Zaloguj się, aby obserwować  
stevan111

wybór ciągnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stevan111    0

witam

 

mam do was pytanie a mianowicie co byście wybrali z tych dwóch produktów: proxima 9541 vs forterra 95 i dlaczego :DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karol3320    8

Jeżeli ciągnik byłby używany do lżejszych prac to polecam proxime, a jeżeli do cięższych to forterre ze względu na wage.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek5672    53

W proximach psuja się podobno rewersy ;/ bierz Forterre :D Większa masa tak jak kolega wyżej mówi ;)


"Zetor Team" :)
Pozdrawiam :)
Zapraszam Do galerii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

W proximach psuja się podobno rewersy ;/ bierz Forterre :D Większa masa tak jak kolega wyżej mówi ;)

podobno-stryj wójka ciotki brata stryja ojca siostry miał proxe i rewers się uszkodził??

ludzie opanujcie się podobno....

a tak nawiasem forterka ma 3 stopniowy powershift a proxima 2

fortera jest cięższa, za forterką przemawia ehr tak więc wybór zależy od tego co będziesz robił tym zetorkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podobno-stryj wójka ciotki brata stryja ojca siostry miał proxe i rewers się uszkodził??

ludzie opanujcie się podobno....

a tak nawiasem forterka ma 3 stopniowy powershift a proxima 2

fortera jest cięższa, za forterką przemawia ehr tak więc wybór zależy od tego co będziesz robił tym zetorkiem

 

forterra ma 2 półbiegi nie 3, a zwykła proxima nie ma wcale, dopiero proxima plus ma 1 półbieg a proxima power 2


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

forterra ma 2 półbiegi nie 3, a zwykła proxima nie ma wcale, dopiero proxima plus ma 1 półbieg a proxima power 2

nie obrażając nikogo 2 półbiegi=3stopniowy powershift a jeden półbieg=2stopniowy

a 2ga sprawa my tu nie rozmawiamy o zwtklej proxie tylko o plusie...przeczytaj kilka postów wyżej... 9541

Edytowano przez ziomal89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    4

kolego ja mam i fort 5lat i prox 4lata fakt jest taki ze do cierzszych robót forterra troche lepiej wykonana i wykonczona ale ogólnie mało miałem w nich awari zdążyli je usunąć na gwarancji (chodzi o proxe) bo forterra właściwie wcale nie zawiodła ale drugi raz bym zadnego z nich nie kupił zero komfortu z jazdy uszczelki odpadają od szyb marne wyposazenie teraz jak bym miał coś w tej klasie kupic to bym wolał lamborghini albo CNH kolegom za***iaście słuzą. ale to twój wybór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnikPPL    0

Ciągniki z takim samym silnikiem lecz praktycznie na silniku i prawie takiej samej kabinie się kończy podobieństwo ponieważ inna jest cała budowa ciągnika (forterra) - masywniejsza. Inna skrzynia, zwolnice,przedni most napędowy, podnośnik (ehr) dużo większy udźwig niż w proximie , masywniejsze ramiona podnośnika, rozstaw osi, możliwość większej ilości obciążników z przodu ciągnika, no i w forterze wyżej jest usytuowana kabina. Jeśli jeszcze są jakieś istotne różnice to podajcie.

O jest jedna istotna:) - forterra więcej spali z powodu tej stali którą dźwiga

I przyłączył bym się do wypowiedzi mackov że można by poszukać czegoś lepszego - ja z kolei bym się zakręcił przy MF

Edytowano przez ogrodnikPPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.