Skocz do zawartości

Polecane posty

piotrb14    188

no właśnie. i przy okazji sprawdź czy cała inlstalacja nie jest zamulona łącznie z bakiem.

a jeśli to nie to to problem tkwi w pompie paliwowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

czarek6    1

jeśli jeździsz na ruskiej ropie to czesto filtry paliwa sie zapychają takim drobnym piaskiem ale wtedy by ci sie zapowietrzał wiec to raczej filtr powietrza albo cos w pompie przeskoczyło i daje mniejszą dawke


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

moja opinia jest taka napoczątek wymiana filtru paliwa i powietrza i by się przydało zawory wyregulować a jeżeli to nie pomoże sprawdzić ciśnienie sprężania i doładowania ewentualnie pompa i wtryski do sprawdzenia zależy ile mth i na czym jeździsz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

kolego ma sie rozumiec ze to nowy ciagnik??

frotki to ogolnie sa troche tepe z niskich obrotow ja mam dosyc czesto okazje jezdzic 10641 i tez jest mulowata z niskich obrotow dopiero na wyzszych ma dobrego kopa

na pocztek jak koledzy radza filtry potem sprawdz wtryski nastepnie to pompa paliwa, jest tez mozliwosc slabego cisnienia oleju ale jesli to jest nowy ciagnik to raczej watpie w to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

ja taż mam problem z 9641 mianowicie na zimnym silniku przyciskam gaz do oporu a obroty do 1000 dojdą i nic, a na rozgrzanym silniku niema problemu idzie normalnie filtr paliw wymieniłem ale nic się nie poprawiło mam 2100 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

wiem że nie powinno się gazować ale jakoś dziwnie szedł to przycisnąłem gaz i taki był efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

no właśnie filtra powietrza jeszcze nie wymieniłem, ja pochodzi chwilkę to już potem jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.