Skocz do zawartości
Aras21

Problem z hydrauliką w jd 2130

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Aras21    0

Witam szanownych kolegów mam problem z hydrauliką w jd 2130 drży podnośnik, tur i wspomaganie nie wiem co się dzieje myślałem że jest zużyta pompa przednia (tłoczkowa) więc wymieniłem ją i wymieniłem od razu olej i filtr oraz wyczyściłem filtr ssący ale nadal to samo się robi. Więc wyczytałem na forum że jest nadmiernie zużyta pompa w skrzyni biegów wiec wymieniłem ją po wymianie nadal robi się to samo wiec koledzy pomóżcie mi jak wiecie co się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys5932    0

no kolego to faktycznie problem jak tyle rzeczy wymieniles i dalej jest problem moze gdzies która rurke masz przypchana lub jakis zaworek ja mam w sumie ten sam problem w jd 3350

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Aras21    0

Sprawdź czy olej jest wzburzony i czy się nagrzewa,jeśli tak to gdzieś jest nieszczelność .

kolego przed wymianą pomp to samo sie działo olej nie jest zburzony ale po 5 min. olej zaczyna się robić ciepły wiec czy to jest wada nieszczelności a jak tak to gdzie może być ta nieszczelność.

 

no kolego to faktycznie problem jak tyle rzeczy wymieniles i dalej jest problem moze gdzies która rurke masz przypchana lub jakis zaworek ja mam w sumie ten sam problem w jd 3350

kolego rurki od zasilania pompy przedniej (tłoczkowej) są drożne na 100 procent i rurki które znajdują się w skrzyni też są drożne bo jak zakładałem pompe to wszystkie sprawdziłem ale po wymianie pompy w skrzyni zaczął działać wałek WOM cały czas nawet jak jest wyłoczony wiec nie mam pojecia co się dzieje z moim jd. Pomocy

Edytowano przez Aras21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś zmierzyć ciśnienie jakie jest podawane na załączanie wałka ,albo masz za duże albo nieszczelny zawór załączający .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

Powinieneś zmierzyć ciśnienie jakie jest podawane na załączanie wałka ,albo masz za duże albo nieszczelny zawór załączający .

 

Kolego czym to ciśnienie można zmieżyc i czy wrazie jak by było za duże lub za małe to gdzie możana ustawiś ciśnienie. Czy jest jakiś zaworek którym się steruje ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

Ktoś tu już opisywał, ciśnienie na 10at mierzy się na którymś korku pokrywy skrzyni pod podłogą ,sprawdź w katalogu.

 

a czy kolego może byc wina tura bo u mnie powrut z tura jest podłączony do filtra i nie wiem czy to jest dobrze podłączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Również mam tak tura podpiętego, ale jeszcze przed podpięciem mi się waliła hydraulika. Więc na pewno to nie jest przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

Również mam tak tura podpiętego, ale jeszcze przed podpięciem mi się waliła hydraulika. Więc na pewno to nie jest przyczyną.

 

a co ci się waliło w hydraulice to samo co mi się robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

na wolnych obrotach staje cała hydraulika. Nie napełnia mi zbiorniczka przy chłodnicy olejem. Nie wiem co może być tego przyczyną. Sporo osób mówi, że pewnie jakiś wężyk pękł. Niedługo pojadę do mechanika, żeby on się rozeznał w sprawie. Ile dałeś za pompę przednią? Nowa używana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

na wolnych obrotach staje cała hydraulika. Nie napełnia mi zbiorniczka przy chłodnicy olejem. Nie wiem co może być tego przyczyną. Sporo osób mówi, że pewnie jakiś wężyk pękł. Niedługo pojadę do mechanika, żeby on się rozeznał w sprawie. Ile dałeś za pompę przednią? Nowa używana?

 

za używaną dałem 1000 zł a za pompe w szkrzyni dałem 2200 zł za nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

Używaną pompę..? Nie obawiałeś się, że może ona być wadliwa? No a ta w skrzyni to trochę spora suma. Gdzie

nie obawiałem się ponieważ kupiłem ją od mojego kumpla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aras21    0

ciekawi mnie czy jest sposób jej regeneracji? Ile taki zestaw mógłby kosztować..

kolego jest zestaw regeneracyjny pompy przedniej bo pytałem sie i kosztuje ok. 1600 zł ale powiedział mi sprzedawca że po zregenerowaniu ta pompa nie musi chodzic tak jak powinna wiec nie ma sesu jej regenerowac i kasy pchac w błoto jak nie wiadomo. Polecam kupic nowa albo używano która chodziła do oststniej chwili ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor5341    0

witam mam john deere 2130 i również mam problem z hydrauliką otoż wogole nie podnosi tylni podnośnik wymieniłam obydwie pompy i dalej nic olej jest wzburzony jeśli jest to wina zaworów to chciałabym się dowiedzieć gdzie one się zanjdują .Bardzo proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Tomaszon
      Witam wszystkich
       
      Mam maly problem z JD 2140, sprawa jest taka ze podczas jazdy po asfalcie gdy ciagnik ma lekko wyrzuca okolo 300 ml oleju z silnika przez rurke wychodzaca z pokrywy zaworow zchodzaca przy silniku( to odpowietrznik taki chyba) Gdy za juz kichnie olejem pozniej tego nie zrobi az wystygnie caly silnik. gdy pracuje w polu jest wszystko ok, ma lekko czy ciezko w pracach polowych tego nie zrobi. Nie mam pojecia co moze byc przyczyna takiego zachowania, i czy ten odpowietrznik pelni role odmy?? mam nadzieje ze dobrze to opisalem jesli nie prosze o pytania.
      Prosze o odp z gory dziekuje
    • Przez mustafakali
      witam mam problem z moim jeleniem wszystko chodzi okey do momentu gdy załączę wom wtedy ginie wspomaganie podnośnik i kiper może ktoś wie czemu tak sie dzieje?
    • Przez marek911
      Witam. Co moze byc przyczyna ze jak dam na opuszczanie to podnosnik podnosi dochodzi max do gory i opada. Nie opada tak jak to normalnie powinno byc tylko na opuszczaniu idzie w gore i wtedy dopiero opada. Oczywiscie mam EHR 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.