Skocz do zawartości
Juras88

JD 8230 błedy

Polecane posty

Juras88    0

Po odpaleniu cięgnika wyskakuje mi 'zbyt wysoka prędkość wentylatora' co może być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

Witam kolege. Najlatwiej bylo by powiedziec wymien czujnik obrotow ten na wentylatorze ale ja powiem Ci sprawdz go a znajduje sie on za przekladnia bezstopniowa wentylatora sprawdz czy przypadkiem przewod sie nie wypial w co watpie ale sprawdz mimo wszystko, nastepnie powiedz czy miales wymieniona przekladnie bezstopniowa (VARI COOL) Na taki nowy ulepszony zestaw? Badz moze z tej ktora masz wycieka olej, lub sam pasek napedu wentylatora wyglada podejrzanie i jest jeszcze jedna mozliwosc mozliwe ze wyrobil sie wielofrez na kole pasowym napedu wentylatora i nie pracuje tak jak trzeba i stad kod ale temu powinien towarzyszyc delikatny stuk z przodu silnika choc nie zawsze. Napewno ktoras z tych mozliwosci sprawdz i pochwal sie co i jak. No i powiedz czy Serwis zalozyl Ci UMBAŁ na Wentylator ten ulepszony zestaw??? POZDRAWIAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juras88    0

nic nie było w nim wymieniane. to jego pierwsza usterka. a co do reszty to postaram się sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

unki    1

No to lepiej juz zacznij walczyc o Wymiane bo Deeler w okresie gwarancji zrobi no swoj koszt a po to wypna sie na Ciebie i o ile dobrze pamietam to taki zestwik to koszt ok 9 tys zł Pozdrawiam. A tak wogule to ile MTG ma ten JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juras88    0

jd ma 1600 mth, jest już jakiś rok po gwarancji. nic nie wiedziałem o tych przekładniach bezstopniowych. Miałeś już coś odczynienia z takim przypadkiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

Nie raz i nie dwa a to dlatego ze jest to wadliwy podzespol i poczatkowo byl uszczelniany ale chwile pozniej JD wprowadzil program naprawczy i nalezalo wymienic cala przekladnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juras88    0

czyli jest duże prawdopodobieństwo ze będę musiał się pożegnać z 9tys... jest to poważna usterka? bo tak szczerze mówiąc to trochę czasu z tym już jeżdżę. i boje się żeby przypadkiem coś innego od tego nie wysiadło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

Czy jest to poważna usterka to na tym etapie nie umiem powiedziec i nawet sie nie odwaze bo nie widzialem ciagnika. Powiem tak obejrzyj jutro to wszystko i daj znac co i jak.

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

Kupiłeś ciągnik od jakiegoś dziwnego dealera, bo niestety zrobił Cię w konia.

Obligatoryjnie był na to program i powinni Ci to wymienić na inny, który się nie psuje.

 

Napisz kto Cię tak urządził.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Juras jeszcze nie wszystko stracone mimo że jest ciągnik po gwarancji to nadal obejmuje cię obligatoryjnie wymiana przekładni ponieważ ważna jest ilość godzin pracy jaką ciągnik przepracował ,wymianie podlegają ciągniki do 5000 MG.jednak ciągniki po gwarancyjne traktowane są odpłatnie w zależności o godzin jest to 25% wartości , 50%wartości,75%wartości,no i powyżej 5000MG jest 100% wartości płatne przez właściciela ciągnika .Nowe przekładnie dostępne są dopiero od niecałego roku z tego co pamiętam to w grudniu zeszłego roku montowaliśmy pierwsze zestawy naprawcze więc i tak ciągnik twój był już po gwarancji ,jednak pomijając to ciągnik ma mało godzin pracy i myślę że więcej jak 25% nie powinieneś zapłacić .powiedz czy ciągnik został zakupiony u Polskiego dealera,czy został sprowadzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Tak myślałem że nie był to polski dealer , ale nie powinno to mieć żadnego znaczenia ,zgłoś ten fakt w serwisie który cię obsługuje i domagaj się wymiany tej przekładni .jednak musisz się liczyć z tym że te 25% wartości będziesz musiał zapłacić ,

Działaj z tym jak najszybciej ,aby nie dopuścić do jakiś poważniejszych uszkodzeń ,ponieważ wymianie podlega tylko górna część przekładni sam aktyator ,druga część przekładni nie podlega wymianie i w razie jej uszkodzenia nusiał byś zapłacić za wymianę ,jest to dolny wałek na którym jest zamocowany wentylator ,bywa że uszkodzeniu ulega wieloklin na wałku i na jednej tarczy dolnej przekładni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

Witam !

 

Napisz mi proszę numery vin:

RW8230( i do tego jedna literka i 6 cyferek ).

 

 

Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juras88    0

wczoraj był serwis wymieniać olej w skrzyni przy okazji zobaczył co się dzieje. wariator będzie wymieniony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Widze że potraktowali cię ulgowo , dostałeś dużą zniszkę więc myślę że jesteś zadowolony z takiego finału pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piters182
      Witam. Mam pytanie odnośnie ceny takiego ciągnika ile kosztował nowy, co prawda ten model nie jest już dawno dostępny jako nowy, ale gdy był w tych latach produkcji jako nowy, to jaką miał cenę w wyposażeniu podstawowym, standardowym??
    • Przez vegeta23
      Witam.
      Jestem nowym posiadaczem John Deere 6330 Premium ze skrzynią AutoQuad. Jest to mój pierwszy JD.
      Piszę z zapytaniem o to czym powinienem zająć się po zakupie. Ciągnik jest z 2009r i ma 6000mth.

      Oleje i filtry to wiadomo. Z tego co znalazłem na forum do wymiany mam
      Filtry:
      1. Filtr oleju
      2. Filtr hydrauliczny
      3. Filtr hydrauliczny skrzyni biegów
      4. Filtr paliwa wstępny
      5. Filtr paliwa
      6. Filtr powietrza główny
      7. Filtr powietrza bezpiecznik
      8. Filtr kabinowy x2
      Oleje:
      1. Olej silnikowy
      2. Olej hydrauliczny.
      3. Olej w skrzyni biegów
      4. Olej w zwolnicach
      5. Olej w mostach.

      Czy zgadzacie się z tymi pozycjami?
      Tutaj też moje pytania
      1. Czy olej w TLS się wymienia?
      2. Czy olej w skrzyni biegów i hydraulice jest ten sam i wlewany jednym wlewem czy są oddzielnie?
      3. Jakie oleje zastosować do danych podzespołów:
      - silnik
      - hydraulika
      - skrzynia biegów
      - zwolnice
      - mosty
      - TLS?
      4. Czy w grę wchodzą jedynie oryginalne oleje JD czy może możemy stosować zamienniki lub oleje innych producentów.
      5. To samo pytanie do filtrów. Czy zamienniki są wystarczające? Znalazłem na forum tę rozpiskę:


      Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc i proszę o wyrozumiałość. Jestem świeży w temacie JD i chciałbym zadbać o nowy nabytek jak najlepiej lecz może z zachowaniem rozsądnych kwot za części zamienne bo wiadomo że jak czasami sypną cenami z serwisu to aż się włos na głowie staję dęba.
      Pozdrawiam.
    • Przez zyz1o
      Witam ktoś posiada ? Bo szukam po pl może być w wersji elektronicznej
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez zyz1o
      Witam kupiłem używanego 7930 wszystko pięknie ładnie tylko przy prędkości 20-28 na godz strasznie drzy ale jak jadę powyżej lub po nizej tych prędkości to jest spoko ktoś miał takie cuda ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.