Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
samelamborghini

Elektronika w DF,Lamborghini i Same

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same

Mam takie pytanko do uzytkowników Lamborghini,DF,Same czy w tych ciagnikach jest awaryjna elektronika jesli tak to co sie psuje. ;)Pilne bo w sobote zamawiam ciagnik i musze dokonac wyboru miedzy GS a PL.

Edytowano przez samelamborghini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Mi w wersji GS-a raz padły pół biegi i sprzęgłó to które znajduje się w dźwigni zmiany biegów. Wina to przetarty kabelek który był za krótki. Ale po naprawie nie narzekam :) Lamborghini ma 1700 mtg. I ja bym wzioł wersję PL :D

Edytowano przez podcepiomy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem ze w PL blokuje sie podnosnik po 2 minutach i nie mozna opuscic ani podniesc podnosnika a zeby go odblokowac trzeba nacisnac przycisk do opuszczania i podnoszenia w otpowiednim miejscu i momecie zeby sie odblokowal czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podcepiomy    34

Prawde powiedziwszy to pierwsze słysze. Chyba że w Agrotronie serii M coś takiego by się działo bo to ten podłokietnik jest od niego wzięty. A to mówił ci użytkownik czy osoba która słyszała jak dwóch rozmawiało że tamten gdzieś słyszał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

To skoro takie rzeczy słyszysz od przedstawiciela DF to moim zdaniem mają kiepski serwis który boi się elektroniki i tylko olej potrafią wymienić bez instrukcji obsługi. Miałem kiedyś podobny przypadek jak jeszcze kręciłem się za R2 w wersji GS. Również odradzali, bo jak padnie EHR to będę nie zadowolony i takie tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus    22

To gratulacje i niech jak najszybciej przybywa :rolleyes:


Claas Arion 410 CIS
Zetor 5340 + Track Lift 100
Fortschritt E 514
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikt933    2

Jeśli nie jest to tajemnicą to można wiedzieć ile i u jakiego dealera zamówiłeś tego Agrofarma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Jak już go będziesz miał to daj znać na forum :) Chętnie poczytam bo również będę brał taki tyklo za rok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez andrzej80j
      Witam mam problem z półbiegami szarpie ciągnikiem i nieczuc zmiany przełączanie pomiędzy "L" i "M" tylko czasami nieraz chodzi wszystko dodam że na "H" ciągnik jedzie ok nic nie szarpie . Dzięki zgóry za podpowieć
       
    • Przez GracjanDF
      Witam ostatnio wyskoczył mi błąd T86 w Deutz Fahr 430 g i przestała działać czułość rwania tą która się zmienia w gałce od rewersu😉 Jakieś pomysły żeby to usunąć czy coś w tym stylu ? Z góry dzięki za pomoc 
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.