Skocz do zawartości
wojtek900

90-120 KM do transportu

Polecane posty

wojtek900    0

Witam, planuje kupić ciągnik do transportu z przyczepami 90-120 KM, do prac w polu będzie bardzo mało wykorzystywany. Chodzi mi o to aby był dość szybki, mało palił, miał dobry uciąg i się nie psuł :) cena max 65tys. Co polecacie ??

Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

prometeusz    2

do transportu to kup sobie ciężarówkę jak masz prawko C+E

najszybciej, najtaniej, najwygodniej, za te pieniądze to kupisz ładny samochód wywrotkę i przyczepę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek900    0

Dzięki za odp. Chodzi o to że posiadam tez trochę pola a transport jest głównie leśny więc samochód ciężarowy raczej odpada. A jak ze spalaniem Fastraca ? Są jakieś inne ciągniki które też się sprawdzą (dobry fastrac to widzę ze jest dość drogi) np. nie wiem jakieś Valtry, Deutz-fahry, JD, Fendty ??

Edytowano przez wojtek900

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Po za tym cięzarówką może służyć tylko do transportu a Fastrac do wszystkiego. No tak wszyscy by chcieli kupowac tanie ciągniki ja swojego fastraca kupiłem i dałem wiecej niż te ceny w ogłoszeniach nie żałuje bo wiem ze warto było maszyna nie sprawia żadnych kłopotów teraz tylko dokupić więcej ziemi i szukać kolejnego fastraca. Po za tym na fastraca starcza T

Edytowano przez wlkpmder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek900    0

Mercedesy są dość stare z tego co wiem. A jak inne marki ?? Chodzi mi o jakieś zagraniczne, nie sprawdzą się ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    7

Inne marki nie za bardzo. JCB możesz znaleść model który osiąga 80km/h a większość 60 spokojnie jeździ. Z innych marek w tej cenie wątpię że znajdziesz skrzynię do 50km/h. Może Fendt z serii 500 tak to mi nic nie przychodzi do głowy. Mercedesy też są fajne ale do JCB to nie dorównują- to są jego poprzednicy chociaż w lesie to mogą się bardzo dobrze spisać- znajomy miał MB 1300 z turem z tyłu i jeżdził nim 60km/h , nie miał problemów z załadunkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

wojtek 900 słuchaj po za Fastrakiem w transporcie szybszego nie znajdziesz, za nim zaraz plasuje sie FENDT i John deere ale osiągają max 50KM/h i sa wiele droższe od JCB. Po za tym nie wszystkie Fendt-y i JOHN DEERE-y posiadają układ pneumatyczny do przyczep koszt założenia od 4000-6000tyś a w JCB masz to standardowo no i oś przednia amoryzowana czy tył to u konkurentów wyższa cena a w fastracu standard.Hamulce tarczowe w JCB na 4 koła który z konkurentów ma takie rozwiązanie(żaden).Musisz po patrzeć i porównać sobie marki JCB, FENDT i ewentualnie JOHN DEERE i jeśli nawet JCB będzie w tej samej cenie co konkurenci to i tak w transporcie odpadają.Z tego co wiem to coraz więcej moich znajomych posiadających auta ciężarowe decyduje sie na wymiane ich na Fastraca komfort jazdy sie nie zmieni (amortyzowany cały ciągnik + siedzenie pneumatyczne) brak potrzebnej vinety, tacha po za tym zawsze po za transportem można odśnieżać,i używać do pola siewy, orka, zbiór kukurydzy itp.Nie jest może idealny ale ma dużo zastosowań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    54

Jeszcze zależy jakie przyczepy będziesz nim ciągał, bo mało która nawet nowa przyczepa wytrzyma pod ładunkiem ponad 60km/h w trasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Za takim ciągnikiem zaczepia sie duże przyczepy wiedz wytrzymują spokojnie. Jeszcze jeden plus tego Ciagnika w transporcie pasuje idealnie w koleinach ma ten sam rozstaw co TIR-y wiedz nie myszkuje po drodze jak standardowy ciągnik.

Edytowano przez wlkpmder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek900    0

Ok rozumiem ze w nic innego nie warto się pchać, tylko ciekawi mnie to co znajomy mi powiedział: "valtra tez mi się powinna sprawdzić" ? Nie wiem co o tym sadzić bo nie miałem takiego sprzętu. Teraz podczas poszukiwań znalazłem mccormicka w tej cenie tzn. do 70 tys chyba 2003 rok ale wydaje mi się ze to nie jest dobry ciągnik ? Jaki model fastraca najlepiej wybrać ?? Które najmniej palą (jak jest u nich ze spalaniem) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek900    0

No z tego co widzę to wystarczające by były 1115,1125,1135,2115,2125,2135. Wie ktoś może który najlepszy z nich ? Jak jest ze spalaniem ? jak się sprawdzają 2 osie skrętne ? jak z awaryjnością tych fastraców ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    7

jak już patrzeć to radziłbym brać serię 21xx, zauważ że 11xx była produkowana krótko czyli nie jest z tą serią wszystko w porządku. a moc to musisz dostosować do przyczep jakie chcesz ciągać i do terenu( czy jest dużo wzniesień w Twoim terenie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

JA mam 1135 i nie narzekam na ten model po za tym ma mniej elektroniki niż modele 21XX. spalanie to zależy czy dajesz mu maks czy starasz sie go oszczędzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Zadnych remontów ale maszyna była kupiona w dobrym stanie nie patrzyłem na cene lecz na stan i jak już wcześniej napisałem kupiłem ciut droższego (nie od handlarza)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

MTZ 952 nowego na moście krzyzakowym za 65 tys kupisz (szybka skrzynia chyba za lekką dopłata)


Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

MTZ na szybkiej skrzyni ile max 45km/h a gdzie komfort i po za tym moc. MTZ 952 ile to ma koni z 90 to zapomnij o transporcie zajedziesz go.Takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Na allegro jest Fastrac 3155 jak również 3185 za trochę większą kwotę niż Twoja a mocy odpowiednio ok 155 i 190. Ale silniki pewnie Cumminsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez leszek4
      Mam obszar na którym muszę co jakiś czas zawieść ciągnikiem różne materiały sypkie. DO tej pory posiłkowałem sie  wynajmem ciężarówki. Chciałbym kupić ciągnik który by pociągnął na asfalcie , pod wiadukt nad expresówką bez zbytniego zwalniania 3.5 - 4t dmc. Czy ktos mógłby mi podpowidzieć  co używanego niedrogiego mozna do tego lupic co tez nie spali tony paliwa. Na moje działce ciągnik ma słuzyc do zrywki drewna i robienia odwiertów pod ogrodzenie itp.
    • Przez Wojtek02055
      Witam poszukuje nowego ciągnika o mocy do 100 km. Muszę sie zmieścić w 175 tysiącach netto. Myślałem nad Deutz fahrem 5100g. Dodam jeszcze że będzie to ciągnik współpracujący z turem
       
    • Gość murtek
      Przez Gość murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez kat
      Witam!!! Po nowym roku mamy zamiar zmienić główny ciągnik w gospodarstwie (orka, agregat, talerzówka, transport). I tu moje pierwsze pytanie czy opłaca się kupować ciągnik kilku letni taki jak DF Agrotron 120, czy lepej kupić nowy (zetor, same)???
      Jeśli ktoś z was polecał by inną markę to takrze proszę o opinie
       
       
      Pozdro dla całego AF ;D
    • Przez DEJWIT
      Witam jestem posiadaczem fendt 311 lsa. Chwale sobie jego komfort, zwrotnosc i spalanie. Jednak swoje najlepsze lata ma już za sobą i wymaga sporych nakładów aby dalej jakoś wmiare funkcjonował. I tu się zrodziła myśl czy nie wymienić na innego bardziej zadbanego 311 lub jeśli trafił y się to 312. Znajomy mechanik namawia mnie na coś ze stajni deutz. W oko mi wpadł agrostar 6.11. Jak ma się jego eksploatacja, koszty oraz awaryjność wstosunku do fendta? Szukam ciągnika za 55/60tys zł, ok 100-120km ale zależy mi na prostocie temu chciałbym ciągnik bez turbo (jeden już mam turbo i jakoś to do mnie nie przemawia) 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.