Zaloguj się, aby obserwować  
Cezary4514

VW Passat B5

Polecane posty

Cezary4514    56

Witam. Z miesiąc temu wymieniałem klocki hamulcowe w tylnym prawym kole. Po wymianie odpowietrzyłem prawo strone i pedał wciska się prawie do samej podłogi, a gdy drugi raz wcisnąc to już lepsze hamulce są a za trzecim razem już normalnie hamują gdzy lekka wcisnąć. Co może być przyczyna? płyn hamuclowy jest, gdyby tłoczek był uszkodzony to by błyn uciekał... a w ogole nie ucieka. Z gory dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Źle odpowietrzyłeś, a raczej lekko zapowietrzyłeś układ


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czy wkręcałeś cylinderek czy został wciśnięty na siłę?

W jakim celu odpowietrzałeś układ i dlaczego wymieniałeś w jednym kole, a nie parę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    56

źle? tzn jak? Tak wykręcałem cylinderek. wymieniałem w jednym bo jednego klocka wogole nie było a drugi był zjechany, za jakis czas miałem z drugiej strony wymieniać ale nie było czasu. i cylinderek wykreciłem zeby zobaczyć czy go nie uszkodziło (klocka nie było i cylinderek tarł o tarcze) Odpowietrzałem bo myślałem ze się zapowietrzyły po wyjeciu cylinderka, gdzy odpowietrzyłem coś troche pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odpowietrz jeszcze raz z użyciem wężyka igielitowego i słoiczka napełnionego płynem hamulcowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Teraz to najlepiej odpowietrz cały układ zaczynając od koła najdalej czyli prawy tył później lewy tył prawy przód i na końcu koło najbliżej lewy przód przy okazji wymień płyn hamulcowy i wężyki gumowe i odpowietrzaj oczywiście przez wężyk i naczynko z płynem


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

To jest właśnie eksploatacja samochodów w polsce. Jazda do upadłego aż się rozleci. A potem lepienie w domowym garażu tanim kosztem. Nie było czasu? Wymiana klocków z jedenej stronyto 15 - 30 minut. Najpierw zaczoł bym od zacisków czy są poprostu szczelne, czy nie widać tam jakichś wycieków? Objawy, które podałeś charakterystyczne są dla słabo działającej pompki hamulcowej, która poprostu juz się zurzyła. Ze względu na lekkomyslne podejście do obsługi auta i brak czasu radzę oddać auto do mechanika w ostatecznym rozrachunku może byc taniej niż eksperymenty w garażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez damianTDD
      tak jak w temacie (jeśli taki temat byl proszę go usunąć)
    • Przez DANDYS
      jako młody jeszcze nie doświadczony mechanik mam problem , bo się nie spotkałem jeszcze z takim czymś, pacjent Vectra b 2.2 16v wymieniłem napinacz zewnętrzny łańcuszka rozrządu. przed odpaleniem spraedzilem dla pewności czy wszystko ok , odpalam kręci ale jakby nie było kompresji, pokrywa ściągniętą wałki ustawiły się na punkty , na jednym wydechowym przestawiony o 1zab, tylko tłok 1 powinien być w GMP a jest DMP,czy kręcąc dalej ustawiając tlok w GMP to znaki zgraja się tak samo jak w dmp ,bo dziwi mnie to że teoretycznie przestawiony rozrząd o jeden ząb to powinna być kompresja i odpalić kulawo,a nie aż tak ,
    • Przez Bartek933
      Witam, chciałbym się dowiedzieć czy oleje typu STOU, MOT i UTTO są ze sobą mieszalne? głównie chodzi mi o STOU i MOT. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.