Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sebaal123
Opublikowano

Niedawno kupiłem renie z kabiną TX więc mogę Ci powiedzieć czym się różni. W TX jest klimatyzacja, 2 wskaźniki poziomu paliwa (główny i rezerwowy), elektroniczny prędkościomierz i obrotomierz, (po naciśnięciu odpowiedniego przycisku pokazuje Ci jakim biegiem jedziesz lub obroty wałka WOM), nie wiem czy EHR (u mnie akurat jest), obracane siedzenie (pochyla się, obraca, ustawiasz jak ma się dostosować do wagi osoby siedzącego), roleta zasłaniająca promienie słoneczne, popielniczka, zapalniczka, tylne światło w kabinie, boczne światło w kabinie, pokrętło od świateł i kierunkowskazów takie jak w R. Megane, spryskiwacz, dużo kontrolek na desce rozdzielczej, gniazdko euro, światła awaryjne, kontrolki świecy żarowej, załączenia przedniego mostu, świateł mijania i drogowych, komplet halogenów z przodu i z tyłu. Sporo tego jest :)

Opublikowano

@sebaal123 mój wybawicielu. :) Który przycisk trzeba nacisnąć od tego obrotomierza aby pokazały sie obroty? Wiesz po co tam jest umiejscowiona taka kontrolka i o czym alarmuje? TZ ma kabinkę na amorach, może mieć skrzynię 24/8( rewers Eh, 3 półbiegi pod obcz.). Ten obrotomierz czy EHR był dostępny w TZ i TX, w opcji pewnie, bo niektóre mają a inne nie. Była jeszcze wersja w 2 modelach - 120.54 i 155.54, która była siwa i miała wszystko. :) A i TZki mają też błotniki z przodu i poszerzane z tyłu.

Opublikowano

nie wiem co maja blotniki d owyposazenia kabiny?

jesli chodzi o kabiny w wersji nectra to roznicqa jest w obszyciu fotela skora, wiecej zmian nie zauwazylem

TX tez ma ammo

TS to kabinka najbiedniejsza, otwierana tylko z lewej

Opublikowano

czyli w kolejnosci od najlepszego wyposarzenia to 1 miejsce to tx, 2 tz, 3 ts tak ?? i jak sie sprawuja te ciagniki z elektryka ( chyba tx ), jakichs awarii nie ma ?? pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Seria .14 była produkowana w latach '80, następcami modeli serii .14 są modele serii .54 produkowane w latach '90. Różnią się mocami, wyglądem maski, promieniem skrętu (.14 - 12m, .54 - 10m) i pewnie innymi szczegółami i poprawkami.

 

Seria .34 to ciągniki mniejsze od .54, produkowane także w pierwszej połowie lat '90

 

Najlepiej porównaj sobie parametry na konedata.net

Edytowane przez Maryush

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v