Skocz do zawartości
Aras21

Problem z hydrauliką w jd 2130

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Aras21    0

Witam szanownych kolegów mam problem z hydrauliką w jd 2130 drży podnośnik, tur i wspomaganie nie wiem co się dzieje myślałem że jest zużyta pompa przednia (tłoczkowa) więc wymieniłem ją i wymieniłem od razu olej i filtr oraz wyczyściłem filtr ssący ale nadal to samo się robi. Więc wyczytałem na forum że jest nadmiernie zużyta pompa w skrzyni biegów wiec wymieniłem ją po wymianie nadal robi się to samo wiec koledzy pomóżcie mi jak wiecie co się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys5932    0

no kolego to faktycznie problem jak tyle rzeczy wymieniles i dalej jest problem moze gdzies która rurke masz przypchana lub jakis zaworek ja mam w sumie ten sam problem w jd 3350

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Aras21    0

Sprawdź czy olej jest wzburzony i czy się nagrzewa,jeśli tak to gdzieś jest nieszczelność .

kolego przed wymianą pomp to samo sie działo olej nie jest zburzony ale po 5 min. olej zaczyna się robić ciepły wiec czy to jest wada nieszczelności a jak tak to gdzie może być ta nieszczelność.

 

no kolego to faktycznie problem jak tyle rzeczy wymieniles i dalej jest problem moze gdzies która rurke masz przypchana lub jakis zaworek ja mam w sumie ten sam problem w jd 3350

kolego rurki od zasilania pompy przedniej (tłoczkowej) są drożne na 100 procent i rurki które znajdują się w skrzyni też są drożne bo jak zakładałem pompe to wszystkie sprawdziłem ale po wymianie pompy w skrzyni zaczął działać wałek WOM cały czas nawet jak jest wyłoczony wiec nie mam pojecia co się dzieje z moim jd. Pomocy

Edytowano przez Aras21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś zmierzyć ciśnienie jakie jest podawane na załączanie wałka ,albo masz za duże albo nieszczelny zawór załączający .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

Powinieneś zmierzyć ciśnienie jakie jest podawane na załączanie wałka ,albo masz za duże albo nieszczelny zawór załączający .

 

Kolego czym to ciśnienie można zmieżyc i czy wrazie jak by było za duże lub za małe to gdzie możana ustawiś ciśnienie. Czy jest jakiś zaworek którym się steruje ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

Ktoś tu już opisywał, ciśnienie na 10at mierzy się na którymś korku pokrywy skrzyni pod podłogą ,sprawdź w katalogu.

 

a czy kolego może byc wina tura bo u mnie powrut z tura jest podłączony do filtra i nie wiem czy to jest dobrze podłączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Również mam tak tura podpiętego, ale jeszcze przed podpięciem mi się waliła hydraulika. Więc na pewno to nie jest przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

Również mam tak tura podpiętego, ale jeszcze przed podpięciem mi się waliła hydraulika. Więc na pewno to nie jest przyczyną.

 

a co ci się waliło w hydraulice to samo co mi się robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

na wolnych obrotach staje cała hydraulika. Nie napełnia mi zbiorniczka przy chłodnicy olejem. Nie wiem co może być tego przyczyną. Sporo osób mówi, że pewnie jakiś wężyk pękł. Niedługo pojadę do mechanika, żeby on się rozeznał w sprawie. Ile dałeś za pompę przednią? Nowa używana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

na wolnych obrotach staje cała hydraulika. Nie napełnia mi zbiorniczka przy chłodnicy olejem. Nie wiem co może być tego przyczyną. Sporo osób mówi, że pewnie jakiś wężyk pękł. Niedługo pojadę do mechanika, żeby on się rozeznał w sprawie. Ile dałeś za pompę przednią? Nowa używana?

 

za używaną dałem 1000 zł a za pompe w szkrzyni dałem 2200 zł za nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Używaną pompę..? Nie obawiałeś się, że może ona być wadliwa? No a ta w skrzyni to trochę spora suma. Gdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

Używaną pompę..? Nie obawiałeś się, że może ona być wadliwa? No a ta w skrzyni to trochę spora suma. Gdzie

nie obawiałem się ponieważ kupiłem ją od mojego kumpla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

ciekawi mnie czy jest sposób jej regeneracji? Ile taki zestaw mógłby kosztować..

kolego jest zestaw regeneracyjny pompy przedniej bo pytałem sie i kosztuje ok. 1600 zł ale powiedział mi sprzedawca że po zregenerowaniu ta pompa nie musi chodzic tak jak powinna wiec nie ma sesu jej regenerowac i kasy pchac w błoto jak nie wiadomo. Polecam kupic nowa albo używano która chodziła do oststniej chwili ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor5341    0

witam mam john deere 2130 i również mam problem z hydrauliką otoż wogole nie podnosi tylni podnośnik wymieniłam obydwie pompy i dalej nic olej jest wzburzony jeśli jest to wina zaworów to chciałabym się dowiedzieć gdzie one się zanjdują .Bardzo proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
    • Przez Rafal_john3140
      Witam.
      Mam nastepujący problem z jd 3140: kiedy mam załaczony przedni naped na zakretach słychac zgrzyty w obu kołach przypominające kamienie młyńskie trące o siebie.Kiedy jade prosto z włączonym przodem jest ok. Przy wyłączonym przydnim napedzie problemu nie ma nawet na zakretach.
      Dodam ze zalałem nowy olej w kołach i przednim moscie,nie ma poprawy.
       
      Co to moze byc? Proszę o pomoc.
    • Przez Spojler
      Moge kupic traktor ale waham się pomiedzy case'em 5140 a jd 3050.Nie mam pojęcia jak porównać te dwa ciągniki.W końcu w case jest wiecej elektroniki a jd prostota.
       
      prosze o plusy i minusy tych dwu ciągników
       
      PS. zna ktos stronke z uzywanymi/uszkodzonymi maszynami z polski/holandii?
    • Przez damian19321
      Cześć jakie macie opinie o tych modelach jd 1640/2140, jak z spalaniem w porównaniu do c360 dostępnośćią częśći i kosztem, na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan techniczny)? jakie usterki występują najczęściej? Czy nie lepszy był by np zetor np 7245 
      Pracował by na około 15ha na lekkich ziemiach 
×