Bartmk

Puszka obok alternatora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bartmk    0

Zastanawiam się co to za puszka w zetorze 7211 znajduje się za alternatorem obok pompy wody są tam podłączone przewody wygląda jak by była wkręcona w blok. Oddałem alternator do naprawy i myślę że wszystko będzie ok. A ogólnie jakie powinno być ładowanie min 13.8 max 14.4 ? sprawdzałem to mam max ok 12.2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a te kable były podłączone do alternatora ładowanie powinno być być koło 14v no tak do 14,5v maks, małe może być albo szczotki, albo regulator, awentualnie diody szwankują ale jak dałeś to facet ci sprawdzi czy jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Aha ok dzięki za odpowiedź myślę że tak jak kolega mówił wcześniej że ta puszka dotyczy licznika.napięcie sprawdzałem na akumulatorze przy uruchomionym silniku ze światłami bez i na dużych obrotach.Jak zrobie to dam znać bo nie dostałem jeszcze alternatora może dzisiaj będzie gotowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Ta ,puszka" jak piszesz to prondniczka do obrotomierza i motogodzin

 

Pisze się prąd a nie prond...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Panowie problem nie znikł alternator jest ok co może być? Kontrolka od ładowania świeci się ładowania nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

zobacz czy dochodzi prąd do alternatora na wzbudzenie jeden z cienkich kabli, przed uruchomieniem, po włączeniu stacyjki powinie dochodzić prąd na wzbudzenie alternatora


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

A jeżeli nie dochodzi to co dalej? może być coś od stacyjki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Jeżeli kontrolka świeci to prąd wzbudzania dochodzi.

Sprawdź z jaką prędkością kręci się ten alternator,może coś z paskami.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Aha. A ogólnie można dostać oryginalny, Czy jakiś zamiennik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Oryginału, to chyba ciężko będzie. Kupiłem jakiś czeski w sklepie gdzie najczęściej kupuję i dokładnie kosztował 37zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

ja to sie zaopatrzylem w oryginalny alternator na auto-zlomie za 20 zl-ten sam jest w skodzie faworit.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Może ktoś pomoże .Jest problem z ładowaniem w 7211.Nie pali się kontrolka od ładowania .Sprawdziłem szczotki są dobre więc wymieniłem regulator i pomogło.Zapaliła się kontrolka i po odpaleniu zgasła normalnie. Pomyślałem że wszystko jest dobrze ale po pracy na światłach akumulator się rozładował a dzisiaj sytuacja wróciła do stanu poprzedniego tzn kontrolka w ogóle się nie świeci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Problem w tym że nie zmierzyłem zaraz a teraz już nie ma co mierzyć .Regulator jest do wymiany .Podobno światła świeciły słabo jakby tego ładowania nie było.Czy w tej sytuacji kupiłem uszkodzony regulator czy winny jest alternator a konkretnie diody.Połączone wszystko jest dobrze,Poprzedni regulator był od nowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Mogło tak być(felerny regulator), bo nie spotkałem regulatora uszkodzonego przez alternator - reklamuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Z reklamacją problem ,bo "mogło być tysiąc powodów że regulator się uszkodził" ,trzeba zaświadczenie z zakładu który montował regulator.Fajnie ,jestem 50 zł do tyłu.Ale dzisiaj znalazłem u siebie regulator od poloneza stary typ mechaniczny i zamontowałem i działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj