Skocz do zawartości
Juras88

JD 8230 błedy

Polecane posty

Juras88    0

Po odpaleniu cięgnika wyskakuje mi 'zbyt wysoka prędkość wentylatora' co może być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

Witam kolege. Najlatwiej bylo by powiedziec wymien czujnik obrotow ten na wentylatorze ale ja powiem Ci sprawdz go a znajduje sie on za przekladnia bezstopniowa wentylatora sprawdz czy przypadkiem przewod sie nie wypial w co watpie ale sprawdz mimo wszystko, nastepnie powiedz czy miales wymieniona przekladnie bezstopniowa (VARI COOL) Na taki nowy ulepszony zestaw? Badz moze z tej ktora masz wycieka olej, lub sam pasek napedu wentylatora wyglada podejrzanie i jest jeszcze jedna mozliwosc mozliwe ze wyrobil sie wielofrez na kole pasowym napedu wentylatora i nie pracuje tak jak trzeba i stad kod ale temu powinien towarzyszyc delikatny stuk z przodu silnika choc nie zawsze. Napewno ktoras z tych mozliwosci sprawdz i pochwal sie co i jak. No i powiedz czy Serwis zalozyl Ci UMBAŁ na Wentylator ten ulepszony zestaw??? POZDRAWIAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juras88    0

nic nie było w nim wymieniane. to jego pierwsza usterka. a co do reszty to postaram się sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

unki    1

No to lepiej juz zacznij walczyc o Wymiane bo Deeler w okresie gwarancji zrobi no swoj koszt a po to wypna sie na Ciebie i o ile dobrze pamietam to taki zestwik to koszt ok 9 tys zł Pozdrawiam. A tak wogule to ile MTG ma ten JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juras88    0

jd ma 1600 mth, jest już jakiś rok po gwarancji. nic nie wiedziałem o tych przekładniach bezstopniowych. Miałeś już coś odczynienia z takim przypadkiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

Nie raz i nie dwa a to dlatego ze jest to wadliwy podzespol i poczatkowo byl uszczelniany ale chwile pozniej JD wprowadzil program naprawczy i nalezalo wymienic cala przekladnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juras88    0

czyli jest duże prawdopodobieństwo ze będę musiał się pożegnać z 9tys... jest to poważna usterka? bo tak szczerze mówiąc to trochę czasu z tym już jeżdżę. i boje się żeby przypadkiem coś innego od tego nie wysiadło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

Czy jest to poważna usterka to na tym etapie nie umiem powiedziec i nawet sie nie odwaze bo nie widzialem ciagnika. Powiem tak obejrzyj jutro to wszystko i daj znac co i jak.

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

Kupiłeś ciągnik od jakiegoś dziwnego dealera, bo niestety zrobił Cię w konia.

Obligatoryjnie był na to program i powinni Ci to wymienić na inny, który się nie psuje.

 

Napisz kto Cię tak urządził.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Juras jeszcze nie wszystko stracone mimo że jest ciągnik po gwarancji to nadal obejmuje cię obligatoryjnie wymiana przekładni ponieważ ważna jest ilość godzin pracy jaką ciągnik przepracował ,wymianie podlegają ciągniki do 5000 MG.jednak ciągniki po gwarancyjne traktowane są odpłatnie w zależności o godzin jest to 25% wartości , 50%wartości,75%wartości,no i powyżej 5000MG jest 100% wartości płatne przez właściciela ciągnika .Nowe przekładnie dostępne są dopiero od niecałego roku z tego co pamiętam to w grudniu zeszłego roku montowaliśmy pierwsze zestawy naprawcze więc i tak ciągnik twój był już po gwarancji ,jednak pomijając to ciągnik ma mało godzin pracy i myślę że więcej jak 25% nie powinieneś zapłacić .powiedz czy ciągnik został zakupiony u Polskiego dealera,czy został sprowadzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juras88    0

kupowaliśmy go w Agromix Rojęczyn a z tego co wiem to kupują przez niemieckiego dilera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Tak myślałem że nie był to polski dealer , ale nie powinno to mieć żadnego znaczenia ,zgłoś ten fakt w serwisie który cię obsługuje i domagaj się wymiany tej przekładni .jednak musisz się liczyć z tym że te 25% wartości będziesz musiał zapłacić ,

Działaj z tym jak najszybciej ,aby nie dopuścić do jakiś poważniejszych uszkodzeń ,ponieważ wymianie podlega tylko górna część przekładni sam aktyator ,druga część przekładni nie podlega wymianie i w razie jej uszkodzenia nusiał byś zapłacić za wymianę ,jest to dolny wałek na którym jest zamocowany wentylator ,bywa że uszkodzeniu ulega wieloklin na wałku i na jednej tarczy dolnej przekładni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

Witam !

 

Napisz mi proszę numery vin:

RW8230( i do tego jedna literka i 6 cyferek ).

 

 

Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juras88    0

wczoraj był serwis wymieniać olej w skrzyni przy okazji zobaczył co się dzieje. wariator będzie wymieniony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Widze że potraktowali cię ulgowo , dostałeś dużą zniszkę więc myślę że jesteś zadowolony z takiego finału pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×