Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów. Poszukuje informacji na temat ciągnika Deutz Fahr Dx 3.60, jaka moc, jakie lata produkcji, wyposażenie i jeśli ktoś z Was posiada taki traktor to proszę o opinie.

 

koledzy znalazłem już dane techniczne, ale proszę o opinie

Opublikowano

tak, różnie podają 60-65 koni mnie akurat interesują teraz opinie na temat tego traktora w opcji 4x4

 

Tak się składa,że posiadam dx 3,90 troche większego jak twój. Bardzo przyjemny ciągniczek, mało pali i przez cztery lata jak go mam wiele do niego nie dołozyłem. Plusem tego ciagnika jest jego silnik chłodzony powietrzem prosty w budowie i nie trzeba zalewać płynu. Mój już troche kopci z odmy i przydało by się wymienić pierscienie, ale jeszcze ma siłę.W zimę troche ciężko pali bo ma słabe sprężanie, ale na to znalazłem sposób. Twój ma troche mniejszy silnik przez co powinien byc oszczędniejszy. 3,60 ma skrzynie 40 w moim jest skrzynia 30 ale i tak starczy, jak cos to pytaj

Opublikowano

Mam Deutz-Fahr 3,65 4x4 rocznik 89 ma 69KM i skrzynie 30km koła tył 16,9x30 przód 12,4x24 zima wolno kręci roarusznik pozatym wspaniały ciągnik polecam

Opublikowano

Mam Deutz-Fahr 3,65 4x4 rocznik 89 ma 69KM i skrzynie 30km koła tył 16,9x30 przód 12,4x24 zima wolno kręci roarusznik pozatym wspaniały ciągnik polecam

 

tak mnie zastanawia kolega pisze ze tylne gumeczki to 16.9/30

skoro seryjnie są montowane 16.9/34 tak bynajmniej pisze na konedacie

wiec jak to sie ma do rzeczywistości zgrywa sie przód z tyłem

ciakawi mnie to bo rozgladam sie za takimi małymi i na jednym widziałem tyle 30 a na drugim 36, przedzik tten sam rozmiar 24 i to w tym samym modelu DX 3.50 jak to rozumiec ????????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v