Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafal0079

przyspieszacz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

witam. mam podobny problem, podczas jazdy przy rozpędzaniu ciągnika nagle przestał ciągnąć i został na żółwiu, dodatkowo nie działa WOM. co może być tego przyczyną. Ciągnik to MF 698. skrzynia to 3 do przodu, wsteczny, polowe, szosowe + wzmacniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Jak dla mnie to jest wiele przyczyn, pompa zębata, ewentualnie jeżeli pompa była"tańsza" to wypadł korek z dodatkowego ssania oleju, ewentualnie zabita chłodnica oleju,pęknięty przewód elastyczny od pompy zębatej. Pisze to co przerabiałem, nie chcę pisać jak inni"mędrcy"-(wymień pompę)-bo tak najłatwiej, niestety wydaje mi się ,że bez rozpoławiania się nie obędzie. Filtr hydrauliki sprawdź:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

no właśnie nie wiem co tam siedzi bo ciągnik kupiłem rok temu i do tej pory chodził dobrze, po rozgrzaniu na wolnych obrotach świeciła kontrolka od skrzyni ale chodził

Jankes a jak napędzana jest ta pompa ? Bo właśnie jak nim jechałem to było takie uczucie jak by pompa nagle przestała działać i myślę że to może coś z napędem pompy

Edytowano przez grzesiek1098

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

wymieniłem pompę tarczki te pierścienie na wałku mechanik muwił że mialo być dobrze a tu kicha wałek dalej się niewyłancza a chamulec wałka jest dobry przyspieszacz dalej niedziała bo jak traktor się rozgrzeje to spowrotem włancza się wolne biegi:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Masz przedni napęd??? Jak z hydrauliką zewnętrzną????Może przewód który jest w skrzyni od pompy zębatej ci poszedł i wali cisnienie do środka skrzyni, on jest w takim stalowym oplocie i nawet jak pęknie to tego nie zobaczysz!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie mam napędu a hydrauliki nie sprawdzałem, żeby się dostać do tej pompy to wystarczy zdjąć tylko tylny dekiel?? czy muszę go rozjeżdżać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Tak kolega ma racje trzeba sie rozjeżdzać.Pompa zębata jest połączona z tłoczkową takimi 2 -ma sztabkami z kołem pośrednim na którym jest łoże igiełkowe, może sworzen być wytarty i wtedy nie jest przekazywany na pompę zebata, a one sa zalezne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie a posiada ktoś jakiś katalog do tego ciągnika?

czy tą pompę zębatą można zregenerować czy lepiej kupić nową? jeśli regeneracja to gdzie? i

co to za rurka na zdj. poniżej i do czego ona służy

 

http://i54.tinypic.com/29qoa6f.jpg

Edytowano przez grzesiek1098

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Mam katalog ale w formie ksiązki a nie komputerowej. Pompę bynajmiej ja kupowałem nową koszt 1350zł(ma dwa zasilania,jedno trzeba zaślepić, dlatego tańsza), regeneracja, nie wiem może Tuchola???? Ten wężyk na zdjęciu u mnie kończy się na skrzynce z wyjściami hydraulicznymi i wydaje mi się ale może się mylę,że jest do mierzenia ciśnienia w pompie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam, ten wężyk na zdjęciu ( u Ciebie zaślepiony) służy do mierzenia ciśnienia jakie panuje na sprzęgle WOM-u ciśnienie pompy zębatej odpowiedzialnej za WOM przedni napęd (jeżeli posiadasz) i za hydraulikę zewnętrzną (np. wywrot przyczep) mierzy się wpinając zegar pod gniazdo wywrotu przyczep, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam.

W którym miejscu rozpołowić ciągnik??

http://tinypic.com/r/2lc5mv6/7 1 czy 2??

czy po rozkręceniu śrub skrzynia rozdzieli się bez problemu czy trzeba coś od góry rozpinać??

i co to jest?? czujnik jakiś?? do czego służy, gdzie powinno być podpięte?? rurka wkręcona jest w obudowę filtra oleju skrzyni

http://tinypic.com/r/o0xmiq/7

Edytowano przez grzesiek1098

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witaj, ciągnik trzeba rozpołowić tam gdzie zaznaczyłeś nr.2 podstawiasz lewarek tam gdzie zaznaczyłeś nr.1 a z tyłu podstawiasz wózek do rozjeżdżania rozkręcasz śruby i wszystko ładnie się rozchodzi.To co przedstawia 2 zdjęcie jest to czujnik zabrudzenia filtru oleju skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

He he miałem to samo:D Ale jednak mam problem, MF698 pompa tłoczkowa nowa wymienione wszelkie możliwe oringi, tłoczysko nowe, nowa manżeta,nowy zawór pompy - A podnośnik nie podnosi, tzn wariuje raz podniesie a nie opuści, raz podnosi na małych obrotach a opuszcza na wysokich, nie ma siły unieść. Rozdzielacz??? ktoś wymieniał?? jaki koszt???? Pasuje od ursusa 4512????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Tak jak kolega napisał, ja od nic tez brałem i jestem zadowolony:d A i jeszcze jedno ta pompa jest kilka groszy tańsza od"oryginału" bo ma dwa zasilania, jedno musisz zaślepić, ale nie rób tak jak ja,że zostawiłem fabryczny korek, który mi wywaliło i wpadł pod taką drabinkę od sterowania podnośnika góra-dół i musiałem rozpoławiać!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pompa zamówiona, ma być jutro :D

możesz napisać jak zaślepiłeś to drugie zasilanie??

i może ktoś napisać jak poprawnie używać przyspieszacza?? bo wydaje mi się że główną przyczyną awarii było nie właściwe używanie. :(

Edytowano przez grzesiek1098

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×