Skocz do zawartości

Polecane posty

piotrb14    187

no właśnie. i przy okazji sprawdź czy cała inlstalacja nie jest zamulona łącznie z bakiem.

a jeśli to nie to to problem tkwi w pompie paliwowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

czarek6    1

jeśli jeździsz na ruskiej ropie to czesto filtry paliwa sie zapychają takim drobnym piaskiem ale wtedy by ci sie zapowietrzał wiec to raczej filtr powietrza albo cos w pompie przeskoczyło i daje mniejszą dawke


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

moja opinia jest taka napoczątek wymiana filtru paliwa i powietrza i by się przydało zawory wyregulować a jeżeli to nie pomoże sprawdzić ciśnienie sprężania i doładowania ewentualnie pompa i wtryski do sprawdzenia zależy ile mth i na czym jeździsz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

kolego ma sie rozumiec ze to nowy ciagnik??

frotki to ogolnie sa troche tepe z niskich obrotow ja mam dosyc czesto okazje jezdzic 10641 i tez jest mulowata z niskich obrotow dopiero na wyzszych ma dobrego kopa

na pocztek jak koledzy radza filtry potem sprawdz wtryski nastepnie to pompa paliwa, jest tez mozliwosc slabego cisnienia oleju ale jesli to jest nowy ciagnik to raczej watpie w to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

ja taż mam problem z 9641 mianowicie na zimnym silniku przyciskam gaz do oporu a obroty do 1000 dojdą i nic, a na rozgrzanym silniku niema problemu idzie normalnie filtr paliw wymieniłem ale nic się nie poprawiło mam 2100 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

wiem że nie powinno się gazować ale jakoś dziwnie szedł to przycisnąłem gaz i taki był efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

no właśnie filtra powietrza jeszcze nie wymieniłem, ja pochodzi chwilkę to już potem jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arto96
      Witam. Czy w Proximie 85 Plus jest jakaś regulacja sprzęgła ? Objaw jest taki, że sprzęgło zaczyna ciągnąć. Po wciśnięciu sprzęgła, zaczyna powoli się toczyć do przodu jakby dobrze nie wysprzęglał. Pompka i wysprzęglik pracują poprawnie, wycieków nie widać. Szukałem klapki ale nigdzie nie widać dostępu do sprzęgła.
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez adek32
      Witam . Jak zdemontowac pompę wtryskowa w proximie 85 z 2010 roku. Gdzie jest blokada kola zamachowego i pompy wtryskowej ? Czy jest ona na klinie czy stozku ? 
    • Przez lukasio27
      Witam czy miał ktoś taki problem z forterra że wom już przy niewielkim obciazeniu przestaje się obracać 
       
    • Przez ursusikc330m
      Witam,mam pytanie,czy można jakoś w Zetorze Proxima Plus 110 podkręcić ciśnienie w hydraulice bo jak podczepiłem pług obrotowy 4 skibowy to podniesie go aby do połowy i dalej nie chce i z pod kabiny jest słychać syczenie oleju
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.