Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Zamontowałem nową instalację elektryczną do C 360 3P. Generalnie wszystko działa oprócz ładowania i manometru ciśnienia powietrza. Manometr jest nowy, połączony przewodem miedzianym do złącza przy butli. Na manometrze jest jedno złacze konektorowe, do kótrego jest podłączone jego podświetlenie.

Powiedzcie mi czy w tej instalacji pneumatycznej powinien byc jeszcze czujnik ciśnienia powietrza? Nie wiem gdzie podłączyć przewody tzn. jedne ich końce podłączyłem do skrzynki bezpiecznikowej i do kontrolki a gdzie podłączyc drugie?

Pozdrawiam

maxreif

Opublikowano

Czy tu jest mowa i instalacji elektrycznej, czy pneumatycznej, bo już się pogubiłem...

 

"czy w tej instalacji pneumatycznej powinien byc jeszcze czujnik ciśnienia?"

Czujnikiem jest ów manometr.

Opublikowano

Kolego, oczywiście chodzi mi o obie instalacje bo są ze sobą powiązane. Jak pisałem z instalacji elektrycznej wychodzą dwa przewody tj z bezpieczników i z kontrolki ciśnienia. Ich drugie końce przeciez gdzieś muszą być podłączone, ale gdzie? Pewnie w czujniku ciśnienia.

Jak też pisałem czujnik ma złącze gwintowane i jak rozumiem podłącza się tam przewód z powietrzem oraz jedno złącze na konektorek do którego podłączona jest żarówka podświetlenia manometru. W związku z tym gdzie podłączyć owe dwa przewody z instalacji elektrycznej?

Na schemacie elektr. ciągnika widać, że wychodzą one z czujnika ciśnienia ale w moim czujniku nie ma takiego miejsca gdzie mógłbym to podpiąć.

Opis z opakowania czujnika to: M60T/05.

Opublikowano (edytowane)

W ostatniej wypowiedzi mylisz pojęcia czujnika ze wskaźnikiem.

Wskaźnik ma wyjście na gwint M14 i łączysz go rurką przy butli z TYM trójnikiem.

Oryginalnie przewody elektryczne są podłączone do czujnia spadku ciśnienia.

Jeśli takiego nie posiadasz to dokładasz jeszcze jeden trójnik i wkręcasz TEN czujnik.

Sam wskaźnik jest mechaniczny i musi działać,jeśli nie działa to pewnie trójnik przy butli .jest zaślepiony

Edytowane przez asharot
Opublikowano (edytowane)

No widzisz Kolego, wielkie dzięki za łopatologiczne wyjaśnienie problemu. Teraz wiem czego mi brakuje w instalacji pneumatycznej :rolleyes: Jeszcze raz dzięki i przepraszam że tak marudzę ale ciągnik mam bardzo krótko i jeszcze nie wiem co i jak.

Pozdrawiam

maxreif

Edytowane przez maxreif
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

W ostatniej wypowiedzi mylisz pojęcia czujnika ze wskaźnikiem.

Wskaźnik ma wyjście na gwint M14 i łączysz go rurką przy butli z TYM trójnikiem.

Oryginalnie przewody elektryczne są podłączone do czujnia spadku ciśnienia.

Jeśli takiego nie posiadasz to dokładasz jeszcze jeden trójnik i wkręcasz TEN czujnik.

Sam wskaźnik jest mechaniczny i musi działać,jeśli nie działa to pewnie trójnik przy butli .jest zaślepiony

Nie trzeba dokładać żadnego dodatkowego trójnika, jak się nie myle to 360-3p ma oryginalnie w trójniku przy zbiorniku powietrza dodatkowe wejscie żeby wkręcić czujnik spadku cisnienia powietrza, połączony z kontrolką sygnalizuje spadek cisnienia po niżej 4 at,podłączenie:jeden przewód z bezpieczników do kontrolki, drugi z kontrolki do czujnika a drugie wyjscie z czujnika do masy ciągnika i wszystko w temacie.

Edytowane przez MAT912

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v