Skocz do zawartości

Polecane posty

piotrb14    187

no właśnie. i przy okazji sprawdź czy cała inlstalacja nie jest zamulona łącznie z bakiem.

a jeśli to nie to to problem tkwi w pompie paliwowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

czarek6    1

jeśli jeździsz na ruskiej ropie to czesto filtry paliwa sie zapychają takim drobnym piaskiem ale wtedy by ci sie zapowietrzał wiec to raczej filtr powietrza albo cos w pompie przeskoczyło i daje mniejszą dawke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

moja opinia jest taka napoczątek wymiana filtru paliwa i powietrza i by się przydało zawory wyregulować a jeżeli to nie pomoże sprawdzić ciśnienie sprężania i doładowania ewentualnie pompa i wtryski do sprawdzenia zależy ile mth i na czym jeździsz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

kolego ma sie rozumiec ze to nowy ciagnik??

frotki to ogolnie sa troche tepe z niskich obrotow ja mam dosyc czesto okazje jezdzic 10641 i tez jest mulowata z niskich obrotow dopiero na wyzszych ma dobrego kopa

na pocztek jak koledzy radza filtry potem sprawdz wtryski nastepnie to pompa paliwa, jest tez mozliwosc slabego cisnienia oleju ale jesli to jest nowy ciagnik to raczej watpie w to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

ja taż mam problem z 9641 mianowicie na zimnym silniku przyciskam gaz do oporu a obroty do 1000 dojdą i nic, a na rozgrzanym silniku niema problemu idzie normalnie filtr paliw wymieniłem ale nic się nie poprawiło mam 2100 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

wiem że nie powinno się gazować ale jakoś dziwnie szedł to przycisnąłem gaz i taki był efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

a filtr powietrza wymieniles? na cieplym chodzi bez zarzutu nawet sie nie przydusi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

no właśnie filtra powietrza jeszcze nie wymieniłem, ja pochodzi chwilkę to już potem jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Gorczyk
      Witam, mam taki problem z przednim napędem w Zetorze proxima 90, a dokładnie z jego wyłączeniem. Ostatnio podczas transportu przy przedni napęd włączył się podczas hamowania a później już nie chciał odbić. Na pewno nie jest to wina bezpiecznika, zajrzeliśmy również do zaworu, wyczyściliśmy go ale to też nic nie pomogło, co jeszcze można zrobić? 
    • Przez Szymekrolnik912
      Wie może ktoś jaki jest schemat zmiany biegów w zetorze
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez damian513
      Witam parę miesięcy temu zakupiłem ciągnik zetor proxima power 95 z 2010 roku  i chciałbym zamontować do niego ładowacz czołowy ale jakiś z tańszej półki i dobrej jakości. W gospodarstwie pracuj do ciężkich prac ładowarka teleskopowa . Tur miał by służyć do ładowania bel na polu. Dalsze trasy po siano , ładowanie big bag z nawozem na polu czyli takie lekkie prace. Jaki ładowacz czołowy waszym zdaniem był by dobry ? A jak są te nowe tury po 10,000 tyś  to te konsole pasują do tura czy to dorabiają jak to jest dokładnie ? 
    • Przez tomi382
      czy ma ktos nową proxime z adblue? Na ile wystarcza pełny zbiornik ad Blue? jak z awariami tego systemu?
×