Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Ale orginalne som bardzo drogie :rolleyes:

 

Wiadomo, że za dobre rzeczy trzeba niestety zapałcić, ale tur do TL to strzał w dziesiątke idealny ciągnik do tura. Weź droższy, nie będziesz żałował :rolleyes:

Opublikowano
Ale orginalne som bardzo drogie :rolleyes:

podobno jak sie weźmie narpiew za dopłata osprzet (Joy u te uchwyty do Tura przy ciagniku) a za jakies 1 miesiac albo 2 Tura (tez za dopłata) To wychodzi taniej o kilka tysiacy (tak mi tata mówił)

Opublikowano

jednak 50 tys to za dużo, u mnie w okolicy diler NH montuje na swoich ciągnikach tury z firmy Metal-Fach i moim zdaniem ni sa takie złe chociaż to polska firma no i cena ok 20 tys,czyli zostaje jeszcze 30 tys ;)

Opublikowano
Tl100A jest naj najmniej awaryjnym ciagnikiem z rodziny ciagnikow New holland

ale caly czas czekamy na jego nastepce masie juz niedlugo ukazac

TL100 To podobno jest i bedzie bardzo awaryjny!!!

Ale juz TL100A jet to niebo a ziemia ;):P

Opublikowano
jednak 50 tys to za dużo, u mnie w okolicy diler NH montuje na swoich ciągnikach tury z firmy Metal-Fach i moim zdaniem ni sa takie złe chociaż to polska firma no i cena ok 20 tys,czyli zostaje jeszcze 30 tys ;)

 

ja jestem tego zdania ze lepiej kupić sobie stolla czy quicka na taki traktor jak NH TLA

 

moim zdaniem polskie tury maja za dużo stali na sobie a to jest zbędne obciążenie

Opublikowano

Jeden gospodarz ma u nas od wiosny właśnie TL100A. Miał wziąć na początku forterre 11441, ale jednak zdecydował sie kupić Nh. Bo podobno niższy, no i do koloru do drugiego nh (tm120), którego posiada.

Wierzcie lub nie, ale pożyczył od nas naszą obrotówkę 4x40 kvernelanda, i podobno miał ciężko, ale dawał radę. Jak twierdził - TL-ka ma znacznie lepsze opony od TM-a (rzadszy bieżnik) i w pługu szły prawie równo. Spalanie w orce = ok.11l/mtg

Początkowo myślałem, że jako główny nie dawał by rady, ale widząc jak znajomy skutecznie męczy swojego, myślę, że do gospodarstwa do 50 ha, mógłby być, pod warunkiem, że nie musiałby chodzić w ciężkim agregacie uprawowo siewnym.

Opublikowano

Godpodarstwo 200h. Ten traktor miałby by jako pomocniczy zamiast wysłużonej 912 z Ursusa. Miałby by byc przeznaczony głównie do transportu, siania nawozu, opryskiwacza i siewnika do kukurydzy. Alternatywną opcją jest zakup używanego Ursusa 1014, bo brak napędu to główna bolączka 912. Dylematem pozostają kwestie finasowe (jak zawsze.....)

Opublikowano

A ile tak łyknie TL-A na godzinę ciężkiej pracy?

 

A na polskiej stronie ukazał się już następca, ale niestety tylko suche dane techniczne, żadnych zdjęć i bardziej szczegółowych opisów; coś tam jest na stronie amerykańskiej ;)

Opublikowano

powiem tak kumpel ma tl90a 7 lat i nie ma zadnych awari nul!

linka się tylko od sthola przetarła!!!

całuje ten ciągnik bo tyle co on piachu turem na woził to szok! 3500 mtg i tulejki w turze wymieniał

 

najlepszy ciągnik w gospodarstwie z pośród 6...

Opublikowano

Użytkuje TL100 już 11 rok i były raptem 2 awarie które go na krótko unieruchomiły, rozrusznik i alternator. Zrobiłem też końcówki drążków do luz się duży zrobił i opony ścinało. W dalszej przyszłości czeka mnie wymiana siłownika od podnośnika bo lekko się poci. Ogólnie baardzo polecam wg mnie udany sprzęt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v