Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jest to to samo co DF Agrofarm PL lub Lambo R4. Czym się różni od explorera? Jest cięższy od niego, może mieć w wersji CONTINUO bezstopniówkę, ma lepsze wyposarzenie, może być na wyższych kołach czyli 28/38 nie jak w explorerze 24/34. Wizualnie w środku wygląda on tak

 

 

 

Edytowane przez podcepiomy
Opublikowano

http://www.same-tractors.com/polska/10219.PDF

Strona 22 jest info że ma CR, strona 24 nie ma wzmianki o CR. Czyli wychodzi z tego, że wersja SAME SILVER3 ma CR a SAME SILVER3 CONTINUO nie ma CR.

 

http://www.lamborghini-tractors.com/polska/10218.pdf

Strona 22-25 nie ma nic o CR

 

http://www.deutz-fahr.com/polska/10217.pdf?ccode=pl-PL

Strona 19-20 nie ma nic o CR

 

Coś tu jest nie tak bo przecież są to te same ciągniki, a z prospektu wychodzi że tylko SAME SILVER3 ma CR :blink: :o :huh:

Opublikowano

Dystrybutory elektrohydrauliczne 6 lub 8-drogowe

z pompą o wydajności 60 lub 93 l/min i system „Energy

Saving” A ta wydajność pompy to po czym odróżnić którą mam w ciągniku? W tych z rocznika 2010 były chyba tylko pompy 60l/min?

Opublikowano

A jeżeli same silver3 miał by Układ paliwowy DEUTZ Common Rail (DCR)

z elektronicznym wtryskiem paliwa i dwiema pompami

wysokiego ciśnienia smarowanymi olejem silnika. To wtedy ile by miał zaworów na 1 cylinder?

Opublikowano

Wie ktoś - gdzie się w tych Same montuje fotelik, lub jakieś inne rozwiązanie do siedzenia , bo mamy taki ciągnik Same explorer 3 110 z 2010 roku i nie ma nic , nawet ławeczki , nawet niczego co by to przypominało, a w dowodzie jest wbite że pojazd ma dwa miejsca. Widzę że na filmie jest jakieś składane. Macie jakieś patenty na to.

Opublikowano

A kabinę na ilu masz słupkach na 4 czy 6 jak na 6 to były montowane z boku siedzenia kierowcy a jeszcze duże znaczenie ma rewers czy jest przy kierownicy czy przy siedzeniu jak przy siedzeniu to tego składanego chyba nie da rady zamatować, i jeżeli masz zaznaczone w dowodzie to ciebie diler musiał na siodełku pasażera okantować takie składane kosztuje 1000 euro a jeżeli bierzesz z ciągnikiem to kosztuje ok 400zł.

Opublikowano

A kabinę na ilu masz słupkach na 4 czy 6 jak na 6 to były montowane z boku siedzenia kierowcy a jeszcze duże znaczenie ma rewers czy jest przy kierownicy czy przy siedzeniu jak przy siedzeniu to tego składanego chyba nie da rady zamatować, i jeżeli masz zaznaczone w dowodzie to ciebie diler musiał na siodełku pasażera okantować takie składane kosztuje 1000 euro a jeżeli bierzesz z ciągnikiem to kosztuje ok 400zł.

 

Kabina jest na 4 słupkach,

- a rewers jest mechaniczny z boku,

- czuję że się daliśmy z deka - wydymać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v