Skocz do zawartości
power2347el

John deere 6630- awaria (elektronika)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Awaria
power2347el    1

Witam, szukam pomocy!! CHODZI o nowego John deere 6630, jest jakiś problem z elektroniką był pomylony (chyba) kabel w gniazdku 3stykowym zamiast być napęcie na jednym z grubszych styków był na cinkim górnym. Gdy podłączyłem komputer od pilmeta nagle zgasł, sprawdziłem bezpieczniki wrzystko ok!!!!!! a na comand center zapalił się błąd cyt."FUNKCJA ROZŁANCZANIA SPRZĘGŁA NIEDOSTEPNA" i co teraz?? Nie wiem co z tym fantem ciągnik potrzebny a tu o:(

 

czemu nikt nie nic nie poisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyursus    0

A nie podpiłeś się przypadkiem pod gniazdo diagnostyczne te do którego się serwis popdłancza ?? może dlategolepiej nic nie majstruj tylko zadzwoń do serwisu i sprawdź ten kabel od pilmeta czy wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Sprawdź w instrukcji które bezpieczniki odpowiadają za to gniazdo i spr je dokładnie. Wiecej nikt ci nic nie napisze bo tu potrzebny jest serwisant z kompem diagnostycznym. Swoją drogą w instrukcji zamieszczają tez opis styków szelkich gniazd ciągnika. Można było przejżeć a teraz pozostaje tylko mieć nadzieje że koszty będą niskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    167

Było by to najgłuprzą rzeczą gdyby gniazdo diagnostyczne wyglądało iidentycznie do prądowego człowieku :lol: a pozatym to ten pilmet jest nowy czy ciągnik jest nowy czy obie maszyny bo jak JD jest na gwarancji to nie qiwem czym ty sięprzejmujesz ludzie czy wy aż tak isę tych serwisów boicie? natomiast jeśli nowy jest pilmet to powinni ci go uruchomić a nie sam podłaczałeś napisz coś wiecej ja jak sprzedawałem nowe maszyny to klient nie miał prawa do niczego sie sam dotykać do momentu uruchomienia maszyny bo jak by coś sie spieprzyło to już jest po gwarancji i taka usterka robiona jest na koszt nabywcy.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Z tego co ja się orjętuje gwarancja na ogół nie obejmuje błedów w obsłudze. Tzn usterek powstałych z winy użytkownika. No ale może coś się zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Oczywiście ,że nie obejmuje ale niech się najpierw wypowie urzytkowinik jakie są to maszyny obie nowe czy pilmet jst już stary i czy chodził z innymi ciagnikami i było ok , jeżeli okarze sie, że w gnieździe były błędnie podłaczone kable zasilania to nie ma tu winy urzytkowniak ale w to akurat trochę wątpię, bo wszystkie wtyczki powinny być podłaczone standardowo , a nie pomieszane, że co ciągnik jest inaczej to jest rozwiązanie uniwersalne, a w takim przypdaku niema już winy urzytkowniaka, tylko producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    62

Kolego nawet jak byś zrobił proste zwarcie, na gnieździe zasilania to nie ma prawa walnąć sterowanie sprzęgłem. Co do zasilania w gniezdzie - to są dwa - jedno stałe zasilania 30a - gruby przewód - drugie sterowane stacyjką 10a cieńszy przewód i masa - gruby przewód. ten komunikat na cc jest niebieski -czyli informacyjny - mam pytanie czy przypadkiem nie bawiłeś się ustawieniami commandcenter i nie włączyłeś sprzegła ręcznego którego nie masz, albo jesli masz to musisz siedziec na siedzeniu aby zadziałało ??jak wyłączyć zobacz http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_0001948_19_11DEC07_1.htm

 

a co do zasilania to sprawdz bezpiecznik 2 i 4 (od gniazda) http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_000191F_19_10DEC07_1.htm

i z tej strony 1,2,3 (od epc ) http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_0001920_19_10DEC07_1.htm

i ew bezpieczniki w komputerze pimeta i podłączenie we wtyku

Edytowano przez szarywilk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Mój kolega miał taki problem w swoim 6830P po wymianie bezpiecznika problem ustąpił.

Tak jak radzą koledzy - sprawdź bezpiecznik, jeśli to nie pomoże dopiero dzwoń po serwis.

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

ciągnik jest nowy wiec nie widze żadnego problemu jak cos jest nie tak to ich zasrany obowiązek jest zeby usunąć usterke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin6530    1

miałem coś podobnego przy włączonej kluczyku pewien elektryk z serwisu szukał bezpiecznika od radia wyjął od sprzęgła fachowiec od siedmiu boleści włożył go z powrotem ale go rozkodował i wszedł błąd musieli podpiąć pod komputer usunęli błąd i ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×