Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Aru

Class dominator 118

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Class
Aru    0

Witajcie

Mam pęknięty jeden pasek pytam się was czy

2 nieorginalne paski dadzą radę bo oryginalny kosztuje coś około 1000 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    2

Przyjacielu Aru w mechanice musisz precyzyjnie się wypowiadać.Po to na tym forum jestem i po to te forum jest by sobie pomagać.I ja teraz nie wiem ale przypuszczam,że pojedynczy pas dwuklinowy chcesz zastąpić dwoma paskami jednoklinowymi.Bo niemożliwe jest zastąpienie pojedynczego pasa jednoklinowego dwoma paskami jednoklinowymi.Zastąpienie pojedynczego pasa dwuklinowego dwoma paskami jednoklinowymi jest dopuszczalne bo profil kół pasowych na to pozwala.Nie napisałeś co napędza ta przekładnia pasowa i czy naciąg tych pasów jest stały tzn.napinasz je rolką lub przesunieciem jednego z kół,czy też tą przekładnie uruchamia jakaś rolka i wtedy jakaś funkcja w kombajnie zaczyna działać np.wysyp zboza.Jeżeli ten pas uruchamia jakaś rolka przez mechanizm dżwigni lub siłownik to nie polecam zastąpienia orginalnego pasa dwoma paskami,bo może je rwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Skrzypek    2

Aru sprawa jest prosta,jak masz łatwy dostęp do niego,wymiana jest chwilą to możesz sobie na taki zamiennik pozwolić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez stasek2
      silnik w moim clasie (perkins 6 cylindrowy-mercator 60) na pełnych obrotach cały czas dymi na czarno tak jakby szczelał tym dymem tak pyrkał na czarno, od połowy obrotów do pełnych. Na wolnych niema wcale dymu, nie bierze oleju , pali na dotyk. Kupiłem go 8 lat temu z niemiec i tak było od początku. 3 lata temu robiłem silnik nowe cylindry tłoki pierścienie, głowica podcierane zawory(szczelne nie wypalone), pompę i wtryski robiłem już u trzech fachofców i każdy mówi że jest ok.
       
      pomóżcie co to za przyczyna
    • Przez jarx08
      Witam
      Proszę o informację jak wyciągnąć chlodnice z dominator ,od czego zacząć 
    • Przez jarx08
      Witam
      Proszę o informację jak wyciągnąć chlodnice z dominator ,od czego zacząć 
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Peron
      Witam. Grzeje mi się kombajn. Wszystko wskazuje na to, że chłodnice są zabite. Chce je wyjąć i porządnie wyczyścić, tylko nie wiem za bardzo jak się za to zabrać. Wszystko wskazuje na to, że trzeba ją wyciągnąć do góry, w komorze silnika. Jesli ktoś przerabiał ten temat, to proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.