Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
michael01989

co lepsze jd 6420 & 6620

Polecane posty

witam mam taki problem i dylemat właśnie ze znajomym wróciłem z niemiec i ogladaliśmy oba te ciagniki i właśnie dylemat polega na tym ze nie wiemy który dla niego wybrać.... miał by pracowac na 140h i chodowla bydło mleczne. i problem polega na tym że on chce tym ciagnikim wykonywać wiekszośc prac w polu orka 4 skiby obrotowy agregat uprawowo siewny 3m gruber itd transport i praca przy przygotowywaniu kiszonek w belach ok 1500 rocznie i 2000 bel słomy... i własnie do prac w polu lepszy by był ten 6 cyl ale znowu do prac przy zielonkach 4 cyl.. i ciągle jest ten dylemat.... przeczytaliśmy wszystkie tematy na forum i dalej niewiadoma została

Edytowano przez michael01989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrzyk21    30

No to zdecydowanie , lepszy będzie 6620 , zresztą tutaj nie ma o co pytać , różnica mocy jest spora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

Im nie chodzi tylko o moc.Co do tego to radze 6620 bo pomimo 6 vyl to i tak jest zwrotnym srednica zawracania 10m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Im nie chodzi tylko o moc.Co do tego to radze 6620 bo pomimo 6 vyl to i tak jest zwrotnym srednica zawracania 10m

dzieki za info widze ze chyba masz ciagnik tej marki mozesz cos o nim powiedziec twoje zdanie na jego temat spalanie w roznych pracach awaryjność bo wiesz duzo sie wie ale nie zaszkodzi wiedziec wieciej:)

problem bierze sie z tad ze on ma kilka maszyn z ktorymi spokojnie dało by se rady te 80 koni ale nie chce miec drugiego ciagnika narazie bo kasy brak a on chce miec jeden porzadny niz 2 byle jakie.. i własnie obawia sie gabarytów i spalania tego wiekszego

Edytowano przez michael01989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

Mam ale JD 6630 a to gabarytowo to samo.Co do spalania orka 4x50 14l/ha;agregat uprawowy 4,2m 7-9l zależy od terenu i głebokości pracy;agregat uprawowo-siewny(3,2t+ziarno) 10l/ha.

W transporcie na pewno nie zachowuje się jak Fendt ze skrzynią Vario ale też jest dynamiczny i 16t bez napędu z pola to żaden problem dla niego a pali dużo (40l/100km) ale w koncu on ma 155KM w trasnporcie bo to inaczej przeliczaja i powietrzem nie pójdzie.Jeśli chodzi o awaryjność to nie wiem ale sasiad ma własnie 6620 już chyba5 lat i nic się nie stało tylko olej paliwo i w pole.Ale drugi sąsiad ma 2x 6420 i też sobie chwali pracuje z 4m Expom wicher czyli jakieś 2,5t jak nie lepiej moc ma tylko gorzej z nawrotami bo wietrzy przód.Ale mówię ci 6620 też jest bardzo skrętne i napewno szybciej zawrócisz 6620 nawet wąskim pomieszczeniu bo masz rewers bez sprzęgłowy i ktory sam wychamuje i ruszy ciągnikiem.A ile ha ma kolega?

Edytowano przez Johny66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no 140 ale wybudował obore i nie ma kasy na nowego:( a zetor 16245 to porazka...i ma tam jeszcze jakies 80tki ale tez to sie do niczego nie nadaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

To zdecydowanie 6620.Albo jak chce to niech kupi 6810 i jakiegos 6410 w kwocie 6620 ale to by musiały być dobre ciągniczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zdecydowanie 6620.Albo jak chce to niech kupi 6810 i jakiegos 6410 w kwocie 6620 ale to by musiały być dobre ciągniczki.

te nie wchodza w gre bo on chce max 6 latka;p no tez jestesmy ju raczej za 6620:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×