Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jarx08

Turbo w Tsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Turbo
Michufarmer    21

Sprawdź ciśnienie na przewodzie od części zimnej do kolektora dolotowego.

Jaki masz problem, że chcesz sprawdzić czy działa Ci turbosprężarka?

Edytowano przez Michufarmer

Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarx08    2

Sprawdź ciśnienie na przewodzie od części zimnej do kolektora dolotowego.

Jaki masz problem, że chcesz sprawdzić czy działa Ci turbosprężarka?

mam go od niedawna i chcialbym byc pewny ze dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jarx08    2

wysiadasz z traktora dajesz 1,5 obr/min i to się słyszy czy działa..

no to chyba nie dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Kolego a czy ciągnik się dusi, nie wkręca się na obroty, jest słaby?

Jeśli nie masz żadnych z wymienionych objawów tzn. że turbo jest sprawne.

Masz intercooler?


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarx08    2

Kolego a czy ciągnik się dusi, nie wkręca się na obroty, jest słaby?

Jeśli nie masz żadnych z wymienionych objawów tzn. że turbo jest sprawne.

Masz intercooler?

nie ma intecoolera no raczej zachowuje sie normalnie , czy slaby niewiem zalezy jak dla kogo slaby, a turba nie slyhac i przy 1,5 tys obr roznicy zadnej nie czuje jakiego przyplywu mocy troche mnie irytuje ze plugi 4x40 czy tam 45 fakt ze dosyc duze ale liczylem ze lepiej sobie bedzie nimi radzil na 2 szalu nie ma czasami nie daje rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Jeżeli masz gumowy przewód od sprężarki to kolektora dolotowego (choć pewnie jest metalowy) to ściśnij go ręką i niech druga osoba doda gazu - powinieneś czuć że turbo pompuje.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarx08    2

Jeżeli masz gumowy przewód od sprężarki to kolektora dolotowego (choć pewnie jest metalowy) to ściśnij go ręką i niech druga osoba doda gazu - powinieneś czuć że turbo pompuje.

ale jest gruby i to raczej złączki sa tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Mimo to chwyć tę złączkę i niech ktoś doda gazu powinieneś czuć zwiększającą się ilość powietrza. Albo zdejmij złączkę tuż za sprężarką i niech ktoś doda gazu również powinieneś czuć ciśnienie powietrza wydostające się ze sprężarki.

Ale jak dla mnie wszystko jest w porządku a Ty niepotrzebnie szukasz dziury w całym ;p


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarx08    2

Mimo to chwyć tę złączkę i niech ktoś doda gazu powinieneś czuć zwiększającą się ilość powietrza. Albo zdejmij złączkę tuż za sprężarką i niech ktoś doda gazu również powinieneś czuć ciśnienie powietrza wydostające się ze sprężarki.

Ale jak dla mnie wszystko jest w porządku a Ty niepotrzebnie szukasz dziury w całym ;p

dlaczego tak sadzisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam mam problem z Pronarem 82SA polegający na tym że cały czas świeci radio w kabinie po odłączeniu "prądu" przez ten wyłącznik przy schodach i w momencie gdy ciągnikiem "potrząsłem" to radio się wyłączą i po chwili znowu świeci ... Aż do momentu w którym przekręciłem 3 razy stracyjką bo chciałem go odpalić i chu*a wszystko zgasło i zwora 12/24 V się przepaliła i teraz jest taki problem że po wymianie tej zwory / przełącznika 12/24 cały czas kręci aż do momentu w którym odłączę przewód od akumulatorów (na zworze pierwszy od siebie) . 
       
    • Przez P107R
      Witam,
      Kilka dni temu jednego z MTZ 82 w moim gospodarstwie zastąpił Pronar 1025a 2007r, jest to nowy nabytek więc nie znaj jeszcze jego zachowań, ale jedno jest co najmniej dziwne...
      Otóż dzisiaj po odpaleniu sprzętu i wyjechaniu z garażu zdziwiłem się, gdy wybiłem bieg na luz, a po puszczeniu sprzęgła ciągnik wyraźnie powoli się toczył... dopiero gdy dźwignią zmiany zakresów wybiłem na luz to ciągnik się całkowicie zatrzymywał, no i w miarę rozgrzewania się ciągnika ten objaw zanikał, czy to normalne?
      W sumie to dzisiaj po raz drugi od zakupu się nim przejechałem, no ale wydaje mi się że tydzień temu tego nie było poza tym dzisiaj był mróz -2,5 stopnia czyli trochę chłodniej niż tydzień temu, ma to wpływ na jakiś mechanizm w skrzyni biegów?
    • Przez Jarczan
      Na lato zakupiliśmy pronara i wiadomo filtry oleje profilaktycznie należało by wymienić. Po spuszczeniu (olej byl czarniutki) i wlaniu hipola przekładniowego olej się zwarzył tak więc rozgrzalismy go, wypuściliśmy i nalaliśmy nowy który również się zwarzył. Jakieś pomysły jak uporać się z tym problem?
    • Przez szpeniek26
      Witam mam problem ze sprzęgłem w pronarze 82SA a mianowicie jego brak, czasem jest tak że pedał sprzęgła praktycznie sam po lekkim nacisnięciu leci do podłogi, nie moge wbić żadnego biegu, jak szybko nim poruszam to odbije i jest ok.
      Prosze o pomoc.
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
×