Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafal4610

ford 4610 i pochodne...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
rafal4610    60

Mam od roku takiego forda i zastanawia mnie do czego służy dźwignia obok tej od podnośnika... Mam urwaną śrube na nim i nie działa i jestem ciekaw od czego ona jest... z tyłu ciągnika w miejscu gdzie montuje sie łącznik górny jest jakiś siłownik... Znajomy ma mf690 i ma też podobny z tyłu i mówił że to jest tak jakby dociążanie i bardzo pomaga wbić pług a szczególnie tylnie skiby... Zastanawiam sie czy ta dźwignia nie jest właśnie od tego... Pomoże ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

tak tylko ja nie mam tych 2 od lewej(pewnie od dodatkowego rozdzielacza). Chodzi o tą pierwszą od prawej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian7k    15

tak tylko ja nie mam tych 2 od lewej(pewnie od dodatkowego rozdzielacza). Chodzi o tą pierwszą od prawej

mam takie samo w fordzie 6610 tak jak widać na zdjęciu od lewej dwie pierwsze te wyższe od hydrauliki zewnętrznej masz dwie pary wyjść hydrauliki zewnętrznej następna to wydatek pompy i kolejna podnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1176

U mnie w 4600 ta pierwsza od prawej(obok tej od podnoszenia)służy do regulowania wysokości podnoszenia


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

u mnie ta dźwignia działała a ta od podnoszenia nie działała ale 10min roboty i już wszystko ładnie działa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1176

Czyżby wyczepiła się z rozdzielacza??


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1176

tam są te cięgiełka i od podnoszenia było urwane ale zespawałem i jest ok :D

U mnie właśnie z tych cięgiełek od rozdzielacza ciągle się wyczepiało i taż zaspawałem i jest git :rolleyes:


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    15

Witam!

Mam do kolegów prośbę w sprawie kolumny kierownicy w ford 4600,bez wspomagania.Ostatnio coś zrobiło się w kolumnie kierownicy że na pełnym gazie na szosy o równej nawierzchni koła wpadają w wibracje jak by chciały odfrunąć.Czy ta kolumna jest podobna do do MF 255,może części dałoby się podebrać.Jeżeli ktoś z kolegów robił to proszę o wypowiedz,jak usunąć usterkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1176

kolego a masz dwa wąsy wychodzące z kolumny???


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    15

Nie, oczywiście jeden.Przepraszam za tak [postawione pytanie,chodzi tu o ciągnik kolegi i tak mi zasugerował.Zwrócił się dlatego do mnie bo miałem kiedyś forda 6610 i trochę przy nim majsterkowałem.Problem z kolumną w fordzie 4600 kolegi dalej pozostał nie rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1176

Wobec tego częsci do kolumny nie pasują od mf 255

Przyczyną tego,że latają koła na asfalcie podczas szybszej jazdy mogą być luzy na drążku popszecznym -na przegubach lub zwrotnice mają stożki wybite..

a tak w ogóle kolego to jakaś bardzo dziwna sprawa,że ten ford niema wspomagania :)


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    15

Przeguby wymienione i zwrotnice zrobione.Ten ford pisałem o 4600 a nie 4610 nie miały wspomagania to stare maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

a może ktoś doszedł jak ustawić podnośnik na regulacje siłową ?

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1176

kolego @ marian7k ford 4600 ma wspomaganie -wiem bo takiego posiadam!!!!


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gomez01    1

A orientuje sie ktos moze do czego w fordzie 4600 słuzy ta mała dźwigienka pod siedzeniem z oznaczeniami F-S. Widze że kolega qazi na swojej fotce ma taka samą??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

z tego co zrozumiałem to jest to dźwignia od regulacji przepływu oleju(czy jak to tam sie zwie). Generalnie jak podnosze jakieś "delikatne" ładunki, np. siewnik ładuje na przyczepke to daje sobie na najmniejszy przepływ oleju o wtedy sobie powolutku podnosze. Myśle że wiesz o co chodzi. Na podnośnik działa tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez spuzon
      Witam kupiłem forda 8210 92rok mam z nim następujący problem na wyświetlaczu wyświetla się komunikat (OPEN) rpm. Wiec najprawodobniej jest coś nie tak z czujnikiem obrotów. Czy ten ciagnik ma obroty z alternatora czy gdzieś jest jakiś czujnik zamontowany.
    • Przez kaczor94
      Witam.
      Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".
      Pozdrawiam
      Darek
    • Przez Pawliq
      Witam
      Dzisiaj pojechalem swoim M100 w pole z pługiem i jezdzilem z godzine i nagle ciagnik stracil moc i  delikatnie dymic na bialo. Zgasilem go i nieszlo go zapalic tak jak by sie zapowietrzyl. Sasiad mnie scholowal z pola i jak bylem pod domem zapalil mi bez problemow. Zaczelem nim gazowac i bo dwoch minutach znowu spadek mocy. I tak po kazdym odpaleniu. Dwa tygodnie temu wymienilem wszystkie filtry. Sprawdzilem rowniez pompke wspomagajaca ale podaje ona paliwo a zreszta w zeszlym roku wymienilem ja na nowa.
      Mam nadzieje ze ktos mi pomoze z tym problemem.
    • Przez sylwek1100
      Witam koledzy. posiadam od nie dawna fiata 70-90dt i potrzebne mi kilka wiadomości na jego temat.
      po pierwsze szukam instrukcji obsługi i katalogu części
      po drugie na jakiej zasadzie działa w tym ciągniku sprzęgło wałka bo ja mam z nim problem bo nie działa wogóle
      po trzecie to słabo działa mi w nim wspomaganie
      Koledzy pomóżcie bo mało informacji w necie moge znaleźć na temat tego ciągnika
    • Przez MiRol
      Piszcie wszystko co wiecie o tych ciągnikach
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.