Skocz do zawartości
Bartmk

Puszka obok alternatora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Puszka
Bartmk    0

Zastanawiam się co to za puszka w zetorze 7211 znajduje się za alternatorem obok pompy wody są tam podłączone przewody wygląda jak by była wkręcona w blok. Oddałem alternator do naprawy i myślę że wszystko będzie ok. A ogólnie jakie powinno być ładowanie min 13.8 max 14.4 ? sprawdzałem to mam max ok 12.2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

a te kable były podłączone do alternatora ładowanie powinno być być koło 14v no tak do 14,5v maks, małe może być albo szczotki, albo regulator, awentualnie diody szwankują ale jak dałeś to facet ci sprawdzi czy jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Aha ok dzięki za odpowiedź myślę że tak jak kolega mówił wcześniej że ta puszka dotyczy licznika.napięcie sprawdzałem na akumulatorze przy uruchomionym silniku ze światłami bez i na dużych obrotach.Jak zrobie to dam znać bo nie dostałem jeszcze alternatora może dzisiaj będzie gotowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Ta ,puszka" jak piszesz to prondniczka do obrotomierza i motogodzin

 

Pisze się prąd a nie prond...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Panowie problem nie znikł alternator jest ok co może być? Kontrolka od ładowania świeci się ładowania nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    190

zobacz czy dochodzi prąd do alternatora na wzbudzenie jeden z cienkich kabli, przed uruchomieniem, po włączeniu stacyjki powinie dochodzić prąd na wzbudzenie alternatora


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    183

Jeżeli kontrolka świeci to prąd wzbudzania dochodzi.

Sprawdź z jaką prędkością kręci się ten alternator,może coś z paskami.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Oryginału, to chyba ciężko będzie. Kupiłem jakiś czeski w sklepie gdzie najczęściej kupuję i dokładnie kosztował 37zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

ja to sie zaopatrzylem w oryginalny alternator na auto-zlomie za 20 zl-ten sam jest w skodzie faworit.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    15

Może ktoś pomoże .Jest problem z ładowaniem w 7211.Nie pali się kontrolka od ładowania .Sprawdziłem szczotki są dobre więc wymieniłem regulator i pomogło.Zapaliła się kontrolka i po odpaleniu zgasła normalnie. Pomyślałem że wszystko jest dobrze ale po pracy na światłach akumulator się rozładował a dzisiaj sytuacja wróciła do stanu poprzedniego tzn kontrolka w ogóle się nie świeci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    15

Problem w tym że nie zmierzyłem zaraz a teraz już nie ma co mierzyć .Regulator jest do wymiany .Podobno światła świeciły słabo jakby tego ładowania nie było.Czy w tej sytuacji kupiłem uszkodzony regulator czy winny jest alternator a konkretnie diody.Połączone wszystko jest dobrze,Poprzedni regulator był od nowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Mogło tak być(felerny regulator), bo nie spotkałem regulatora uszkodzonego przez alternator - reklamuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    15

Z reklamacją problem ,bo "mogło być tysiąc powodów że regulator się uszkodził" ,trzeba zaświadczenie z zakładu który montował regulator.Fajnie ,jestem 50 zł do tyłu.Ale dzisiaj znalazłem u siebie regulator od poloneza stary typ mechaniczny i zamontowałem i działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez matix0x
      Witam!
      Mógłby ktoś wstawić zdjęcia przymocowania oraz lokalizacji czujników sprzęgła drugiego stopnia, ręcznego, stopu w zetorze 7211. Z góry wielkie dzięki.
    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
    • Przez Cooler1427
      tak jak w temacie , problem polega ze pokazuje pelen bak.  mimo ze jest faktycznie np 50%
       
      zegar wymieniony na nowy, pływak tez nowy po w starym styki pogniły, instalacja  cala i niema prawdopodobnie przebicia. na schematach elektrycznych znalazłem ze pomiędzy pływakiem a zegarem na desce w wiązce pod kierownica jest przekaźnik.  
      wie ktoś jaki to typ?
       
       możne on zwalił się i to przyczyna ;/
       
      mógłby ktoś podrzucić schemat elektryczny dokładny , albo jakiś skan? ,byłym wdzięczny...

    • Przez Damianursus30
      Witajcie! 
      Jestem szczęśliwym posiadaczem Zetora 7011
      Kupiłem go niedawno i mianowicie chciałbym dojść do ładu z zegarami.
      1. Obrotomierz dochodzi max do 500 obr i dalej nic. A później albo opada i nic,albo wskazówka skacze ale tylko w przedziale "0-500 ". Mth nie nabija. A z racji tego że napęd jak i licznik sporo kosztuje chciałbym żeby ktoś mi powiedział co mogę z tym zrobić.
      2.Wskaźnik paliwa nie działa. jak przekręcę kluczyk to poziom paliwa idzie od razu 4/4.. Kontrolka paliwa też nie działa
      3.Wskaźnik temperatury wody też nie działa.Wymieniony czujnik i to samo co w przypadku paliwa pokazuje od razu max.
       
      No i właśnie to co zepsuło mi się wczoraj czyli chciałem odpalić Zetora, coś pyknęło i włącznik przestał działać . Pali tylko na zwarcie, wciskam przycisk i nic ;c
       
      Potrzebuje waszej pomocy, ponieważ Zetora mam od niedawna i nie mam pojęcia za co się wziąć
       
      Z góry dzięki
×