Forterrra

Chłodnica oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Forterrra    0

Witam. Jestem nowym użytkownikiem i słabo się orientuje jak narazie, ale nigdzie nie znalazłem dokładnego opisu jak zamontować jedną chłodniczkę oleju przed chłodnicą wody?? Proszę o pomoc:) mile widziane fotki:) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Było to gdzieś na forum już. Montaż jest dziecinnie prosty, bo dokładasz tylko jeden krótki wąż którym łązysz stare chłodniczki z nową, do której najlepiej podłączyć wąż dopływowy, wtedy będzie działać najefektywniej. Możesz ją nawet luźno postawić przed chłodnicą albo jakiś wspornik przykręcić, to już zależy od ciebie. U mnie była luźno i było ok.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Podobno bardzo dobrze jest oryginalne chłodnice oleju przekręcić o 90 stopni i przykręcić do bocznej ścianki(tylko jest możliwe, że z chłodnic wypłyną zabrudzenia) <_< tuż przed chłodnicą wody. Ja dołożyłem trzecią chłodnice przed chłodnice wody w linii z pozostałymi dwiema(trochę daleko) i rewelacji niema, a ciśnienie oleju trochę spadło.

Edytowano przez Czeladnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bobytempelton    160

A ja zrobiłem tak: na chłodnicę oleju zamontowałem wentylator z chłodnicy od poloneza, w tej luce nie od drzwiczek tylko z tyłu, jest podłączona do jednego akumulatora i mam włącznik przy zegarach, kiedy temp. wzrasta włączam i tyle, nie ma problemu z zabijanie się chłodnicy bo podmuch wszystko wywieje, nie ma też problemu z grzaniem się oleju, beż jakiś tam blach, dodatkowych chłodnic i tym podobnych żeczy, również zabijanie się tych siatkowych drzwiczek: wymyślacie jakieś blachy , osłony, mietły ja przy wysypie ziarna zgaszę dosłownie na kilka sekund silnik i wszystko spaduje, kiedyś myślałem nad zamotowaniem na drzwiczkach też silnika z jakiegoś wentylatora ale zamiast łopatek zeby były dwa parciane paski które omiatały by drzwiczki tj. coś podobnego jest w starych forshitach, ale dałem se siana


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

O pomysł z tym wentylatorem muszę przyznać całkiem, całkiem godny uwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Forterrra    0

No naprawde musze przyznac ze ciekawy pomysl z tym wentylatorem za tymi chlodnicami. Jesli moglbys zrobic foty jak dokladnie to wyglada po zamontowaniu i wyslac mi na poczte to bylbym bardzo wdzieczny. Bialy1905@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Wyśle ale narazie mój bizon stoi w ciasnej wiacie i nie da się otworzyć drzwiczek do chłodnicy, jak wyjade przestawię to zrobię foty, jak pisałem założyłem wentylator 12v podłączony pod jeden akumulator, teraz planuje zmienić wentylator, na np. z jakiegoś busa ciężarówki np. od chłodnicy klimatyzacji żeby tylko był na 24v i dobrze prawidłowo podłączony przez bezpieczniki i stacyjkę, i wam radzę tak samo, a foty obiecuję wrzucę , najprostsze rozwiązanie jak pisałem i najlepsze


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Forterrra    0

No tez ciekawe rozwiązanie ale ten wentylator wydaje mi sie trochę lepszy, ponieważ zrzucał by przy okazji kurz z tej głównej kratki.Także kolego czekam na zdjecia tego wentylatora i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Dopiero wczoraj odpaliłem bizona i wyjechałem z wiaty, dlatego zdjęcia tak późno.

 

Coś małe te zdjęcia wyszły, niewiem nieumiem wstawiać :P ,dwa zdjęcia przedstawiają zamontowany wemtylator od poloneza 12v podpiete pod jeden akumulator, i mam przełącznik na pulpicie którym włączam wentylator gdy temp. wzrasta, i wentylator który trzymam w ręce przyniosłem ze szrotu z jakiejś cieżarówki z chłodnicy klimatyzacji na 24v i wam też radze zakładać na 24v. To jest chyba najprostsze ,najszybsze rozwiązanie problemu grzania oleju w silniku bez turba, choć lepszym jest tak jak w turbach chłodnica oleju w chłodzona wodą

 

kto nie dowidzi to niech zciągnie prawym klawiszem myszki na pulpit i sobie powiększy

post-33482-0-36574300-1312029443_thumb.jpg

post-33482-0-64074900-1312046193_thumb.jpg

post-33482-0-24551300-1312046211_thumb.jpg

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henes    11

Ja w tym miejscu zamiast wentylatora mam zamontowaną trzecią chłodniczkę oleju i też jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Mam problem. A dokładniej chodzi mi o tylny wózek.
      Kiedz kieruje, to w prawo skręca sie bez problemów, ale w lewo tylko do pewnego momentu. jaka może być tego przyczyna???
    • Przez Junkers
      Witam, mój problem polega na tym, że nagarniacz za szybko się obraca. Przy tęgim życie nie mogę sobie dać rady, bo nagarniacz narzuca masę przed podajnik ślimakowo-palcowy (sznekę) i robi się ściana ze słomy przed nim, a następnie pójdzie wszystko na bęben aż silnik kucnie, albo owinie się na nagarniaczu albo całkowicie stanie nagarniacz. Sprawdzałem średnice kół pasowych nagarniacza gdyż pomyślałem że może zmienione i są wedle katalogu takie same tzn. średnice te same jakie mają w Agromie, zębatki też te same. Przekładnia bezstopniowa prędkości nag. chodzi dobrze tzn. od skrajnego położenia do skrajnego tylko pasek wpada na te śruby na dolnym kole jak chcę ustawić jak najwolniej i nie wiem za co? ale to nie jest przyczyną
      Bizon rok 88 (napęd hederu na pasek podwójny, napinacz jednorolkowy) Dodam że dopiero zacząłem przygodę z bizonem, ok 10 godzin dopiero ale już mam wszystko opanowane tylko ten nagarniacz. Na żyto wymyśliłem sposób że nagarniacz do dołu prawie samego, wsunięty do końca a powinno być wysunięty, podniesiony i pchać żyto do przodu delikatnie. Jak wiecie to pomóżcie, co mam zrobić żeby nagarniacz wolniej się obracał niż prędkość jazdy??, bez tego nie ma mowy o normalnym młóceniu
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie jak najlepiej sprawdzić łożyska na wytrząsaczach,jest na to jakiś sprawdzony sposób czy wymienić je wymienić profilaktycznie dla pewności?
    • Przez marcin14-90
      Witam, jestem po wymianie silnika i szukam wałka napędu pompy olejowej "na pletwie" z wyjściem na obrotomierz silnika, w poprzednim silniku było na kwadrat. Może ktoś ma namiary na taką część, albo jest może inne miejsce skąd wziąć obroty silnika.
    • Przez divio
      jaki oryginalnie numer ral farby żółtej miał bizon?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.