Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Cezary4514

VW Passat B5

Polecane posty

Cezary4514    50

Witam. Z miesiąc temu wymieniałem klocki hamulcowe w tylnym prawym kole. Po wymianie odpowietrzyłem prawo strone i pedał wciska się prawie do samej podłogi, a gdy drugi raz wcisnąc to już lepsze hamulce są a za trzecim razem już normalnie hamują gdzy lekka wcisnąć. Co może być przyczyna? płyn hamuclowy jest, gdyby tłoczek był uszkodzony to by błyn uciekał... a w ogole nie ucieka. Z gory dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czy wkręcałeś cylinderek czy został wciśnięty na siłę?

W jakim celu odpowietrzałeś układ i dlaczego wymieniałeś w jednym kole, a nie parę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    50

źle? tzn jak? Tak wykręcałem cylinderek. wymieniałem w jednym bo jednego klocka wogole nie było a drugi był zjechany, za jakis czas miałem z drugiej strony wymieniać ale nie było czasu. i cylinderek wykreciłem zeby zobaczyć czy go nie uszkodziło (klocka nie było i cylinderek tarł o tarcze) Odpowietrzałem bo myślałem ze się zapowietrzyły po wyjeciu cylinderka, gdzy odpowietrzyłem coś troche pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odpowietrz jeszcze raz z użyciem wężyka igielitowego i słoiczka napełnionego płynem hamulcowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    50

tzn jak? tą strone co klocki wymieniałem? zalozyc na odpowietrznik werzyk? a drugi koniec do słoiczka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Teraz to najlepiej odpowietrz cały układ zaczynając od koła najdalej czyli prawy tył później lewy tył prawy przód i na końcu koło najbliżej lewy przód przy okazji wymień płyn hamulcowy i wężyki gumowe i odpowietrzaj oczywiście przez wężyk i naczynko z płynem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

To jest właśnie eksploatacja samochodów w polsce. Jazda do upadłego aż się rozleci. A potem lepienie w domowym garażu tanim kosztem. Nie było czasu? Wymiana klocków z jedenej stronyto 15 - 30 minut. Najpierw zaczoł bym od zacisków czy są poprostu szczelne, czy nie widać tam jakichś wycieków? Objawy, które podałeś charakterystyczne są dla słabo działającej pompki hamulcowej, która poprostu juz się zurzyła. Ze względu na lekkomyslne podejście do obsługi auta i brak czasu radzę oddać auto do mechanika w ostatecznym rozrachunku może byc taniej niż eksperymenty w garażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez silver95
      jestem szczesliwym posiadaczem simsona s51b z 1984r. i chicalbym wiedziec czym inni jezdza ???
    • Przez Adrianos
      szukam samochodu, najlepiej jakiś suv i wtedy 7osób ewentualnie jakiś duży sedan, nie chce kombi,
      kryteria to:
      -silnik między 2a3 litra pojemności
      -diesel
      -skrzynia manual 6biegowa
      -cena max 100tyś im taniej ty lepiej:D
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
    • Przez GroszekCukrowy
      Cześć.
      Podczas spokojnej jazdy na pole nagle silnik w moim Ursusie zaczął głośno stukać. Ciągnik zaczął mocno dymić. Wystraszyłem się i zgasiłem go. Nie chciał już odpalić. Rozrusznik nie mógł okręcić. Zapalił dopiero na zapych. Stukot zelżał trochę ale nadal był słyszalny.
      Zagrałem się za remont. Stopniowo zacząłem odkręcać silnik. W misce olejowej znalazłem takie części? Co to może być? Pokazywał w sklepie z częściami i zaprzyjaźnionemu mechanikowi od Ursusów ale nie mieli pojęcia co to.
      Nie chciałbym rozkręcać całego silnika aby znaleźć miejsce ubytku? Może kojarzycie skąd te fragmenty pochodzą. Są aluminiowe lub z jakiegoś podobnego stopu, bo zdecydowanie lżejsze od żelaza.
×