Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak już użytkuje go 3 tygodnie. to jest dokładnie ten sam SAME co w powyższym linku tylko ma jeszcze ładowacz czołowy.

A co do tego składania to są składane we Włoszech a silnik jest z Niemiec kabina jest włoska. Takie są fakty.

Opublikowano

Witam jako nowy użytkownik forum no i DF Agrofarm 420 DT

175 tys brutto

w cenie szyber dach,klima,siłowniki wspomagające tylni podnośnik,opony 480 przód 540 tył,fotel Grammer,skrzynia 20/20

Opublikowano

Witam ja posiadam takiego agrofarma420pl rocznik bierzący i powiem że też sie pomału uczę ale powiem tak jeżeli chodzi o pług to z atlasem 4skibowym nie ma problemu tylko że w moim wypadku trzeba dociążać przód o jakieś 200kg bo na górkach na glinie ściąga go w oranę. jeżdziłem tez z gruberem 3m i tam problemu nie ma żadnego jeżeli chodzi o siłę tylko też przod trzeba dociążyć trochę.w ciężkich warunkach pali jakieś 10litrów w orce z mojego doświadczenia spalanie wg nie różni się od spalanie w ursusie 1004. tyle narazie wiem jak bd siał to powiem jak radzi sobie z agregatem uprawowym 3metrowym na hatchbacku

Opublikowano

Witam Wszystkich !!! Jestem od 4 miesięcy szczęśliwym posiadaczem Agrofarma 420 GS Profiline - szerokie opony,wzmocniony podnośnik,siedzenie pneumatyczne,szyberdach,klima w dachu,przygotowanie pod przedni TUZ - to tyle tytułem wstępu.Mam pytanko odnośnie hamulców pneumatycznych przyczepy - są trzy półzłącza - czerwone i żóte ( przyczepa z układem dwuobwodowym) no i czarne (jednoobwodowe).Posiadam przyczepy jednoobwodowe - i tu cały problem bo powietrze jest tylko w czerwonym i żółtym - co należy zrobić (przypuszczam że drobiazg) aby było w czarnym półzłączu ? I jeszcze jedno pytanko ,,wiatrowe,, - jeżeli złapię gumę w ciągniku (oby nie !!!) lub przyczepie jest gdzie podłączyć przewód do pompowania ? Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano (edytowane)

Witam Wszystkich !!! Jestem od 4 miesięcy szczęśliwym posiadaczem Agrofarma 420 GS Profiline - szerokie opony,wzmocniony podnośnik,siedzenie pneumatyczne,szyberdach,klima w dachu,przygotowanie pod przedni TUZ - to tyle tytułem wstępu.Mam pytanko odnośnie hamulców pneumatycznych przyczepy - są trzy półzłącza - czerwone i żóte ( przyczepa z układem dwuobwodowym) no i czarne (jednoobwodowe).Posiadam przyczepy jednoobwodowe - i tu cały problem bo powietrze jest tylko w czerwonym i żółtym - co należy zrobić (przypuszczam że drobiazg) aby było w czarnym półzłączu ? I jeszcze jedno pytanko ,,wiatrowe,, - jeżeli złapię gumę w ciągniku (oby nie !!!) lub przyczepie jest gdzie podłączyć przewód do pompowania ? Z góry dzięki za pomoc

sprawdz, czy nie miałeś zaciagnietego hamulca ręcznego, wtedy nie ma ciśnienia w tej jednoobwodowej instalacji hamulcowej. a pompowanie kół z tego ciagnika to chyba najlepiej kupić sobie złaczke do układu hamulcowego i podłaczać jak np. przyczepe i kawałek węża do tego - nie jest to zbyt wydajne i nie napompuje 7 atm. ale koło od ciagnika powinno.

Edytowane przez rom19
Opublikowano

Dzięki rom19 za podpowiedzi.Z przewodem do pompowania taki miałem zamysł zrobić(koszt przewodu spiralnego to 40-80zł w zależności od grubości i długości - może nie jest wydajne ale gdy nie ma nic lepszego pod ręką na polu lub w drodze to dobre i tyle)ale coś na podobieństwo oryginalnego wyjścia natrafiłem (chyba)pomiędzy lewym kołem a zbirnikiem paliwa tylko że jest tam tak ciasno że przewodu raczej się nie da zakręcić no i się musisz położyć pod ciągnik.Z hamulcem ręcznym możesz mieć rację - zawsze mam zaciągnięty na postoju.W przypadku gdy zabiorę moje cztery litery z fotela a nie zaciągnę hamulca od razu wyje alarm ,który mi o tym przypomina.Czasem jest to juz denerwujące ale zabezpiecza to ciągnik przed nie kontrolowanym stoczeniem się ze wzniesienia.Jutro sprawdzę i napiszę o efektach !!! Jeszcze raz dzięki

Opublikowano

Zrobiłem tak jak mi rom19 poradziłeś - odpaliłem na zaciągniętym ręcznym - zero powietrza,puściłem ręczny i wcisnąłem czarne półzłącze - jest powietrze,zaciągnąłem ponownie ręczny sprawdzam - powietrze jest nadal !!! Wygląda to tak jak gdyby coś się zawiesiło,zacięło.... ale efekt osiągnięty - jeszcze raz dzięki

Opublikowano

Posiadam Agrofarma 420 rok 2010 . Jestem z niego bardzo zadowolony. Mały zgrabny . Idealnie Pasuje Pod Agregat . Świetnie jeździ z Kosiarką Jf-Stoll 2.8 m . Idealny pod tura , Do wożenia kiszonki pasuje idealnie . z góry polecam , Bardzo Udany Ciągnik :).

Opublikowano

Witam! Mam od roku jestem posiadaczem lambo r3 evo 100 DT(skrzynia 20/20) w wesji podstawowej. Dałem za niego 140 tyś brutto i naprwde moim zdaniem smiało można powiedziec, że za te pieniądze to jest naprawde dobry sprzęt i cieżko było y znalesć coś lepszego w takiej klasie za ta kase. Według mnie warto stawiać na marke przy kupowaniu jakiego kolwiek sprzetu. Jak narazie miałem tylko spalony bezpiecznik bo zachciało mi sie samemu podłączac radio:) Podsumowujac naprawde fajny, ekonomiczny i wszechstronny ciagnik. Wszytkim który jeszcze sie nie zdecydowali, zdecydowanie polecam!. Pozdro dla posiadaczy tych siwych bydlaków ; )

Opublikowano

Ja myślę że nie masz się co napalać na Agrofarma.Ja już nie kupię nigdy produktu SDF. Pisałem już kilka razy na forum o moim Agrofarmie 410GS ( kliknij). Badziewny produkt. Koncern nie wymienił mi ciągnika na nowy tylko już po gwarancji naprawiają<eksperymentują> już trzeci tydzień.Servisanci z Invest-Rolu wymienili już całą elektrykę i nadal błąd T-64 się wyświetla.

Twoje pieniądze, to najwyżej będzie też i zmartwienie.Firmie zależy tylko na tym pierwszym.

Opublikowano

Panowie a w wersji 420 gs znajduje się jeden filtr od hydrauliki czy się mylę?

Opublikowano
Dnia 21.12.2012 o 20:41, zizuza napisał:

Ja myślę że nie masz się co napalać na Agrofarma.Ja już nie kupię nigdy produktu SDF. Pisałem już kilka razy na forum o moim Agrofarmie 410GS ( kliknij). Badziewny produkt. Koncern nie wymienił mi ciągnika na nowy tylko już po gwarancji naprawiają<eksperymentują> już trzeci tydzień.Servisanci z Invest-Rolu wymienili już całą elektrykę i nadal błąd T-64 się wyświetla.

Twoje pieniądze, to najwyżej będzie też i zmartwienie.Firmie zależy tylko na tym pierwszym.

i co problem z błędem rozwiązany?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v