Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mati12587

Problem z paleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mati12587    0

Witam mój mf 255 przestał palić .

Silnik po remoncie w 2010r, palił w mróz -25, gdy pogrzeje świece to zapali za 5 razem, lecz z trudem wchodzi w obroty dymiąc na czarno,(brak mocy)nawet na biegach terenowych (silnik pracuje równo).

Filtry nowe, podczas rozruchu Dym biało niebieski.

Podpowiedzcie od czego zacząć.

Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
castor    0

Myślę kolego że musisz sprawdzić wtryski jak tego wcześniej nie robiłeś bo na to wygląda z tym dymieniem na czarno i brakiem mocy.


"Możesz osiągnąć wszystko, co umysł ludzki zdoła wymyślić i w co zdoła uwierzyć."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pisklaczun    89

ja mówię że to poszła uszczelka pod głowicą, miałem ten problem kilka razy nawet jak było lato +20 stopni to trzeba było grzać świece a gdy odkręciłem głowicę to uszczelkę wypaliło i tu pewnie jest to sam ;)

dobrze ż e nie jest to bardzo kosztowna robota i nie czasochłonna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati12587    0

Mechanik który wykonał remont jest niedostępny więc pytam was płyn chłodzący czysty i w normie,olej w normie natomiast słychać wyraźne ,,cmokanie''w pokrywie filtra powietrza po odkręcaniu górnej śrubki pokrywa podskakuje do góry.Podejrzewam uszczelke pod głowicą,jednak na zewnątrz nic się nie wydostaje.Po remoncie 100mtgodz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    89

ja mówię że to na 100% uszczelka poszła, raz tak miałem że dymił z odmy a jak dmrógim razem poszła to nic nie było widac tylko wielki spadek mocy i problem z zapalaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

zdejmij filtr powietrza ten z przodu i przystaw rękę do niego i zobacz co się bendziedzało bo tak to trudno powiedzieć bo pompa też może być ale 90%uszelka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez TABORET89
      Siemka sorki ze nowy temat ale nie moge znalezc nic na temat mojego problemu... mianowicie kupilem ferdka i juz nie mam sily na niego, gina polbiegi ,rewers,wom,blokada, naped  raz s...a raz nie ma co moze byc przyczyna ... moze ktos mial podobny problem ... czetso jest tak ze nie ma np polbiegu D ale wystraczy pare razy zatrabic i wskakuje;d nie zawsze to dziala ... nieraz znow potrafi zginac wszystko wtedy jest masakra ... wspomne ze byl juz u niego serwis od korbanka wszystko sprawdzil mowil ze ok niby i 2 tysie poszlo ale niestey problem jest i to bardzo irytujacy co moze byc przyczyna ... wspomne ze nieraz jest tez problem ze swiatlami raz sa raz nie ...
    • Przez Adam11
      Witam, zapraszam do filmu, robimy wspomagania elektryczne też do MF, zapraszam do pytań 
       
       
    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez mateo105
      Witam panowie  od kilku dni mam problem z moim mfem otoz podnosnik przestal podnosic. kilka dni przed zauwazylem ze na wolnych obrotach maszyna opada i aby podniesc musialem go gazowac. co to moglo sie stac?? dodam ze na wyjsciach mierzylem sienienie to jest ponad 180 bar czyli pompa zebata chodzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.