Skocz do zawartości
daizor

Używany New Holland TS 135A

Polecane posty

daizor    17

Moglibyście się wypowiedzieć, czy warto zastanowić się nad kupnem tego modelu traktora?

Jeśli chodzi o wyposażenie to standard nie ma chyba siedzenia pneumatycznego ani amortyzowanej przedniej osi

przebieg 4100

rok produkcji 2005

silnik już common rail

Jeśli chodzi o stan traktora to jest wizualnie w idealnym stanie , wszystko sprawne, ogumienie jest nowe

cena to 150000 brutto

I tak się zastanawiam pomalutku co z tym zrobić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rolnik2601    2

Zgadzam sie z damianmmmm bo po 4000 nie trzeba jeszcze zmieniać opon :blink: Licznik pewnie cofany... To od rolnika jest czy od handlarza ?? Bo kazdy wie jacy oni są wypicuja ze wszystko cacy tylko jak przyjdzie cos robic to porażka :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldus11    1

Mam takowy ciągnik rok 2006 i mam nakręcone nim tylko 1500mtg i powiem, że opony wyglądają jak nowe, tylko, że ja to glównie na polu nim pracuję... A nowe opony ma pewnie dlatego że pracował sporo w transporcie... A ciągnik to sobie bardzo chwale, jest bardzo ekonomiczny i jedyną awarią jaką miałem to był przerwany kabelek w siedzeniu pneumatycznym i jeden przegrzany styk od wentylatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    17
Napisano (edytowany)

no tak szczerze mówiąc jest to ciągnik dany w rozliczeniu do serwisu i teraz serwis wystawił.

 

W ramach informacji zdecydowałem się na ten traktor noi szczerze mówiąc jak narazie nie żałuję. Zrobił (u mnie) 300 mth została jeszcze tylko orka zimowa pod buraki.

Jeśli chodzi o awarie jakie powychodziły od czasu jak go nabyłem:

- traktor nie dostawał paliwa pod obciążeniem (myślałem, że filtry) ale finalnie doszłem, że był zapchany filtr, który znajduję się w zbiorniku na końcu rurki ssącej. Wyrzuciłem go i dorobiłem przed samymi filtrami zwykły "ursusowki" odstojnik:). Dodatkowo uruchomiłem wskaźnik paliwa, który nie działał a wymagał jedynie dociśnięcia sondy do matrycy rezystancyjnej aby ponownie zacząć działać.

-ciekło z lewej piasty na przodzie po rozgrzaniu (minimalnie ale jednak). Uznałem, że nie warto się tym zajmować póki sezonu nie skończymy, a więc spuściłem olej z niej i zalałem gęściejszym i jak narazie efekt w postaci braku przecieku.

- wariuje czujnik wody w paliwie raz pokazuje raz nie (a po sprawdzeniu oczywiście wody nie ma). Narazie go zostawiłem bo 300 złotych to trochę niewspółmierny wydatek.

-Wymieniłem filtry hydrauliki (niestety chyba na własną prośbę ponieważ podłączyłem się pod agregat bez wcześniejszego wydmuchania węży hydrauliki i wyciśnięcia do końca z siłownika oleju). Ponieważ po jakimś czasie od tego zdarzenia zaczął mi strasznie "trząść" ramieniami podnośnika. Gdy dotknąłem filtr hydrauliki pod traktorem podczas podnoszenia niemiłosiernie wpadał w wibrację. Po wymianie jak ręką odjął (jest nauczka). Pompa nie dostawała wystarczającej ilości oleju, który był blokowany przez zapchany filtr.

- podczas siewu okazało się, że funkcja automatycznego WOM nie działa. Normalnie się włącza i wyświetla kontrolka aktywności tej funkcji ale gdy podnoszę wom nadal się kręci ( a powinien odłączać). Pomyślimy na zimę nad tym.

- funkcja stałych obrotów silnika jest bardzo fajną sprawą ale przycisk odpowiedzialny za zmianę ilości obrotów jest w złym miejscu (w tylnej części). Dlatego planuję przeniesienie go bardziej do przodu bądź pokuszę się o zastąpienie go innym przełącznikiem, który umieszczę w okolicy przycisków podnoszenia opuszczania ramion tylnych (możliwe, że w miejsce przycisku HTS, którego nie posiadam oczywiście:) )

- irytujące jest zamykanie drzwi ponieważ raz zamkną się w normalny sposób (bez zbytniego użycia siły) a raz trzeba mocnawo trzasnąć aby zaskoczyły w pełni. Dodatkowo gumy uszczelniające w pewnych miejscach wymagają ściśnięcia bo lubią się obluzować.

- miałem problem z masą ponieważ po wciśnięciu stopu ginęły mi kierunkowskazy. Po rozebraniu tylnej lewej lampy do zera okazało się, że jest przebicie w module, do którego wkłada się wtyczkę od jednej strony ,a żarówki od drugiej. Wystarczyło odciąć odpowiednią ścieżkę w module i dolutować kabelek masy stopu i na końcu połączyć go z odpowiednim kablem przychodzącym od strony traktora i gotowe :P

- klimatyzacja słabo chłodziła (czynnika było za mało). W tym modelu zalecane jest 1100g czynnika chłodzącego. Po dobiciu hula aż miło.

- wymieniłem akumulator ponieważ stary był na skraju wyczerpania.

- zapieczona była smarowniczka na łączniku osi przedniej z ramą - wymieniona.

- fotel miał niesprawny układ możliwości zablokowania poruszania się siedziska podczas pracy w przód i tył. Trzeba było rozmontować fotel i wstawić nowy sztywny drut i połączyć go z wajchą odpowiedzialną za blokadę.

- był problem na początku po kupnie, że nie raz podczas próby ruszenia na biegach polowych wyskakiwał symbol N na wyświetlaczu. Możliwe było tylko ruszenie za pomocą sprzęgła. Ale znikło gdy traktor zaczął pracować w polu (możliwe, że była jakaś rurka olejowa przytkana w rejonie synchronizatorów).

 

Noi wszystko w tym temacie :]

Edytowano przez daizor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też zastanawiam sie nad tym ciągnikiem Jest ich pare na allegro Dziwi mnie zawsze cena bo w porównaniu z TM to są o wiele tańsze.... jest jakiś powód ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Mielismy TS 125 A. Sprzedany przy przebiegu okolo 4 tys godzin. Ciagnik przez okres ten sprawowal sie praktycznie bezawaryjnie. Na koniec zaczal szwankowac przelacznik rewersu pod kierownica, co bylo strasznie irytujace. Radze uwazac na wysokosc tego potwora. Kilkakrotnie o malo nie urwalismy komina o rure wysypu w Dominatorze 88. Ciagnik niestety okazal sie za slaby do agregatu bezorkowego o szerokosci 3 metrow. Odpowietrzenie tego cuda to byla istna meka. Po 6 latach eksploatacji opony mialy ponad 50 % bieznika.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    17

No a właśnie moje doświadczenia z odpowietrzaniem były bardzo pozytywnie zaskakujące. Wystarczy popuścić dosłownie jedną śrubę i podpompować i palił od razu (mój szczery szyderczy uśmiech gdy dwóch "znawców" kazało popuszczać wszystkie dojścia rurek paliwa do wtryskiwaczy co nie skutkowało oczywiście niczym- bezcenny). Czemu są tańsze tego nie wiem po prostu aczkolwiek jest ich nieporównywalnie mniej od TM w ogłoszeniach. Sam jeździłem za TM podczas kupna ale finalnie kupiłem tego i jestem zadowolony (szczeże polecam instrukcje serwisową do niego ponieważ jest tam wiele bardzo pomocnych informacji). Jeśli zastanawiasz się nad kupnem to możesz sięodezwać na tel. 726777347 napewno ci podpowiem na co zwrócić uwagę (użytkuję go już parę lat i dość sporo uwag odnośnie sprawdzania ewentualnego zakupu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoza    9

cześć robert widzę ze sledzisz temat myślisz o kupnie takiego co sądzisz o takim z 2005r ja też się rozglądam tylko zastanawiąm czy uzywany nie będzie się sypał częśći i serwis są drogie zeby niezrobiłą się zniego skarbonka ze trzeba dokładać a nowy są drogie


cześć Robert zakupiłeś cjągnik ja też zastanawian się nad ciągnikiem mam na myśli new holland john D masseyF claas koło 140km tulko niewiem jak uzywany bedą biegać czy niebędą się sypać i otworzy się skarbonka jak będą się psuć nowe są drogie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0
Napisano (edytowany)

Odgrzeję kotleta, jakieś opinie dodatkowe? bo jutro jadę, najprawdopodobniej takiego kupić, już dziś go oglądałem zadbany, ale mało info w necie jakieś porady czy warto, wklejam link do ciągnika : 

 

https://www.olx.pl/oferta/new-holland-ts-135-a-max-wyposazenie-full-tuz-opony-90-CID757-IDrdIMw.html#4d268a885a

Edytowano przez Chleb0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0

Żyje ktoś na tym forum ? prędkość odpowiedzi widzę jest porażająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    3

Nie wygląda  źle , sprawdz koniecznie  działanie przedniego napędu.  Ile ma godzin  nastukane ?? Zobacz  czy górny łącznik nie jest  zgięty.  Skrzynia  ec będzie dosyć  głosna ( wyje) ale  to jedna z  najtrwalszych skrzyń.  Nie powinien  szarpać przy zmianach biegów  oraz przy zmianie kierunku jazdy.


New Holland T7.185; New Holland T6050 Plus; New Holland T6050 RC; New Holland T5060; New Holland TC5050; Kverneland 150S x 2 ; Kverneland Exacta HL; Unia Kombi ; Apollo 16 ; Pottinger 3003 S i pare innych "zabawek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0

Dzięki, jutro jadę go sprawdzić w polu z talerzówką, to napęd sie sprawdzi, no własnie ta skrzynia mnie trochę odstrasza, bo nie powiem działa i nic nie szarpie na żadnym zakresie, ale właśnie nie wiem jakie to wytrzymałe, bo pewnie w naprawie drogie strasznie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jak w t7 na tabliczce z tyłu kabiny nad tylnym tuzem.   Stricte na ramie z przodu w okolicy tzw. wargi od obciazników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0

Witam w TS135 mam założony radar pod ciągnikiem (ten od uślizgu kół ). Ale jest odłączony, znaczy wtyczka od radaru jest zaizolowana, i od strony ciągnika tam gdzie się ja wpina również. Moje pytanie czy ktoś zna ewentualny powód rozłączenia tego ? Ewentualnie czy coś uszkodzę lub popsuje jak to podłącze ? Ciągnik mam od 2 tygodni, no i wiadomo jak to jest na początku, tym bardziej że praktycznie stoi w garażu bo nie ma roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Pewnie uszkodzony i pokazuję błędne wskazania. Wówczas prędkość brana jest z czujnika obrotów. Podepnij, nic nie powinno się stać. U mnie w tym roku w T7 też wariował ale to przez konkretne zabrudzenie ziemią. Szkoda że nie mam fotek przed myciem jak wyglądał po orce po burakach...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marekk12
      do czego służą przyciski przy dźwigniach hydraulicznych new holland  t6080
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez gr_rat
      Witam taki problem w nh tsa tylne górne lampy robocze zapalają się same po włączeniu świateł pozycyjnych . Gdy włączę te halogeny włącznikiem świecą mocniej . Gdzie szukać ?
    • Przez Maciek_hehe
      Witam jak jakis inny sposób na zaradzenie problemu skrzypiącego amortyzatora kabiny niż wymiana go?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.