Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

piszę na proźbę kolegi problem jest z głowicą silnik perkins a4-318 pęknięta głowica ciągnik chcę sprzedać ponieważ jest mi mu nie potrzebny i co teraz ma zrobić ponieważ nie stać go na nową głowicę za 2tys czy da się skleij ją czy pospawać peknięcie ma 4-5cm koło szpilki jak najtaniej to zrobić aby trochę pochodziła a i kolega się pyta za jaką cene mugł by sprzedać ciągnik mf 590 z pękniętą głowicą bo kasa mu jest potrzebna a tu awarja nastąpiła

Edytowane przez rafal0079
Opublikowano (edytowane)

Najlepiej sprzedać jako uszkodzony a nie zrobić byle jak i się go pozbyć. postaw się w sytuacji jak ty miałbyś go kupić,płacisz kasę jak za sprawny wyjeżdżasz w pole i pęka żle zrobiona głowica. co byłbyś zadowolony z takiego zakupu. tak robią tylko nieuczciwi handlarze wiedzą że ma defekt ale nie powiedzą tylko zacierają ręce że trafił się frajer bo tego nie dojżał i kupił.

Edytowane przez mercedes250d
Opublikowano

wiesz ten traktor miał być dla siebie ale musi zlikwidować gospodarstow i chce go sprzedać a ciągnik tak ogułem miał wszysto na czas zrobione i pompy wiymienił i oleje ale ta głowica teraz i niewie co ma zrobić:) ale dzieki za odp

Opublikowano

rafal0079 koło której szpilki pęknięta ta głowica ja mam silnik a4.318.2 z turbiną i też ma spawaną głowice między 3 a 4 cylindrem, a teraz tylko uszczelki mi wywala i muszę blok do planowania oddać.Mam nadzieje że pomoże.

Opublikowano

Kolego Rycho80 silnik A4.318.2 według instrukcji napraw jest silnikiem wolnossącym stosowanym w MF 698 natomiast w MF 698T był montowany silnik A4. 236 i w nim stosowano właśnie turbinę. A odnośnie kolegi rafal ja sprzedał bym w takim stanie jak jest wtedy kupujący wie co ma, tak jak kolega mercedes250d pisał wcześniej. Albo zrobić konkretnie albo zostawić jak jest.

Opublikowano

ok kolego emilchaja w 698 były 2 typy silników tak jak w 690 a co do kolegi Rycho80 to tak spawana głowica długo nie pochodzi dziś z chlopakiem co robi głowice gadałem i też mówi że po spawaniu uszczelki lecą a moge wiedzieć gdzie spawałeś umnie pęknięta jest mindzy 3 szpilką a kanałem wodnym idopuki uszczelki nie wyżuci bendzie dobrze a za jaką cene byśćie proponowali masseyja sprzedać z uszkodzoną głowicą ?????

Opublikowano

Kolego Ferguson 590 głowica spawana była między 3 a 4 tłokiem od szpilki między tymi tłokami ale w kierunku kolektora wydechowego na odcinku około 3 cm. A turbinę chyba Anglicy musieli założyć bo już takiego kupiłem i się teraz zastanawiam czy jej nie zdemontować.Kolego Emilchaja masz jakieś namiary na instrukcję naprawy MF 698 z silnikiem A4.318.2

Opublikowano

O spawanej głowicy dowiedziałem się dopiero po planowaniu jej tak że nie wiem gdzie kto i za ile to robił. A tą instrukcję mógłbyś mi jakoś przesłać na malec118@wp.pl był bym wdzięczny.

Opublikowano

Też posiadam instrukcję napraw do modeli Mf 670 , 690 oraz 698 i kolego ferguson590 w modelu MF 698 był montowany tylko jeden rodzaj silnika właśnie A4.318.2 w modelu MF 690 był silnik A4.248 .Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie reasumując bo też mam problem z pękniętą głowicom . Nawet zaczołem sobie tłumaczyć angielskie forum i tam niestety potwierdzili że w tych silnikach zazwyczaj głowica pęka między 3 a 4 tłokiem. a z tego co wyczytałem a4.318 montowany był w MASSEY FERGUSON (MF): 1080, 1085, 285 (USA), 592, 595, 70,. Problem polega na tym gdzie szukać głowicy? ktoś ma pomysł?

 

i może ktoś ma katalog części do mf 595. bo chciałem poszukać głowicy po numerze katalogowym a nie modelu ciągnik.

Opublikowano

Szukając części najlepiej podać numer silnika. Koło Gdyni firma Storex ściąga części do tych silników z Anglii uszczelka pod głowice do silnika A4.318.2 kosztuje u nich 500zł.

Opublikowano

Kolego rycho80 500 zł za uszczelkę pod głowicę to trochę przesada.Sprawdzi w firmie Tech Agro u nich uszczelka pod głowicę kosztuje 50zł a komplet uszczelek na górę silnika 174zł.

Opublikowano

No tak ja też mówię że to za dużo ale oni twierdzą że to są orginalne części z Anglii a te nasze podróby to o kant .....py sobie rozbić, jak porównywałem grubość to ta co ją zdemontowałem z silnika była grubsza od nowej o 0.2 mm i materiał na uszczelce całkiem inny. U mnie w Tech-Rolu ta uszczelka kosztuje 120zł.

Opublikowano

znalazłem głowice w Zwoleniu 2800zł i jeszcze jedną za 3tys regenerowaną uzbrojoną z 2 letnią gwarancją. Bedzie bolało po kieszeni ale szukam dalej może coś z zagranicy sciągnąć. szukam dalej.macie jakieś namiary to piszcie.

Opublikowano

znalazłem głowice w Zwoleniu 2800zł i jeszcze jedną za 3tys regenerowaną uzbrojoną z 2 letnią gwarancją. Bedzie bolało po kieszeni ale szukam dalej może coś z zagranicy sciągnąć. szukam dalej.macie jakieś namiary to piszcie.

Opublikowano

Witam, pilnie potrzebuję używany tłok silnik a4 318, średnica 114mm, wysokość 124,92mm, 3 pierścienie. Jeżeli ktoś robił kapitalny remont może stare gdzieś zostały. tel 601157721, e mail rafalpawlak2@o2.pl

Opublikowano

Małe pytanko, przy dokręcaniu głowicy pękła jedna ze śrub, trzeba ją było odkręcić i zdjąć. Było to w trakcie ostatniego dociągania. Pytanie dotyczy uszczelki, czy można założyć tą która pod nią była (nowa) w momencie dokręcania czy musi być nowa?? Boję się, że jak założę tą samą to już nie uszczelni i ją wydmucha 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v