power2347el

John deere 6630- awaria (elektronika)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
power2347el    1

Witam, szukam pomocy!! CHODZI o nowego John deere 6630, jest jakiś problem z elektroniką był pomylony (chyba) kabel w gniazdku 3stykowym zamiast być napęcie na jednym z grubszych styków był na cinkim górnym. Gdy podłączyłem komputer od pilmeta nagle zgasł, sprawdziłem bezpieczniki wrzystko ok!!!!!! a na comand center zapalił się błąd cyt."FUNKCJA ROZŁANCZANIA SPRZĘGŁA NIEDOSTEPNA" i co teraz?? Nie wiem co z tym fantem ciągnik potrzebny a tu o:(

 

czemu nikt nie nic nie poisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyursus    0

A nie podpiłeś się przypadkiem pod gniazdo diagnostyczne te do którego się serwis popdłancza ?? może dlategolepiej nic nie majstruj tylko zadzwoń do serwisu i sprawdź ten kabel od pilmeta czy wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Sprawdź w instrukcji które bezpieczniki odpowiadają za to gniazdo i spr je dokładnie. Wiecej nikt ci nic nie napisze bo tu potrzebny jest serwisant z kompem diagnostycznym. Swoją drogą w instrukcji zamieszczają tez opis styków szelkich gniazd ciągnika. Można było przejżeć a teraz pozostaje tylko mieć nadzieje że koszty będą niskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    205

Było by to najgłuprzą rzeczą gdyby gniazdo diagnostyczne wyglądało iidentycznie do prądowego człowieku :lol: a pozatym to ten pilmet jest nowy czy ciągnik jest nowy czy obie maszyny bo jak JD jest na gwarancji to nie qiwem czym ty sięprzejmujesz ludzie czy wy aż tak isę tych serwisów boicie? natomiast jeśli nowy jest pilmet to powinni ci go uruchomić a nie sam podłaczałeś napisz coś wiecej ja jak sprzedawałem nowe maszyny to klient nie miał prawa do niczego sie sam dotykać do momentu uruchomienia maszyny bo jak by coś sie spieprzyło to już jest po gwarancji i taka usterka robiona jest na koszt nabywcy.

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Z tego co ja się orjętuje gwarancja na ogół nie obejmuje błedów w obsłudze. Tzn usterek powstałych z winy użytkownika. No ale może coś się zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    205

Oczywiście ,że nie obejmuje ale niech się najpierw wypowie urzytkowinik jakie są to maszyny obie nowe czy pilmet jst już stary i czy chodził z innymi ciagnikami i było ok , jeżeli okarze sie, że w gnieździe były błędnie podłaczone kable zasilania to nie ma tu winy urzytkowniak ale w to akurat trochę wątpię, bo wszystkie wtyczki powinny być podłaczone standardowo , a nie pomieszane, że co ciągnik jest inaczej to jest rozwiązanie uniwersalne, a w takim przypdaku niema już winy urzytkowniaka, tylko producenta.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    67

Kolego nawet jak byś zrobił proste zwarcie, na gnieździe zasilania to nie ma prawa walnąć sterowanie sprzęgłem. Co do zasilania w gniezdzie - to są dwa - jedno stałe zasilania 30a - gruby przewód - drugie sterowane stacyjką 10a cieńszy przewód i masa - gruby przewód. ten komunikat na cc jest niebieski -czyli informacyjny - mam pytanie czy przypadkiem nie bawiłeś się ustawieniami commandcenter i nie włączyłeś sprzegła ręcznego którego nie masz, albo jesli masz to musisz siedziec na siedzeniu aby zadziałało ??jak wyłączyć zobacz http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_0001948_19_11DEC07_1.htm

 

a co do zasilania to sprawdz bezpiecznik 2 i 4 (od gniazda) http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_000191F_19_10DEC07_1.htm

i z tej strony 1,2,3 (od epc ) http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_0001920_19_10DEC07_1.htm

i ew bezpieczniki w komputerze pimeta i podłączenie we wtyku

Edytowano przez szarywilk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Mój kolega miał taki problem w swoim 6830P po wymianie bezpiecznika problem ustąpił.

Tak jak radzą koledzy - sprawdź bezpiecznik, jeśli to nie pomoże dopiero dzwoń po serwis.

 

Pozdro


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

ciągnik jest nowy wiec nie widze żadnego problemu jak cos jest nie tak to ich zasrany obowiązek jest zeby usunąć usterke


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin6530    1

miałem coś podobnego przy włączonej kluczyku pewien elektryk z serwisu szukał bezpiecznika od radia wyjął od sprzęgła fachowiec od siedmiu boleści włożył go z powrotem ale go rozkodował i wszedł błąd musieli podpiąć pod komputer usunęli błąd i ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez groszek
      Witam naprawiam silnik od jd 6430 silnik 4045hl283 potrzebuje informacji jakim momentem dokręcić śruby korbowodowe oraz jak dokręcać głowice momenty w poszczególnych stopniach dokręcania oraz kąt na końcu dokręcania i ewentualnie moment dokrecenia pokrywy zaworów 
    • Przez aress
      Witam.
      zakupiłem nie dawno John deere 7600 z skrzynią Powershift 1994r
      Pytanie jest następujące
      Przy dłuższym przytrzymaniu sprzęgła zaświeca mi się na żółto kontrolka (zębatka) i rozłącza skrzynie muszę ponownie uruchomić silnik by można było jechać. 
      wie ktoś o co z tym chodzi ?
      Pozdrawiam     
       
          
       
    • Przez Piters182
      Witam. Mam pytanie odnośnie ceny takiego ciągnika ile kosztował nowy, co prawda ten model nie jest już dawno dostępny jako nowy, ale gdy był w tych latach produkcji jako nowy, to jaką miał cenę w wyposażeniu podstawowym, standardowym??
    • Przez Daniel6930
      Witam mam pytanie czy ktoś miał taki problem w 6930 premium, wyłaczaja się gasna zegary i włączają się awaryjne  komunikat taki wyskakuje co to może być często na poprzeczniakach, orke jak robiłem to się włącza  teraz jeszcze jeden komunikat kiedyś tak samo miałem i ponad rok był spokuj normalnie było między czasie wyskakuje komunikat o świat łach dachowych nie można włączyć na raz tył i przód nie mam pojęcia co to jest bezpieczniki ok przekaźniki 


    • Przez Marecki6830
      Witam, jestem nowym posiadaczem john deere 6830 premium.
      Po zakupie ciągnika na drugi dzień po odpaleniu i przejechaniu się pokazały mi się kody:
      103,31 Brak sygnału prędkości Turbo 
      103,08 Nieprawidłowy sygnał prędkości Turbo
      641,04 Napięcie zasilania siłownika VGT poza zakresem niskim
      1569,31 Występuje warunek obniżenia mocy silnika 
      2795,07 Siłownik VGT nie osiąga oczekiwanej pozycji
        i tsc 523976,04 
      Gdzie zacząć szukać przyczyny tych kodów?
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.