Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam. Chciałem się spytać bo mój ursus podczas jazdy drogą jest nadsterowny tzn cięzko jest utrzymać żeby jechał prosto.

ma wymienione servo i pompkę od wspomagania czy tego przyczyną może być że wlałem nieodpowiedni olej tzn zbyt rzadki?

proszę o radę. z góry dziękuję.

Opublikowano

Witam czy ktoś montował siłownik skręcania do przedniej osi napędzanej nie wyposażonej w uchwyt do tego siłownika. Czy przyspawanie tego ucha będzie odpowiednio trwałe i czy nie uszkodzi obudowy mostu przez jego przegrzanie w tym miejscu.?

Opublikowano
witam. Chciałem się spytać bo mój ursus podczas jazdy drogą jest nadsterowny tzn cięzko jest utrzymać żeby jechał prosto.

ma wymienione servo i pompkę od wspomagania czy tego przyczyną może być że wlałem nieodpowiedni olej tzn zbyt rzadki?

proszę o radę. z góry dziękuję.

olej nic do tego niemaa, do serwa musi byc zadki olej, jelsi go nosi po całej ulicy to musisz ustawic zbirznosc kół

Opublikowano
Witam czy ktoś montował siłownik skręcania do przedniej osi napędzanej nie wyposażonej w uchwyt do tego siłownika. Czy przyspawanie tego ucha będzie odpowiednio trwałe i czy nie uszkodzi obudowy mostu przez jego przegrzanie w tym miejscu.?

O ja też mam podobny problem,otóż ja też nie mam takiego mocowania do siłownika,ale ktoś mi mówił że można do mojego serwa tzn. do tego wąsa od serwa zamocować jedną strone siłownika a drugą do wąsa przy kole.Tylko nie wiem co dalej?Orbitrol,czy jak?Jakoś trzeba węrze od siłownika do czegoś podłączyć? :P

Opublikowano

jeśli chodzi o zbierzność to jak mierzyłem to koła są dobrze ustawione. A czy tego że są luzy może być spowodowane że przeguby mocowane na drążku od serwa te które są przy kołach są już dość zniszczone?

Opublikowano
jak przeguby mają luz to sie w czasie jazdy zbieznosć przestawia

Więc w pierwszej kolejności należałoby wymienić przeguby a następnie ustawic zbieżność.Przynajmniej ja bym tak zrobił. :)

Opublikowano

jeszcze zprawdz luzy na zwrptnicach bo ja jak tak miałem na zwrotnicach to tez mnie miotało a kilkanasie lat temu przez takie cos to 385 z pełnymi przyczepami z burakami tir jechał z na przeciwka znajomy odbił kierownica troche na prawo i zaczeło miotac i na boka ciagnik wywaliło z przyczepami

Opublikowano

Tak na poważnie to ja też kiedyś regenerowałem serwo i jakoś szalonej różnicy nie zauważyłem.Przy okazji należałoby zmienić pompke.Wiem,że niektóre ciągniki tzn. do serwa bezpośrednio można zamontować siłownik bez jego demontażu.A czy wymagany jest dodatkowo orbitrol to nie wiem.Ten temat będę dokładniej przerabiał zimą i dokładnie się spytam mojego mechanika.

Opublikowano

No zrobić to napewno zrobie,ale jak pisze to zimą jak będzie więcej czasu. <_< Dziewięćsetka musi wytrzymać jeszcze jesień poza tym mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia a na nowego to mnie jeszcze nie stać. ;)

Opublikowano

serva to badziewie ze nie wiem ja załozyłem przed zniwami nowe zobaczymy jak długo wytryma bo ostatnie to dwa lata chodiło i sie zaczeło lac a serwo nie powinno lusów dawac a luzy na zwrotnicy tu p[odlewaruj albo nawet nie tylko popchnij koło w bok i bedzie taki efekt jakby rozlecianego łozyska na piascie tylko ten luz bedzie widac tam gdzie takaka guma ta taka piuropuszowa albo podlewaruj i poruszaj kołem jas tak miałem i teraz wszystko ładnie jest a nawet jak i koncówki złe były to nie miotało go szedł dobrze te zwrotnice to tak robia przynajmniej ja tego doswiadczyłem

Opublikowano

Można chyba jeszcze dostać komplet serwo na orbitrol za około 2,5 k PLN. Przeróbka z serwo na orbitrol plus siłownik wymaga kliku zmian w osi przedniej. Lecz wiadomo że łatwiej naprawić siłownik niż te serwo rozbierać.

Opublikowano

gdy przód ciągnika na podnośniku podniosłem zobaczyłem że gdy kierownica jest sztywno to ta łapa od serwa do której są mocowane przeguby kręci się troszkę tzn łapa ta od serwa porusza się a co za tym idzie koła skręcają lekko a widełki od serwa co łączą drążkami kierownicę nie porusza się. Chyba to tak nie powinno być? mam to serwo na gwarancji to jak to jest oni wymieniają na nowe czy trzeba zostawić i potem będą naprawiać serwo??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v