Skocz do zawartości
andrzej2257

Jakie macie Valtry?

Polecane posty

andrzej2257    110

Witam jest wiele tematów podobnych ale w valtrze nie znalazłem o dziwo :o.

 

A więc chce spytać jakie macie valterki?

 

Ja niestety nie mam :(.

 

dziękuje za wszystkie odpowiedzi :).

Edytowano przez andrzej2257

JD 5720, Fendt 412 vario, MF255

AF już nigdy nie będzie takie jak kiedyś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk5314    0

Ja ma Valtre Valmet 800 z 1999r. z turem quick kupiłem ją od handlarza który posiadał ja 3 lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mily    3
(edytowany)

Valtra 8050 +ładowacz rok 1999 masywny ciagniczek , bardzo duzy uciag duze kola przednie i tylnie .. robi swoje

Edytowano przez Mily

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goldzio    0

valtra m120 e i kole4jna w tym miesiacu aska a93hitech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4
(edytowany)

Zobacz w galerii;)

Edytowano przez MrValterka

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Foster    2

Ostatnio zakupiłem nową Valtre N111 (126 KM) + ładowacz Quick 55 (2050 kg)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej25    0

Ostatnio zakupiłem nową Valtre N111 (126 KM) + ładowacz Quick 55 (2050 kg)

ile za taki zestaw ??????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Foster    2
(edytowany)

Cena zależy od kursu euro oraz od wyposażenia ( a jest troche do wyboru ) Cały zestaw to niecałe 300 tys. teraz przy obecnej cenie to już dużo wiecej jak ktoś planuje zakupy

 

 

PS. Do ładowacza wziąłem widły do palet oraz łyżkę szer.2,20m poj. 0,83 m3

Edytowano przez Foster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki0489    8

@Foster 124 a nie 126 ;) ja mam N111. Jestem w pełni zadowolony z zakupu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Foster    2

N111 ma podobno 124 KM oraz 126 KM w zalezności od ustawień jazdy ale 2 KM to żadna różnica.

 

Także jestem zadowlony z Tego modelu ( no może po dziurach szybko nie pojedzie się B) )

 

Odziwo miałej juz awarię. Po 60 MTG poszedł jeden wtryskiwacz ( wartość ok 4000 zł ) oczywiscie wymieniony w ramach gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

N82 HiTech. :)

 

No to chyba skończą się przeboje :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej25    0

N111 ma podobno 124 KM oraz 126 KM w zalezności od ustawień jazdy ale 2 KM to żadna różnica.

 

Także jestem zadowlony z Tego modelu ( no może po dziurach szybko nie pojedzie się B) )

 

Odziwo miałej juz awarię. Po 60 MTG poszedł jeden wtryskiwacz ( wartość ok 4000 zł ) oczywiscie wymieniony w ramach gwarancji.

aha , a pomyśl sobie jak byś musiał zapłacić z własnej kieszeni ale cena tego wtryskiwacza to chyba przesada do mojego Valmeta kosztował 310 a trzeba było wymienić trzy + 1 , bo przy zakładaniu pękł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Tylko że Ty w Valmecie nie masz wtrysku Common Rail i stąd ta różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

N82 uboga, co tu pisać, z radiem, pierwszym przeglądem, kombinezonem ( trzeba odebrać :D) i pełnym zbiornikiem paliwa 207tys brutto. Dziś przysłali z Paczkowa kalendarz i gazetkę.


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niby 225 litrów. Pod korek było, to pewne, a zalewali jak już na lawecie była. :D Wykonała jakieś 40H i wtedy pojawiła się kontrolka - mało paliwa, a ona się włącza jak jeszcze 50L jest, tak pisze w instrukcji. Wiem, ze wtedy wg wyliczeń wychodziło mi 4,4L/H co dla mnie jest dziwne, osobiście nie wierze w ten wynik, nie umiem tego wyjaśnić, ale tak było. :)


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcinn950
      Spotkał się ktoś z taką kontrolką ? Świeci na żółto podczas jazdy. 

    • Przez xxpresso
      Witam, mam problem z chłodzeniem, sprawdzona pompa, sprawdzony termostat. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc?
    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem bo niewiem czy nie mam za dużej temperatury w valtrze t 133 bo jak długo ciągnik chodzi w obciążeniu to wzkazowka przepolawia się w stronę czerwonego, jak wzkazowka powinna się znajdować 
    • Przez buchu21
      We valtrze wspomnianej w temacie wyświetla się mi kod błędu 
      L254
      I czy ktoś kojarzy ten błąd od czego jest 
    • Przez AchimR
      Za treść poniżej niektórzy mnie znienawidzą...
      Korzystając z pogody i chwili wolnego pojechałem do kuzyna (do Austrii, gdzie mają żniwa trochę wcześniej niż na Śląsku), a który od kwietnia jest zadowolonym posiadaczem Valtry T174, tak się złożyło, że pierwszego dnia trafiłem na serwisanta i od słowa do słowa...
       
      Zczytałem program z T174 w celu tuningu, ale z serwisantem dogadałem się tak, że mogę zczytać mocniejszy i słabszy model, który maja u siebie. (dodam, że nigdy dotychczas nie robiłem tak świeżego ciągnika!)
      Nie było T254, ale zczytałem T234 i T154.
      Wszystkie te ciągniki mają sterownik silnika EDC17CV41 i osprzętowo identyczny silnik.
      I teraz najlepsze - program sterownika silnika jest w 98% identyczny, różnica jest dosłownie w 15 mapach, 10 z nich pokazane jest poniżej.
      Pierwsze 5 patrząc od lewej robią większość roboty - to ograniczniki momentu obrotowego.

       
      Pierwszy myśl, "kopiuje mapy z T234 na plik T174", 5 minut + 20 kolejnych na zapis i ciągnik odpalił, testy w prawie 5-tonowej bronie talerzowej pokazały efekty. Potem już było tylko lepiej, nie mając programu z T254 ograniczniki zrobiłem przez ekstrapolację.

       
      Po tygodniu na polu wszystko było dobrze i poszliśmy o krok dalej, znowu ekstrapolacja ograniczników o kolejne 70Nm, ale tu już zrobiłem kilka dodatkowych map.
       
      W chwili obecnej ciągnik ma za sobą miesiąc pracy na parametrach około 290PS 1070Nm  (ISO 14396).
      Szczerze powiem, że nie wiem jaki ma to wpływ na zużycie jednostki napędowej. Jedyna awaria to pęknięty spaw na ramie głębosza Lemken.
      Testy z broną talerzową pokazały, że seryjna T174 potrafiła utrzymać prędkość ~8-10km/h, a po tuningu bez problemu 15-16km/h
       
      Zużycie paliwa (l/h) spada sporo, ALE tylko wtedy gdy prędkość z maszyną jest podobna jak do serii - ciągnik pracuje na wyższym biegu i niższych obrotach. Oszczędność paliwa jest też zauważalna przy większej prędkości (l/mth), ale tu wykorzystuje się moc skracając po prostu czas pracy.
       
      Z mojego punktu widzenia: ciągnik jest bardzo dobry pod względem silnika, takie podejście poprzez ograniczanie parametrów kilkoma mapami świadczy o elastycznej jednostce. Dodatkową moc można zrobić bez kombinacji, coś jak VW zrobił w Caddy (samochód użytkowy - nie osobówka) i co robi Cummins (którego silniki uważam za naprawdę dobre).
      Silnik zbudowany z zapasem, teoretycznie powinien długo posłużyć. Dla porównania dodam, że w osobówce wykrzesanie dodatkowych 10-20% mocy w szerokim zakresie obrotów przy sterowniku typu EDC17 to czasem i 50map do zmiany.
       
       
       
       


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.