Skocz do zawartości
kurak

Regulacja sprzęgła DX 6.50

Polecane posty

WHATEVER

kurak    9

Witam, problem mam tego typu, że nie mogę wyregulować sprzęgła w moim Deutzu, sprzęgło jest dwutarczowe ale jednostopniowe - czyli dwie tarcze przenoszą napęd tylko na wałek napędzajądzy skrzynię a wom jest niezależnie napędzany. Może ktoś mi pomóc z tym fantem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariusz(ZDUN)    167

a skąd wiesz, że tak jest masz niby dwie tarcze i tylko 3 łapli? czy 6 łapek? i są ustawione wszystkie równo czy trzy razem a 3 pozostałe głębiej. Jak masz wom właczany elektrohydraulicznie??czy dzwiginą? i na czym polega problem z tym ustawieniem mógłbyś to wyjaśnic co ślizga ci się nie wysprzęgla więcej info chlopie jak chcesz precyzyjną odpowiedz przedewszystkim nie wydaje mi się zeby to co napisałes było prawdą znam przypadek przenoszenia napędu przez dwie tarcze mechaniczne spiekowe ale w ciągniku blisko 200konnym a nie niespełna 140to??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurak    9

Wiem, że są dwie tarcze, bo mam to rozebrane, łapek jest 6 i na chwilę obecną wszystkie są równo ustawione. WOM mam załączany elektrohydrauliczne, problem polega na tym, że nie mogę wyregulować pedału sprzęgła, albo bierze bardzo nisko, albo bardzo wysoko, nie mogę ustawić żeby łapał na 1/2 - 1/3 wysokości. Możesz się dziwić, ale faktycznie są dwie tarcze, które przenoszą napęd na skrzynię biegów, żadna nie przenosi napędu na WOM, wiem co piszę bo rozbebeszałem sałą skrzynię i się temu przyglądałem. Jak ustawić te łapki? Czy te które rozłączają pierwszą tarczę (od silnika) mają być niżej czy wyżej i ewentualnie jaka ma być różnica między tymi łakami (w mm)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


mariusz(ZDUN)    167

obydwie zazębiają się z tym samym wałkiem a drógi z kołem zamachowym ? ciężki temat tu wchodzi tylko i wyłacznie jak nie wyczaisz gdzieś instrukcji metoda prób i błedów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurak    9

Jest dokładnie tak jak piszesz, obie tarcze zazębiają się najednym wałku, a drugi jest wewnątrz tego ma którym są tarcze i bezpośrednio przekazuje napęd na pompę hydrauliczną i napęd WOM, a tak swoją drogą, możesz mi powiedzieć jakie ciśnienie powinna dawać pompa hydrauliczna skrzyni biegów? Bo tak się składa, że u mnie skrzynia ma osobny obieg i osobną pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
    • Przez rex15
      Witam, w same silver 100.6 od pewnego czasu przestal dzialac licznik obrotów, co może byc przyczyną? Druga sprawa to nie liczy mth, tylko, ze to jest juz od dluzszego czasu i nie przeszkadzalo mi bardzo, ale jak juz pytam o obroty to zapytam i o to jakby ktos wiedzial gdzie szukac przyczyny to bylbym wdzieczny.
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Potrzebuje opinii na temat ciągnika DE  AGROPLUS 75. 
      Zależy mi na; spalaniu i awaryjności 
      dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem i jest z 2001r 
       
×