Skocz do zawartości
power2347el

John deere 6630- awaria (elektronika)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
power2347el    1

Witam, szukam pomocy!! CHODZI o nowego John deere 6630, jest jakiś problem z elektroniką był pomylony (chyba) kabel w gniazdku 3stykowym zamiast być napęcie na jednym z grubszych styków był na cinkim górnym. Gdy podłączyłem komputer od pilmeta nagle zgasł, sprawdziłem bezpieczniki wrzystko ok!!!!!! a na comand center zapalił się błąd cyt."FUNKCJA ROZŁANCZANIA SPRZĘGŁA NIEDOSTEPNA" i co teraz?? Nie wiem co z tym fantem ciągnik potrzebny a tu o:(

 

czemu nikt nie nic nie poisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyursus    0

A nie podpiłeś się przypadkiem pod gniazdo diagnostyczne te do którego się serwis popdłancza ?? może dlategolepiej nic nie majstruj tylko zadzwoń do serwisu i sprawdź ten kabel od pilmeta czy wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Sprawdź w instrukcji które bezpieczniki odpowiadają za to gniazdo i spr je dokładnie. Wiecej nikt ci nic nie napisze bo tu potrzebny jest serwisant z kompem diagnostycznym. Swoją drogą w instrukcji zamieszczają tez opis styków szelkich gniazd ciągnika. Można było przejżeć a teraz pozostaje tylko mieć nadzieje że koszty będą niskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    193

Było by to najgłuprzą rzeczą gdyby gniazdo diagnostyczne wyglądało iidentycznie do prądowego człowieku :lol: a pozatym to ten pilmet jest nowy czy ciągnik jest nowy czy obie maszyny bo jak JD jest na gwarancji to nie qiwem czym ty sięprzejmujesz ludzie czy wy aż tak isę tych serwisów boicie? natomiast jeśli nowy jest pilmet to powinni ci go uruchomić a nie sam podłaczałeś napisz coś wiecej ja jak sprzedawałem nowe maszyny to klient nie miał prawa do niczego sie sam dotykać do momentu uruchomienia maszyny bo jak by coś sie spieprzyło to już jest po gwarancji i taka usterka robiona jest na koszt nabywcy.

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Z tego co ja się orjętuje gwarancja na ogół nie obejmuje błedów w obsłudze. Tzn usterek powstałych z winy użytkownika. No ale może coś się zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    193

Oczywiście ,że nie obejmuje ale niech się najpierw wypowie urzytkowinik jakie są to maszyny obie nowe czy pilmet jst już stary i czy chodził z innymi ciagnikami i było ok , jeżeli okarze sie, że w gnieździe były błędnie podłaczone kable zasilania to nie ma tu winy urzytkowniak ale w to akurat trochę wątpię, bo wszystkie wtyczki powinny być podłaczone standardowo , a nie pomieszane, że co ciągnik jest inaczej to jest rozwiązanie uniwersalne, a w takim przypdaku niema już winy urzytkowniaka, tylko producenta.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    65
(edytowany)

Kolego nawet jak byś zrobił proste zwarcie, na gnieździe zasilania to nie ma prawa walnąć sterowanie sprzęgłem. Co do zasilania w gniezdzie - to są dwa - jedno stałe zasilania 30a - gruby przewód - drugie sterowane stacyjką 10a cieńszy przewód i masa - gruby przewód. ten komunikat na cc jest niebieski -czyli informacyjny - mam pytanie czy przypadkiem nie bawiłeś się ustawieniami commandcenter i nie włączyłeś sprzegła ręcznego którego nie masz, albo jesli masz to musisz siedziec na siedzeniu aby zadziałało ??jak wyłączyć zobacz http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_0001948_19_11DEC07_1.htm

 

a co do zasilania to sprawdz bezpiecznik 2 i 4 (od gniazda) http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_000191F_19_10DEC07_1.htm

i z tej strony 1,2,3 (od epc ) http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_0001920_19_10DEC07_1.htm

i ew bezpieczniki w komputerze pimeta i podłączenie we wtyku

Edytowano przez szarywilk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Mój kolega miał taki problem w swoim 6830P po wymianie bezpiecznika problem ustąpił.

Tak jak radzą koledzy - sprawdź bezpiecznik, jeśli to nie pomoże dopiero dzwoń po serwis.

 

Pozdro


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

ciągnik jest nowy wiec nie widze żadnego problemu jak cos jest nie tak to ich zasrany obowiązek jest zeby usunąć usterke


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin6530    1

miałem coś podobnego przy włączonej kluczyku pewien elektryk z serwisu szukał bezpiecznika od radia wyjął od sprzęgła fachowiec od siedmiu boleści włożył go z powrotem ale go rozkodował i wszedł błąd musieli podpiąć pod komputer usunęli błąd i ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maciejrol
      Witam.

       

      Jestem uzytkownikiem john deere 6630.

       

      1. Przy zmianie kierunku rewersem wciskanie pedalu rozsprzeglania nie jest konieczne, natomiast zmiana polozenia rewersu moze odbyc sie momentalnie z jazdy w przed na jazde w tyl, czy najpierw napolozenie N, a nastepnie w przeciwna strone? Jak najlepiej uzytkowac skrzynie Power Quad plus?

       

      2 Czy z powodu zdyt duzych wychelen przedniej osi tls moze dojsc do uszkodzenia?

       

      3 Przy obrotach okolo 1600 slychac dziwny dzwiek w okolicy przyrzadow sterowniczych. Jakby syczenie czy szumienie.

       

      Prosze o pomoc i informowanie o mankamentach john deere 6x30

       

      Pozdrawiam

       

       
    • Przez Halex
      Witam wywaliło nam cały olej ze skrzyni przez siłownik w prasie. Ciągnik stoi kilometr od domu czy mogę go holować dodam że to John deere 6830P skrzynia AutoQuadPlus
    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez michal1111
      Witam
      W moim JD od jakiegoś czasu nie działa pneumatyczny hamulec postojowy znaczy gdy wciska się hamulec nożny przyczepa hamuje a gdy ręczny to tylko ciągnik a wcześniej i przyczepa hamowała co się mogło stać.
      Proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.