale jest odłączony, znaczy wtyczka od radaru jest zaizolowana, i od strony ciągnika tam gdzie się ja wpina również. Moje pytanie czy ktoś zna ewentualny powód rozłączenia tego ? Ewentualnie czy coś uszkodzę lub popsuje jak to podłącze ? Ciągnik mam od 2 tygodni, no i wiadomo jak to jest na początku, tym bardziej że praktycznie stoi w garażu bo nie ma roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    141

Pewnie uszkodzony i pokazuję błędne wskazania. Wówczas prędkość brana jest z czujnika obrotów. Podepnij, nic nie powinno się stać. U mnie w tym roku w T7 też wariował ale to przez konkretne zabrudzenie ziemią. Szkoda że nie mam fotek przed myciem jak wyglądał po orce po burakach...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
    • Przez Ursusss
      Nie działa świeca płomieniowa New Holland ta 115. Jak podam napięcie na krótko to działa, on ma tylko tak że stacyjka,przekaźnik i świeca czy jakieś sterowniki jeszcze?? Swego czasu jak działo to brałem stacyjkę raz w lewo na panelu zapalała się kontrolka od świecy i później normalnie na rozruch. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj