Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotr301976

schemat bieów w MF698t

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF698T
piotr301976    0

Witam! Mam prośbę , czy mógłby ktoś opisać jak działają te trzy dzwignie od biegów w tym ferdku bo nie ma na nich żadnych rysunków, w moim małym 255 jest chociaż rysunek na gałce a tam kicha :( mam zamiar kupić MF 698t i jak sprzedający go odpali chciałbym nim ruszyć ale nie miałem nigdy z takim do czynienia, będe wdzięczny za jakiś schemat czy rysunek i jeszcze jedna rzecz na co zwrócić uwagę przy zakupie

Edytowano przez piotr301976

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Witaj tak się składa,że posiadam taki model ale bez turbo. Pierwsza wajcha od lewej jest od zmiany biegów(w lewo i do przodu-wsteczny, do tyłu-jedynka, w prawo do przodu-3, na dół-4) Druga wajcha to przyspieszacz do przodu szybszy półbieg do tyłu wolniejszy. Trzecia wajcha jest to reduktor do przodu terenowe do tyłu szosowe(do siebie-taka moja interpretacja jak się siedzi na siedzeniu). Jak będziesz kupował to sprawdź hydraulikę to podstawa, czy załącza się przedni napęd(tam jest załączany hydraulicznie), wom pod obciążeniem, tylny podnośnik pod obciążeniem(czy płynnie podnosi, nie szarpie), nagrzewnica czy działa, elektryka,no i najważniejsze moim zdaniem-serce (silnik)czy nie wywala oleju do wydechu,czy nie ma przedmuchów, zajrzyj do chłodnicy przy wyłączonym silniku czy nie ma plamek oleju w płynie chłodniczym. To tak z grubsza. Jak pomogłem to się cieszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

Dzięki wielkie kolego :) będę teraz wiedział na co patrzeć , bo gdy dojdzie do kupna to i tak pojadę z mechanikiem ale podstawowe oględziny mogę zrobić sam bo po co płacić mechanikowi za stracony czas jak coś będzie widoczne na pierwszy rzut oka. ten MF to 86r nie malowany i wydaje się że na pierwszych oponach bo są prawie łyse , brak tapicerki na boczkach i tylnej szyby a tak to wizualnie wygląda nie źle tylko nie można było opalić bo nie było właściciela tylko można było na sucho obejrzeć ,ceni go ok 31000, ma przebieg niby 6500 z groszami tak wskazuje licznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jankes84    0

Ja kupiłem ten sam rocznik ale za 18 tysi, silnik do remontu-już zrobiony, pompa zębata do wymiany-już zamówiona, poza tym ogólne przepatrzenie, elektryka, czujniki, filtry oleje. Ale wydaje mi się ,że dobrze kupiłem. Teraz tylko zamontowanie pompy i do roboty, ogólny koszt zamknął się w kwocie 21000 zł. Chyba do brze kupiłem:D????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Lepiej kupić ciągnik do remontu i zrobić go samemu niż kupić remontowany. Handlarze tną po kosztach i robią tak żeby tylko sprzedać a przy okazji za odpicowany nieźle pociągną (kasy).

 

Czy dobrze kupiłeś - okaże się w praktyce. Ale cena na tyle niska, że nawet w razie jakiejś ukrytej wady, i tak raczej będziesz do przodu (Ceny tych ciągników to zwykle ok. 30 tys)

 

Sąsiad kupił jakieś 3 lata temu 698T za 22tys. z silnikiem do remontu. Dolożył koło 5 tys. i do tej pory śmiga bez żadnych problemów.

 

Także życzę powodzenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Aktualnie w ciagnik wsadzone 7tyś. nowe opony z przodu koszt naprawy głowicy plus pompa zębata, tarczki womu, oleje itp.Wszystko narazie działa, za wyjątkiem- no właśnie działał podnośnik a po remoncie przestał podnosić. Tzn. podnosi ale bez siły, jak się stanie na cięgła to opuszcza a potem podnosi do góry, ale bez siły, co może być za przyczyna???? Wcześniej działał ok???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darko    0
Napisano (edytowany)

jankes84 napisałem już na drugim forum

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/33975-walek-przekaznika-mf-690/page__gopid__653606#entry653606

 

a przyczyna jest ta pierwsza zawór ciśnieniowy jest otwarty bo go nie dociska dźwignia możesz ją wyczuć ręką przez okienko prawe u góry po prawej stronie

 

pozdrawiam

Edytowano przez darko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Wielkie dzięki Darko bardzo mi pomogłeś kolego, wiszę ci flaszkę, wszystko działa na zicher.

 

Wielkie dzięki Darko bardzo mi pomogłeś kolego, wiszę ci flaszkę, wszystko działa na zicher.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darko    0

jankes84 ja mam gorszy dylemat bo mf złożyłem wszystko działa tylko teraz przy sprzątaniu znalazłem podkładkę ze skrzyni chyba jakaś dystansowa między wałkami fi 19mm w środku i 32mm na zewnątrz.

 

co mówisz rozkręcać od nowa czy nic się nie stanie ????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Hmm, nie mam pojęcia, ale pamiętaj,że jest to skrzynia, więc może trochę biedy ta podkładka narobić. Nie chcę doradzać, ale ja bym rozkręcał jeszcze raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Najlepiej w miare szybko:D W prawo i do przodu, tak jak 3 w samochodzie(normalnym samochodzie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×