Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie TC zostaje choć w nim sa juz planowane tez zmiany , międzi innymi ma dostac kabinę od CSX. Wprowadzają serię CX5000, CX6000 oraz CX8000. Miejsze dwie serie mają zastąpić serię CSX która już wypada z produkcji. CX8000 to kontynuacja obecnej serii CX. We wszystkich tych modelach będę już nowe silniki z Ad Blue. Poniżej zamieszczam link opisujący nowości w kombajnach NH.

 

http://www.mechaman.nl/landbouwmechanisatie/home/nieuwsberichten/2010/december/spionagefoto-new-holland-cx6090-maaidorser/

Edytowane przez Tc56
Opublikowano

Ja nie miałem na myśli tej nowej kabiny na sezon 2011- bo w Płocku nowosci na kolejny sezon zaczynaja montować od września roku poprzedzajacego. Nowa kabina to najprawdopodobniej 2012 rok ale do końca jeszcze nikt dokladnego terminu nie chce podać. Jeśli wprowadzą do niego tą kabine od CSX to będzie to najlepszy kombaj w swojej klasie- takie jest moje zdanie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

CX'y maja celować w JD W i T oraz Tucano i Lexiona? Jednym słowem dawny CSX7000 będzie wyglądał po ludzku. biggrin.gif Dodatkowo Avero zyska konkurenta w postaci czteroklawiszowego NH z serii CX5000. wink.gif Oj się ciekawie zrobi na rynku. rolleyes.gif

Opublikowano

jeśli case z grupy agco i claas wprowadzi male kombajny z rotorem o mocy silnka 200 kM to naprawde bedzie ciekawie i jaka bedzie różnica ceny między tymi mocami silnika klawiszowy a rotor? to NH bedzie w tyle jak narazie to ma CR z 2 rotorami może już jest prototyp NH jedno rotorowy o mocy 200 kM kto wie?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

CR ma układ osiowy, tak jak Axial, a Tucano to hybryda. Wydaje mi się, że w kierunku hybryd będą się średnie kombajny rozwijać, z czasem hybrydę wyprze rotor, a hybryda wejdzie do maluchów. Mi najbardziej odpowiada układ hybrydowy, ponieważ łączy zalety niskiej energochłonności układu poprzecznego i wysokiej wydajności układu rotorowego. Niestety, ale chcąc skonstruować bardzo wydajne wytrząsacze, trzeba by zwiększyć znaczeni gabaryt kombajnu. Rotor ma do się siebie, że ma dużą powierzchnie separacji, w stosunku do objętości jaką zajmuje.

Opublikowano (edytowane)

czy ktoś wie jaką wydajność ma cx 5090 i jak ustawiacie sita i wiatr. jeśli ma ktoś jakieś doświadczenie z tym kombajnem to prosił bym o odp.

Edytowane przez zetorus7441

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilost
      Witam może ktoś coś o new Holland seria Tf czy Deutz Topliner głównie zboże i qq
    • Przez ramzesss
      prosił bym o wskazanie róznic miedzy tymi modelami ( są one 5 klawiszowe na dwóch bębnach) czym się różnią te modele bo nie ma informacji. Proszę o pomoc
      może ktoś posiada taką maszynę to niech się wypowie czy to warte uwagi względem tx64
    • Przez renovoltage
      Czy podczas pracy silnika bez włączonej sieczkarni powinien grzać się ten wałek od elektrosprzęgła  przez co i łożysko na zdjęciu, łożysko świeżo wymienione, temperatura jest wysoka że nie można złapać, najcieplejszy jest wałek z tej strony, od strony drugiego łożyska jest normalnie


    • Przez nojsze
      Witam wszystkich, 
      mam problem z NH TX 64 po załączeniu młocarni przestaje działać podnoszenie opuszczanie hedera, bez włączonego zespołu omłotowego wszystko działa .
      - oddałem alternator do naprawy - ładuje 13,8-14,5
      Proszę o pomoc.
    • Przez mate2132
      Witam mam taki problem z kombajnem Nh tx66  że prędkość  jazdy na 4 biegu pełnym gazie mam 18,5 km/h a gdy włączę młocarnie kombajn jedzie dużo szybciej bo 27km/h czy miał ktoś taki przypadek ? Czy da się to zmienić żeby jechać te 27 ale bez załączonej młocarni ? Kombajn z 1995r .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v