Deutz Fahr seria DX
-
Podobna zawartość
-
Przez MarcinWoos
Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
-
Przez hiper81
mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej...
Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika.
Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą.
ALE..
w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika.
Macie może wiedzę co to?
Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo.
https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
-
Przez asus921
Witam.
Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
-
Przez daizor
Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
Instrukcja do pobrania :
http://www.wrzucaj.com/518069