Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kaammil

Tylny most 3512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
3512

kaammil    0

Witam chciałem się zapytać jaki olej jest w tylnym moście w U3512?

Gdzie się go dolewa?

I czy jest jeden olej na cały most czy na każde koło oddzielne?

 

heh zadałem wiele pytań na tym forum o tego ursusa bo niedawno zakupił tata; )

I narazie uzyskałem wiele info o nim i muszę powiedzieć że tu panuje miła atmosfera; ]

(rzadko spotykane to jest niestety)

 

proszę mi powiedzieć coś na temat tego mostu.. z góry wielkie dzięki ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

matios34    1

No jaki jakiś przekładniowy zależy czy był zmieniany od nowości jak chcesz dolać a nie wiesz jaki to wymień cały na jakiś olej przekładniowy

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oryginalnie powinien być Agrol, a olej jest w całym tylnym moście skrzyni i zwolnicach razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


damian2132    0

nieprawda ze w zwolnicach jest razem tak jak pisze zenekc330 bo jest osobno.ja mam ursusa 3512 to wiem.olej sie dolewa korkiem kolo dzwigni zmian biegow jest tam nakretka na klucz 27 i trzeba odkrecic i dolac.do skrzyni wchodzi 42 litry i to jest razem z mostem .oryginalnie jest agrol taki powinno sie dolac ale litr kosztuje 9 zł wiec niektorzy dolewaja hipol bo one sie miszaja.do zwolnic jest osobno i wchodzi do kazdej po 1.5 litra.wokol zwolnic sa nakretki i tymi z boku sie sprawdza poziom a tymi na gorze sie dolewa i agrol albo hipol. niektorzy mysla ze zwolnice sa razem i jak maja przeciek na zimering kolo kola i po 2 miesiacach przestaje leciec to mysla zse sie samo naprawilo a tam braklo oleju i kilkaset motogodzin i po zwolnicy i duze koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzegorz508    1

Proponuję przeczytać: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/15188-mf255-wyciek-ze-zwolnicy/page__st__20 to sporo wyjaśni, u mnie wszystko jest razem i dostrzegam tego zalety, bo trudno, żeby w zwolnicy było ponad 5 litrów (gdzieś tyle zlałem do pojemnika) wiem, bo już raz zdejmowałem zwolnicę. damian2132 gdzie masz te korki u góry w zwolnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Te korki czy jak to się zwie są z tyłu pośrodku zwolnicy, u mnie w 3512 olej w zwolnicy jest razem z tylnym mostem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrzej2110    529

Według instrukcji:

skrzynia + tylny most 42dm3

zwolnice 2x1,7dm3

 

Ostatnio rozbierałem zwolnice u siebie i murze przyznać ze nie ma uszczelnienia miedzy tylnym mostem i zwolnico. Jak ciągnik jest przechylony olej może je przelewać z jednego do drugiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzegorz508    1

Pytałem, gdzie tamten kolega ma korki u góry, wiem, że o środku jest jeden, u dołu drógi, ale u góry jeszcze nigdy nie widziałem. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

Ten po środku korek służy do wlewania i do mierzenia poziomu oleju [lejemy tak długo aż nie będzie się przelewać tym korkiem]. Musimy mieć do tego lejek z kolankiem elastycznym najlepiej :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez nomysz14
      Witam jaki może byc koszt naprawy 
    • Przez qwedffgdsxdfs
      hej czy ktoś zmienił prędkość wałka na 1000 obrotów jak to zrobić?ciągnik to ursus 5314
    • Przez hakerek
      Witajcie koledzy,
       
      potrzebuję pomocy przy usunięciu luzu w prawym tylnym kole Ursusa 2812. Znalazłem informacje na temat 3512 ale tam są zwolnice więc procedura kasowania luzu pewnie jest nieco inna. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć w jaki sposób się za to zabrać? Poza tym zablokowało mi hamulec w tym kole w pozycji "lekko przyhamowanej" więc za jednym zamachem chciałbym to zrobić
       
      Z góry dziękuję za wszelkie sugestie,
       
      Pozdrawiam,
      Marek
    • Przez MASEY8160
      nie mam pojęcia co sie mogło zepsóć w tym traktorze
      po prawej stronie kapie mi olej podejrzuje że ze zwolnicy ale jakim cudem?
       
       
      ten traktor pracuje zawsze z pługiem na 50ha
       
       
      ale ostatnio to znajomy obrabia te pola boje sie że to może być coś poważnego
      z tymi zwolnicami.
    • Przez miles3147
      Witam. Wydaje mi się że w 4514 gdy wciska się sprzęgło to włączenie wałka wom powinno odbywać się bez żadnego zgrzytu . Ja posiadam ten ciągnik od 5 lat no i szczerze mówiąc nie zwracałem uwagi na ten problem ponieważ womu używałem tylko czasami do opryskiwacza gdy C-360 była zajęta , Na minimalnych obrotach tzn. około 400 to jeszcze jakoś udaje się na siłe wepchnąć tą dźwignie . No ale teraz mam tura i pompe do niego na przekaźnik i problem robi się uciążliwy . Może ktoś wie co z tym zrobić . Nie chce remontować trybu od tego wałka bo się zedrze przy czymś takim . Proszę o pomoc .
×