Zaloguj się, aby obserwować  
Cezary4514

VW Passat B5

Polecane posty

Cezary4514    56

Witam. Z miesiąc temu wymieniałem klocki hamulcowe w tylnym prawym kole. Po wymianie odpowietrzyłem prawo strone i pedał wciska się prawie do samej podłogi, a gdy drugi raz wcisnąc to już lepsze hamulce są a za trzecim razem już normalnie hamują gdzy lekka wcisnąć. Co może być przyczyna? płyn hamuclowy jest, gdyby tłoczek był uszkodzony to by błyn uciekał... a w ogole nie ucieka. Z gory dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czy wkręcałeś cylinderek czy został wciśnięty na siłę?

W jakim celu odpowietrzałeś układ i dlaczego wymieniałeś w jednym kole, a nie parę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    56

źle? tzn jak? Tak wykręcałem cylinderek. wymieniałem w jednym bo jednego klocka wogole nie było a drugi był zjechany, za jakis czas miałem z drugiej strony wymieniać ale nie było czasu. i cylinderek wykreciłem zeby zobaczyć czy go nie uszkodziło (klocka nie było i cylinderek tarł o tarcze) Odpowietrzałem bo myślałem ze się zapowietrzyły po wyjeciu cylinderka, gdzy odpowietrzyłem coś troche pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odpowietrz jeszcze raz z użyciem wężyka igielitowego i słoiczka napełnionego płynem hamulcowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Teraz to najlepiej odpowietrz cały układ zaczynając od koła najdalej czyli prawy tył później lewy tył prawy przód i na końcu koło najbliżej lewy przód przy okazji wymień płyn hamulcowy i wężyki gumowe i odpowietrzaj oczywiście przez wężyk i naczynko z płynem


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

To jest właśnie eksploatacja samochodów w polsce. Jazda do upadłego aż się rozleci. A potem lepienie w domowym garażu tanim kosztem. Nie było czasu? Wymiana klocków z jedenej stronyto 15 - 30 minut. Najpierw zaczoł bym od zacisków czy są poprostu szczelne, czy nie widać tam jakichś wycieków? Objawy, które podałeś charakterystyczne są dla słabo działającej pompki hamulcowej, która poprostu juz się zurzyła. Ze względu na lekkomyslne podejście do obsługi auta i brak czasu radzę oddać auto do mechanika w ostatecznym rozrachunku może byc taniej niż eksperymenty w garażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.