Zaloguj się, aby obserwować  
daniel15

zetor forterra

Polecane posty

daniel15    0

witam mam problem niewiem jaki model forterry wybrać 11441 czy 11741 z używanych z lat 2004/5 ? :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994szymon    15

zależy co chcesz nim robić, bo niewiem jaka ci jest moc potrzebna

 

P.S.

Ja nigdy nie kupiłbym Zetora(one mają taki apetyt że głowa mała :lol: )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tiger3952    8

No ja bym ci forterry nie polecał. Sam mam zetora 5340 dobrze się sprawuje ale z opinii użytkowników forterry słyszałem że nie są to zbyt udane ciągniki ale nie mam takiego ciągnika więc nie mogę o nim dużo powiedzieć. Jeśli już byś kupował to jeżeli maiłby to być główny ciągnik to weź mocniejszą. Zapas mocy zawsze się przydaje. Ale pomyśl jeszcze nad innym cięgnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcoWzu    4

bierz 11441....ja jeszcze nie miałem awarii i wcale tak dużo nie pali...zapytaj się kogoś kto ma JD to zetor wcale tak tragicznie nie wypada....


Dopóki jesteś młody Bóg troche dał urody rozkładaj pannom nogi.....i nie wstydź tego sie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja może sie dołacze do tematu znajomy ma roczną forterre 115,i ma duzy problem.a mianowicie gdy go kupił na jesień ciagnik pieknie pracuje w orce i agregacie,ale postanowił wymienić w nim oleje i filtry bo kupił go jako używanego(2009 rok jeszcze 6 miesiecy na gwarancji) po wymianie filtrów i olej przejechał sie i wstawił traktor do garażu na zime ,i od 3 tygodni próbuje go zapalić i albo zapala z 5 razu albo wogule,na zaciag też nic nie daje.Gość z serwisu łapie sie za głowe,wstawił nową pompe paliwową wszystkie filtry i przewody wymienił i ciągnik nadal nie pali,a rozrusznik kreci tak ze sie chce zapalić. W czym może być problem,uprzedzam że nie jest on napewno zapowietrzony .Po ciężkim zapaleniu za ok 6 razem ciągnik działa normalnie po zgaszeniu od nowa to samo.


Mocy dostarczają: -Massey Ferguson- & -Case- & -U-R-S-U-S-!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    42

pali dużo, czy nie dużo to bardzo względne pojęcie ;) wszystko zależy jakie prace wykonywane są ciągnikiem i z jakim sprzętem jest zagregowany, bo np. jeśli ponad 100 konny zetor będzie współpracował z z kultywatorem o szerokości 2m lub z kosiarką o szerokości 1,65m to spalanie przeliczone na jednostkę powierzchni pola będzie dość wysokie, ale jeśli będzie współpracował z optymalnie dobranymi do mocy maszynami, to wtedy spalanie wyjdzie na bardzo przyzwoitym poziomie. Nie bójmy się ZETORA, to dobry ciągnik. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to dlatego np forterry 125 sie czesto psują ponieważ tam jest 4 cylindrowy silnik i tak wyżyłowany ze ma 120 KM gdyby miał 6 cylindrów to by napewno było mniej awari ale no coż kosz kosztem czegos :D

Ja kupiłem w listopadzie nowa forterre 90 Km i jak narazie jestem zadowolony pojedzie w pole to zobacze na co stac zetorka :D ale jak narazie spisuje sie bardzo dobrze ;]

zapraszam na mój kanał youtube :

http://www.youtube.com/user/NowyBorek?feature=mhum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarut85    0

Witaj kolego. uwierz na slowo ze forterra i proxima z ciagnikami niemaja wiele wspolnego. to sa poprostu zabawki ''ciagniki dla majsterkowiczow''. to nie sa juz te stare niezniszczalne zetory. chyba ze zrobisz nim z 200 godz na rok to sie nadaja ale jak maja robic tak jak u nas ponad 1,5 tys to niebedziesz zadowolony. Pozdrawiam i zycze Rozsadnego zakupu bo wydajesz kupe kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotorek    3

Witam mam forterre 11441 z 2008 roku użytkuje ją od nowości i jestem z niej zadowolnony jak narazie nie sprawia żadnych problemów, a co do zużycia paliwa nie jest źle. Z odpaleniem w zime nie ma żadnych problemów.

 

Witam mam forterre 11441 z 2008 roku użytkuje ją od nowości i jestem z niej zadowolnony jak narazie nie sprawia żadnych problemów, a co do zużycia paliwa nie jest źle. Z odpaleniem w zime nie ma żadnych problemów.

 

Witam mam forterre 11441 z 2008 roku użytkuje ją od nowości i jestem z niej zadowolnony jak narazie nie sprawia żadnych problemów, a co do zużycia paliwa nie jest źle. Z odpaleniem w zime nie ma żadnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

Uwierz mi, że zakatujesz. Wiem bo posiadam zetora 5211 i uważam go za naprawdę udany ciągnik, ale niezniszczalny to on nie jest. Sam nosze się z zamiarem zakupu zetora forterry 90 KM. Myślę, że to w miarę dobry stosunek ceny do jakości(choć trochę gorzej z wyposażeniem, a naoglądałem się już trochę ciągników w przedziale cenowym do 170 tys.

 

Uwierz mi, że zakatujesz. Wiem bo posiadam zetora 5211 i uważam go za naprawdę udany ciągnik, ale niezniszczalny to on nie jest. Sam nosze się z zamiarem zakupu zetora forterry 90 KM. Myślę, że to w miarę dobry stosunek ceny do jakości(choć trochę gorzej z wyposażeniem, a naoglądałem się już trochę ciągników w przedziale cenowym do 170 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Kolego.. ja myślę że 11741 lepiej wziąć Ponieważ jest mocniejsza o kilka koni i nie jest tak wyżyłowana-6cyl. Z tym zalęży jeszcze.. Bo jak bedziesz lał gorszej jakości paliwo do 6cyl to tam są strasznie drogie Pompo-wtryskiwacze. :) Tak więc lepiej wziąc 11741 bo jest mocniejsza, nie wyżyłowana aż tak, i bedzie miala lżej niz 11441 :) ale jak 11441 jest dla ciebie odpowiednia mocą- bedzie zapas to weś 11441 bo jest bardziej popularna pośród ludzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

@szarut85 Te zabawki to po 150tys chodzą i do tego jeszcze tyle palą że głowa mała :lol:

A tak na serio to w moich stronach jest sporo zetorów i nigdy od żadnego użytkownika złego słowa nie usłyszałem a ja bym bardziej postawił na ten wyżyłowany silnik 11441 dlaczego... bo ten 6 cyl. już może mieć apetyt napaliwo...

Edytowano przez mister

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

@mister.. Ten silnik jak jest odpowiednio obciążony to spalanie nie wychodzi Takie wielkie. Tyle ze nie mozna nim ciagac sprzetu z wielkim zapasam mocy-monotratcwo paliwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj