Skocz do zawartości

Renault 133.54 problem z podnosnikiem! Ehr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Opisz dokładniej co się stało. Od kiedy masz ten ciągnik? Może przestał działać po tym jak używałeś przycisków na błotniku i trzeba zrobić tylko procedurę odblokowania?

Opublikowano

Nie dawno kupilem ciagnik.. Mial on zjebany jeden z tych zaworow ktore sa z tylu nad podnosnikiem... Gosc ktory sprzedawal ciagnik mial jeszcze 2 zmienilismy ten zawor i chodzilo na blotniku a nie sprawdzilismy w ciagniku i on obiecal kupic ten zawor i kupil ale teraz da sie tylko podnosic na blotniku a tam w ciagniku nic nie dziala.. A jak sie to odblokowuje? Mam pierwszy ciagnik z EHRem a w poblizu nie ma nikt takiego

Opublikowano

Witam wszystkich. Nie chcę zakładać nowego tematu więc podpiełem się tu. Mój problem polega na tym iż kontrolka ehr miga i nie działa podnośnik.Działa tylko na błotniku.Jakby ktoś miał wiedzę gdzie szukać awari byłbym wdzięczny.

Opublikowano

Wcześniej było ok całą wiosnę chodził z agregatem uprawowo-siewnym i nic się nie działo.Wczoraj wyłaczyłem prąd na noc i dziś działa bez problemu.Ale im tak muszę dojść co było przyczyną bo może znów to sie zdarzyć w nie odpowiednim czasie.

Opublikowano

jesli kontrolka na panelu miga oznacza to błąd, brak styku lub cos, w moim był lekko przetarty kabel od elektrozaworu i to powodowało krotkie spiecie i zaraz mrugała kontrolka , a jesli swieci światłem ciągłym , to podnośnik wymaga resetu j.w

Opublikowano

z tego co ja wiem to tylko te elektrozawory znajdujace sie z tyłu powyzej gniazd hydraulicznych wystaja naprzeeciw siebie w lewo i prawo, ja miałem własnie taki problem było przetarte, a niewiedziałem, zrobiłem podejscie tylko do tych elektrozaworów, mase z obydwu spialem razem, a na plusowe zaciski dałem prad z wylacznika jak od kierunkowskazu czyli ( I 0 I ) podnosnik działał na tyle aby skonczyc talerzowanie, pozniej znalazłem przyczyne

Opublikowano

jesli kontrolka na panelu miga oznacza to błąd, brak styku lub cos, w moim był lekko przetarty kabel od elektrozaworu i to powodowało krotkie spiecie i zaraz mrugała kontrolka , a jesli swieci światłem ciągłym , to podnośnik wymaga resetu j.w

 

A jak się robi przy nich reset?

Opublikowano

reset polega na przekreceniu tego pierwszego pokrętła w strone "A" , i lub drugiego tez w strone "A" az do klikniecia"..mam nadzieje ze zrozumiałes sam miałem problemy zanim pojąłem działanie panelu

Opublikowano

Witam, ja też mam problem z ehr w moim renault 155.54 z 92r. Mam go niecałe 2 lata i wszystko było ok do momentu gdy pękły mi widełki w skryzni biegów w lipcu. Po wymianie widełek ehr zaczął się dziwnie zachowywywać tzn, po odpaleniu chodził normalnie ale po pół godz pracy przestał reagować. Nie dało się podnieść ani opuścić ani w kabinie ani na błotniku. Wymiana oleju nic nie dała. Wymiana pompy też nie (w pewnym momencie wszystko przestało działać nawet wspomaganie i przedni tuz). Mimo wszystko po wymianie pompy zaczął chodzić trochę lepiej, tzn czasem się zawiesił ale ogólnie mało używałem ciągnik i właściwie nie posługiwałem sie ehrem. Problem pojawił się znowu teraz w listopadzie tzn po kilku godz orki ehr znowu świruje, ciągnik ma problem zwyrwaniem pługa z ziemi, wolno opada i podnosi.. Elektrozawory z tyłu chodzą moim zdaniem poprawnie, tzn po podłączeniu "na krótko" podnosi i opuszcza błyskawicznie. Wiem, że mechanik podczas remontu rozłączył jedynie dwie kostki pod kabiną (u mnie takie białe okrągłe które z resztą były błyszczące, nie zaśniedziałe). Powiem jeszcze, że Renia śpi na dworze i kilka razy zapomniałem zamknąc bocznego okna i ehr troche zamókł, ale jeszcze go nie rozkręcałem. Co robić?Szlag mnie trafia, Aha, mam wrażenie, że bardzo grzeje się w nim olej hydrauliczny bo po 3 godz pracy nie można dotknąć tych rurek przy elektrozaworach, poza tym słychać że tam coś brzęczy ale nie są to elektrozawory, bo po kolei je rozłączyłem a brzęczenie nie ustąpiło. Pomocy

Opublikowano

Mam pytanie Renault 155.54. Ehr na zimnym ciagniku dziwnie działa tzn. sam delikatnie podnosi, opuszcza lub nie chce do Końca opuścić. Trzeba cofnąć pokrętła i jest ok. Tak jest przez kilka razy po podniesieniu do góry. Po kilku urazach działa normalnie. Co może być przyczyną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v