Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafal4610

ford 4610 i pochodne...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
rafal4610    54

Mam od roku takiego forda i zastanawia mnie do czego służy dźwignia obok tej od podnośnika... Mam urwaną śrube na nim i nie działa i jestem ciekaw od czego ona jest... z tyłu ciągnika w miejscu gdzie montuje sie łącznik górny jest jakiś siłownik... Znajomy ma mf690 i ma też podobny z tyłu i mówił że to jest tak jakby dociążanie i bardzo pomaga wbić pług a szczególnie tylnie skiby... Zastanawiam sie czy ta dźwignia nie jest właśnie od tego... Pomoże ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

tak tylko ja nie mam tych 2 od lewej(pewnie od dodatkowego rozdzielacza). Chodzi o tą pierwszą od prawej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian7k    5

tak tylko ja nie mam tych 2 od lewej(pewnie od dodatkowego rozdzielacza). Chodzi o tą pierwszą od prawej

mam takie samo w fordzie 6610 tak jak widać na zdjęciu od lewej dwie pierwsze te wyższe od hydrauliki zewnętrznej masz dwie pary wyjść hydrauliki zewnętrznej następna to wydatek pompy i kolejna podnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    350

U mnie w 4600 ta pierwsza od prawej(obok tej od podnoszenia)służy do regulowania wysokości podnoszenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

u mnie ta dźwignia działała a ta od podnoszenia nie działała ale 10min roboty i już wszystko ładnie działa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    350

tam są te cięgiełka i od podnoszenia było urwane ale zespawałem i jest ok :D

U mnie właśnie z tych cięgiełek od rozdzielacza ciągle się wyczepiało i taż zaspawałem i jest git :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    5

Witam!

Mam do kolegów prośbę w sprawie kolumny kierownicy w ford 4600,bez wspomagania.Ostatnio coś zrobiło się w kolumnie kierownicy że na pełnym gazie na szosy o równej nawierzchni koła wpadają w wibracje jak by chciały odfrunąć.Czy ta kolumna jest podobna do do MF 255,może części dałoby się podebrać.Jeżeli ktoś z kolegów robił to proszę o wypowiedz,jak usunąć usterkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    5

Nie, oczywiście jeden.Przepraszam za tak [postawione pytanie,chodzi tu o ciągnik kolegi i tak mi zasugerował.Zwrócił się dlatego do mnie bo miałem kiedyś forda 6610 i trochę przy nim majsterkowałem.Problem z kolumną w fordzie 4600 kolegi dalej pozostał nie rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    350

Wobec tego częsci do kolumny nie pasują od mf 255

Przyczyną tego,że latają koła na asfalcie podczas szybszej jazdy mogą być luzy na drążku popszecznym -na przegubach lub zwrotnice mają stożki wybite..

a tak w ogóle kolego to jakaś bardzo dziwna sprawa,że ten ford niema wspomagania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    5

Przeguby wymienione i zwrotnice zrobione.Ten ford pisałem o 4600 a nie 4610 nie miały wspomagania to stare maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

a może ktoś doszedł jak ustawić podnośnik na regulacje siłową ?

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gomez01    1

A orientuje sie ktos moze do czego w fordzie 4600 słuzy ta mała dźwigienka pod siedzeniem z oznaczeniami F-S. Widze że kolega qazi na swojej fotce ma taka samą??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

z tego co zrozumiałem to jest to dźwignia od regulacji przepływu oleju(czy jak to tam sie zwie). Generalnie jak podnosze jakieś "delikatne" ładunki, np. siewnik ładuje na przyczepke to daje sobie na najmniejszy przepływ oleju o wtedy sobie powolutku podnosze. Myśle że wiesz o co chodzi. Na podnośnik działa tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piasek186
      Witam ! dałem do regeneracji pompę wtryskową perkinsa 4cyl , kiedy ją przywiozłem i podłączyłem ciągnik nie chciał odpalić tak jakby nie dostawał paliwa ale czasami ruszy tzn nie odpali ale słychać jakby dostał paliwo. Wszystko odpowietrzone i przedtem była podłączona w ten sposób że 4 i 3 przewód był zamieniony ale chodził normalnie od początku ... zadzwoniłem więc do takiego majstra i powiedział żeby założyć je normalnie . Ale cały czas jest to samo nie chce odpalić . proszę o pomoc
    • Przez MiRol
      Piszcie wszystko co wiecie o tych ciągnikach
    • Przez Dori
      Hej, 
      Może wy się orientujecie, czym można pociągnąć przyczepę ważącą koło 8 ton? Czy to musi być ciągnik rolniczy? 
      Wiecie jakie przepisy to regulują?
      Być może to banalne pytanie, ale nie mam na ten temat pojęcia, przyda się każda wskazówka gdzie szukać informacji.
    • Przez tomaszek_135
      Co myślicie na temat ciągników international. Zamierzam kupic jakiś ciągnik w przedziale od 70 do 90KM a ostanio wpadło mi takie ogłoszenie :http://otomoto.pl/international-886-A260838.html . Co myslicie na ich temat? Jak z awaryjnością, spalaniem i dostępem do części?
    • Przez benio1967
      Witam,kupiłem taki ciągnik 1694 i potrzebuję informacji o tych ciągnikach
×