Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak właśnie się dzieje. Nie dzieje się tak zawsze ale ostanio jechałem parę km po siano i jak już wracałem podczas zdjęcia nogi z gazu by wrzucić wyższy bieg usłyszałem i poczułem jak się włącza napęd rozłączył się w chwili gdy ciągnik zaczoł ciągnąć :blink:. Dzieje się to w momencie gdy ciągnik zwalnia. Jest jakiś przekaźnik bo bezpiecznika nie ma żeby rozłączyć na stałe??

Opublikowano

ja na twoim miejscu skontaktował bym się z serwisem bo ma dłuższą metę to może coś poważniejszego siąść u mnie w okolicy miał facet w emce problem z instalacja jakieś pierdoły nie zainteresował się nie przycisnął serwisu jak był na gwarancji i 3 miesiące po gwarancji zapłacił 16 tysięcy za wymianę całej elektryki bo się spaliła...

Opublikowano

Skontaktowałem się i serwis pierwszy raz z czymś takim się spotkał. Serwisant sprawdza i ma oddzwonić. Niestety nie da się odłączyć jakimś bezpiecznikiem napędu na stałe bo się awaryjnie włączy na stałe

Opublikowano

ooo tylko ci się wydaje nawet jak jest na gwarancji to diler rzadko kiedy bez problemów to załatwi a najlepsi agenci są w rol-bracie u nich to wszystka jest wina rolnika i tyle

Opublikowano (edytowane)

Patrzyłem u siebie, jednak nie ma żadnego przekaźnika lub bezpiecznika więc jednyna opcja to odłączenie jakiegoś kabelka od elektrozaworu który steruje włączniem i wyłączniem, ale wtedy byś napędu nie miał tylko pytanie gdzie to jest? A on to sie może jakimś cudem włącza jak sie sprzęgło naciska, bo w miejscu tego nie wyczujesz a jak jedziesz to już inna sprawa

Edytowane przez kamil496
Opublikowano

Temat dawno nikt nic nie pisał ,zapytam czy te typy tak mają czy coś może się zepsuć ,5090 M ma 3 lata dzieje się to właściwie od nowości ,jak zapalisz nic nie buczy czy stuka ,jednak jak gasisz silnik to dzieje się jakoś twardo jakby był to rozklekotany stary złomek

Opublikowano

jak twardo i nagle staje to znaczy że dobra kompresja :) Co możesz powiedzieć o tym janku, jestem właśnie na kupnie tylko 6095MC ma coś lepszego od zwykłej M czy bardzo różnicy nie ma.

Opublikowano

To nie kompresja mam jeszcze MF i FT i te jakoś spokojniej się zatrzymują po prostu ciszej,może odezwie się ktoś kto ma 5090 M albo podobny model i napisze czy u nich to tak jest ,awaria to po 1000 mtg pasek pękł ale to wina że olej gdzieś górą silnika sprężarki zalewał go ,był u mechanika i widzę po roku znowu tam ma mokro ale nie tak mocno jak przedtem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v