Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
PanJoker

Stan oleju?

Polecane posty

PanJoker    2

Witam, mam pewien mały problem. Bo w mojej Reni stan oleju na miarce jest oznaczony jedną kreską tak ok 3 cm od końca i potem jakieś kolejne 3cm dalej jest druga kreska z tym że już chyba zrobiona własonoręcznie bo nie jest zaznaczona takim lekkim wygięciem tylko tak jak by no nie wiem zrobiona jakimś gwoździem czy czymś takim. lekka kreska i tyle. I nie wiem teraz ile mam wlac tego oleju.... Wlałem niby ok 15 l i stan oleju jest nad pierwszą kreską ok 1,5 cm.

 

I teraz pytanie.. ile powinienem wlać oleju( typ silnika TD226-B6) stan ma być do pierwszej kreski czy za kreske??

 

Z góry dzięki za odp :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Pomiędzy kreskami ma być.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez BaszaPasza11
      Witam. Byłem dzisiaj na przeglądzie no i tam pan pytał mnie ile on km( Renault). No i ja odpowiadam 65. Gościu mi mówi że 65 ale kW. Patrząc po danych technicznych wskazuje że ma 65km. Kto wie niech mi powie bo mam mętlik w głowie. Pozdrawiam
    • Przez V12
      Witam
      Nie wiem co dalej robic z tym gratem
      Uszczelniacze wałków sprzegłowych były przed sezonem założone oryginały , Dalej teci olej na sprzęgło , nie są to duże ilości , jak popracuje cały dzień to potem przez noc wyleci może objętość nakręki od butelki oleju .
      Czy może byc tak że wałki mają mikro wżery albo nie równości ??? A może już po pewnie ponad 10 tys mth mają jakiś luzy i straciły wspoł osiowść albo dostały bicia ?? 
      NIe jest to olej z silnika bo wymieniłem i w silniku jest czysty a z zawleczki leci brudny olej jak by pomieszany z pyłem z tarcz sprzegłowych 
       
    • Przez razmus22
      Witam a moim aresie zapalila sie kontrolka akumolatora z puorunem czy strzałka. I przestal ciągnąć do przodu i tylu dopuki nie ostygl, gdzie jest przyczyna? 
    • Przez TeamYamz
      witam czy ciągniki renault 110itp... posiadają zalerzny wom?
    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.